Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 07:37 PM

Myrall.
Ik heb na een tijdje toch maar ondergoed aangedaan. Ik zie alles weer voor me, hoe het er de eerste keer aan toe ging. Ja, ik weet dat Michael al lang niet zo meer is en dat hij om me geeft maar ik ga dat nooit meer uit mijn hoofd kunnen krijgen. Moet ik dat nou elke keer herdenken als ik seks heb..? Het is al langer dan drie maanden geleden en nu komt alles weer terug. Ik sta op en pak mijn toilettas. Ik pak het doosje waar mijn mesjes in zitten. Ik pak het puntenslijper mesje. 'Voor de flashbacks, ik wil ze niet voelen en zien.' fluister ik. Ik fluister altijd waarom ik het weer doe. Zodat ik het uigesproken heb voor mezelf en het weg uit mijn hoofd kan zijn. Ik maak een klein sneetje en blijf er even naar kijken, naar het langzaam stromende bloed dat uit mijn lichaam glipt.

Calum.
Ik ga weer boven Rose hangen en druk een kus op haar lippen. 'Je bent ook gewoon zo leuk.' Ik kietel Rose in d'r zei. Ik weet dat ze daar niet tegen kan. Ik glimlach als ik d'r hoor lachen. Haar lach is werkelijk perfect. Ik stop weer na een tijdje en druk een kusje op haar voorhoofd.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 05:22 PM

Myrall.
Ik zucht. Ik ben ook zo'n dramaqueen. Ik moet gewoon vergeten wat er gebeurt is in het verleden. En ik heb er zelf voor gekozen om het voor de tweede keer te doen. Ik pak een kussen vast en huil even uit.

Calum.
'Misschien.' Ik lach als Rose me met een kussen slaat. Ik sla d'r terug. 'Die had ik net even niet zien aankomen.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 04:19 PM

Myrall.
'Je kan me niet helpen, het valt niet te helpen het is gewoon... ik.' Er ontsnapt een traan uit mijn ooghoek. 'Alsjeblieft Michael, ik heb nu geen zin om te praten.' Ik kijk hem even aan. 'Ik wil er niet over praten, oké? Ik waardeer het dat je zo om me geeft, maar niet nu, Michael.'

Calum.
Ik loop d'r achterna en til haar van achter op. 'Niet weglopen, Rosie. Ik ben nog niet klaar met jou.' Ik leg haar op bed neer en ga boven haar hangen. 'Ik stop wel, oké?' lach ik. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 04:04 PM

Myrall.
'Michael, stop.' smeek ik hem. Ik voel mijn ogen vochtig worden. 'Ik kan er niet tegen.' Ik probeer Michael van me af te duwen.

Calum.
Als ze haar hand op mijn mond leg lach ik. Ik lik de onderkant van d'r hand zodat ze die ervan haalt. 'Oké, ik hou al op, babe.' zeg ik. 'Je ruikt lekker by the way. Oh en je haar is ook zo mooi. Weet je, ik vind het leuk dat je zo'n kleintje bent. En je grote ogen maken je echt schattig.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 03:51 PM

Myrall.
'Michael, stop. Er is helemaal niks, geloof me.' Zeg ik. Ik voel mijn kaken zwaar worden. Ik bijt op mijn tanden en kijk weg.

Calum.
Ik leg mijn hoofd deels tegen dat van haar aan en wikkel mijn armen weer goed om haar heen. 'Je bent ook gewoon zo schattig.' Ik glimlach en sluit mijn ogen. Ik ga expres door met complimenteren. 'En je ogen, ze zijn zo mooi.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 03:33 PM

Myrall.
'Nee, helemaal niet... het-... ik ben gewoon moe.' ik kruip terug in bed. Ik haat het als mensen doorvragen. Ik word er emotioneel van en uiteindelijk moet ik huilen omdat ik er gewoon niet mee kan omgaan. Ik trek de dekens iets beter over me heen.

Calum. 
Ik haal haar handen voor haar gezicht weg en trek haar iets naar beneden zodat ik haar een kus kan geven. 'Ik ga niet stoppen, mijn hart wil spreken.' lach ik. Ik ga een beetje tegen de bedrand aan liggen waar de kussens tegen aan liggen zodat ik ook iets rechter lig. Ik kijk haar recht in haar ogen aan. 'Je bent prachtig, Rose. Perfect.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 03:22 PM

Myrall.
'Niks, er zat iets in mijn oog.' zeg ik. Ik kijk de andere kant op. 

Calum.
Ik leg mijn handen even achter mijn hoofd en glimlach naar Rose die rood word. 'Such a cutie.' Ik pak haar heupen vast. Het is nog niet zo heel laat en nog licht. 'Ik zweer het Rose, je bent echt prachtig. Mag je best zelf zien.'  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 03:06 PM

Myrall.
Ik voel me ineens zo raar. Michael en ik hebben dus net voor de tweede keer seks gehad. Mijn  eerste keer was ook met Michael. Maar die was onbeschrijfelijk pijnlijk. Mentaal ook. Ik knijp mijn ogen dicht en probeer er niet aan te denken.

Calum.
'Oh ja... Alleen je was zo kwetsbaar. Ik was echt zo blij toen ik je zag, alleen had je volgens mij geen broek aan.' Ik lach zachtjes. Ik had nooit gedacht dat we hierom konden lachen eigenlijk, maar da's opzich wel goed. Ik kij haar aan. 'God, Rose je bent zo mooi, stop.' zeg ik na een tijdje. Ze is werkelijk prachtig.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 02:47 PM

Myrall.
'It's possible.' zeg ik waarna ik hem weer even aankijk. Ik druk een kus op zijn lippen en ga weer liggen zoals net.

Calum.
'Rose ik heb echt werkelijk geen idee. Maar volgens mij elke dag. Uiteindelijk gaf ik het op.' Ik streel weer over haar rug heen. 'Maar toen ging ik naar de winkel en ik zag jou buiten. Ik ben gewoon weggerend van de kassa, ik gaf er werkelijk niets meer om. Als ik jou maar kon pakken. Ja, pakken klinkt niet zo lief... maar ik wilde je terug.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 02:26 PM

Myrall.
'I love you more.' Ik kijk hem even aan. Hij heeft laatst zijn baardgroei afgeschoren maar het komt al weer een beetje terug. Opzich staat het hem wel mooi, dus dat vind ik geen probleem.

Calum.
'Weet je, de tijd dat je weg was leek wel eeuwen te duren. En ik besefte toen pas hoeveel ik je miste. Ik kon mijn armen niet meer om je heen houden en ik kon je niet meer vast houden. Ik wist wel dat jij het niet altijd even fijn vond. Maar ik miste het gewoon echt, hoe ik je vast kon houden. Ik miste eigenlijk alles van je.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page