5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  42  |  43  |  44  |  45  |  46  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 02:47 PM

Myrall.
'It's possible.' zeg ik waarna ik hem weer even aankijk. Ik druk een kus op zijn lippen en ga weer liggen zoals net.

Calum.
'Rose ik heb echt werkelijk geen idee. Maar volgens mij elke dag. Uiteindelijk gaf ik het op.' Ik streel weer over haar rug heen. 'Maar toen ging ik naar de winkel en ik zag jou buiten. Ik ben gewoon weggerend van de kassa, ik gaf er werkelijk niets meer om. Als ik jou maar kon pakken. Ja, pakken klinkt niet zo lief... maar ik wilde je terug.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 03:01 PM

Rose
"Oja de supermarkt" zeg ik en denk er aan terug. "Ik probeerde nog weg te rennen, maar toen viel ik" zeg ik. "En we werden ook rasr aangekeken" zeg ik er lachend achteraan en ga met me handen door z'n haren

Michael
Ik glimlach na d'r kus en ga met me handen door d'r haren heen, deze avond is perfect

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 03:06 PM

Myrall.
Ik voel me ineens zo raar. Michael en ik hebben dus net voor de tweede keer seks gehad. Mijn  eerste keer was ook met Michael. Maar die was onbeschrijfelijk pijnlijk. Mentaal ook. Ik knijp mijn ogen dicht en probeer er niet aan te denken.

Calum.
'Oh ja... Alleen je was zo kwetsbaar. Ik was echt zo blij toen ik je zag, alleen had je volgens mij geen broek aan.' Ik lach zachtjes. Ik had nooit gedacht dat we hierom konden lachen eigenlijk, maar da's opzich wel goed. Ik kij haar aan. 'God, Rose je bent zo mooi, stop.' zeg ik na een tijdje. Ze is werkelijk prachtig.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 03:16 PM

Rose
Ik lach als ik er aan terug denk en ik ook geen broek aan had. ''Nee idd, ik had jouw t shirt aan en die hangen boven me knieeen.'' zeg ik en ga rechtop zitten op Calum. Als Calum zegt dat ik mooi ben bloos ik.

Michael
Ik kijk naar Myrall die dr ogen dicht knijpt en er onrusrig uit ziet. ''Babe, wat is er?'' vraag ik en kijk ongerust naar d'r. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 03:22 PM

Myrall.
'Niks, er zat iets in mijn oog.' zeg ik. Ik kijk de andere kant op. 

Calum.
Ik leg mijn handen even achter mijn hoofd en glimlach naar Rose die rood word. 'Such a cutie.' Ik pak haar heupen vast. Het is nog niet zo heel laat en nog licht. 'Ik zweer het Rose, je bent echt prachtig. Mag je best zelf zien.'  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 03:25 PM

Rose
''Calum stop'' zeg ik blosend en laat me gezicht niet zien. Ik vind het best moeilijk om complimentjes aantenemen..

Michael
''Nee Myrall, ik zie het aan je dat er wat is. Vertel het me?'' zeg ik en ga op bed zitten trek dr bij me zodat ze op me schoot zit. ''Wat is er? Was ik slecht?'' vraag ik  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 03:33 PM

Myrall.
'Nee, helemaal niet... het-... ik ben gewoon moe.' ik kruip terug in bed. Ik haat het als mensen doorvragen. Ik word er emotioneel van en uiteindelijk moet ik huilen omdat ik er gewoon niet mee kan omgaan. Ik trek de dekens iets beter over me heen.

Calum. 
Ik haal haar handen voor haar gezicht weg en trek haar iets naar beneden zodat ik haar een kus kan geven. 'Ik ga niet stoppen, mijn hart wil spreken.' lach ik. Ik ga een beetje tegen de bedrand aan liggen waar de kussens tegen aan liggen zodat ik ook iets rechter lig. Ik kijk haar recht in haar ogen aan. 'Je bent prachtig, Rose. Perfect.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 03:43 PM

Rose
Ik lach zachtjes om Calum en bloos nog steeds. ''Calum stop'' zeg ik lachend en ga tegen hem aanliggen met me hoofd verstopt tegen zn schouder aan.

Michael
Ik merk al gelijk aan Myrall dat het erger word. 'Myrall stop, je weet dat je alles tegen me kan zeggen'' zeg ik en haal de dekens van d'r af en ga op d'r middel zitten zodat ze niet weg kan. ''Myrall wat is er? Waar denk je aan?'' vraag ik en ga boven d'r hangen met me boven lichaam en pak dr wangen vast met me handen. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 03:51 PM

Myrall.
'Michael, stop. Er is helemaal niks, geloof me.' Zeg ik. Ik voel mijn kaken zwaar worden. Ik bijt op mijn tanden en kijk weg.

Calum.
Ik leg mijn hoofd deels tegen dat van haar aan en wikkel mijn armen weer goed om haar heen. 'Je bent ook gewoon zo schattig.' Ik glimlach en sluit mijn ogen. Ik ga expres door met complimenteren. 'En je ogen, ze zijn zo mooi.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 03:58 PM

Rose
Als Calum door gaat met de complimentjes leg ik me hand op z'n mond en lach nog steeds. ''Shhhht'' zeg ik.

Michael
''Ik geloof je niet'' zeg ik en kijk d'r in d'r ogen aan. ''Myrall, wat is er?'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  42  |  43  |  44  |  45  |  46  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum