Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  23  |  24  |  25  |  26  |  27  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 02:12 PM

Myrall.
Ik nestel me tegen Michael aan en zucht zachtjes. Volgens mij liegt-ie... want ik was er niet eens helemaal bij. 'Jij ook.' glimlach ik. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borst aan en sluit mijn ogen even. Ik voel me zo raar nu...

Calum.
'Ik weet het... ik probeerde je bang te maken en je onder de duim te houden weet je wel... Ik snap echt niet hoe ik ooit zo tegen je heb kunnen doen.' Het is maar goed dat ze erom kan lachen. Ik weet dat ze het van binnen totaal niet leuk heeft gevonden. Ik heb haar best wel veel pijn gedaan. Hoe ze me uberhaupt heeft kunnen vergeven. 'Ik was echt een klootzak tegen je, wauw. Maar gelukkig hebben we nu een sterke relatie.' Ik sluit mijn armen iets strakker om haar heen. Ik hou ervan om haar zo vast te houden. Ze is best klein, dus ik kan haar goed vasthouden en me om haar heen wikkelen. Soms heeft ze het ook gewoon te warm om dat ik gewoon bijna helemaal om haar heen lig.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 01:58 PM

Myrall.
Ik voel hoe hij steeds sneller gaat. Het gaat een beetje pijn doen, maar dat is zo weer voorbij. Ik krijg kippenvel van die slappe kusjes. Na een tijdje druk ik ook weer wat kusjes in zijn nek en op zijn kaaklijn. Ik probeer op adem te blijven als ik een kietelend gevoel in mijn onderbuik krijg. Ik probeer een beetje stil te zijn aangezien ik niet wil dat Rose en Calum ons horen.

Calum.
Ik ga langzaam over haar heupen heen met mijn wijsvingers. Ze is nog steeds heel dun, maar het gaat ons lukken om Rose weer de oude te laten worden. 'Ik weet nog wel hoe erg ik je haatte omdat je zo opstandig was. Maar ik vond je stiekem wel een schatje.' Ik denk weer even terug. 'Gelukkig ligt dat nu wel achter ons, en zijn we uitgegroeid tot wat we nu zijn. Ik ben echt veel gelukkiger met jou.' Ik kijk haar aan in haar ogen. Die vielen me gelijk op. Ik wikkel mijn armen weer op haar heen. Ik kan Rose gewoon niet loslaten. Ze betekend zo veel voor me en ik ben ook grotendeels verantwoordelijk voor haar.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 08:13 AM

Myrall.
Ik kreun zachtjes. Michael is nu zo voorzichtig. Veel voorzichtiger dan de vorige keer. Ik probeer te genieten en kijk hem even aan.

Calum.
'Ik laat je echt nooit meer los, babe.' Zeg ik waarna ik met mijn hand door haar haren heen ga. 'Als in, nooit meer van mijn leven. Je bent gewoon zo lief, mooi en geweldig. Ik kan niemand beters wensen. Ik wil niemand anders meer. Ik wil alleen jou.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/13/2016 10:55 PM

Myrall.
Ik kijk even naar alles wat hij vervolgens doet. Ik doe vervolgens nog mijn beha uit en kijk weer naar Michael. 'ik hou van je.' Glimlach ik.

Calum.
Ik pak haar iets strakker vast en druk extra vanbdie soort "scheetkusjes" in haar nek. Ik kon daar dus totaal niet tegen vroeger als mijn moeder dat deed. Ik stop en druk een kus op haar voorhoofd. "Je lach klinkt zo leuk, Rose." Ik leg haar mobiel weg en trek gaar op me.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 05/13/2016 10:55 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/13/2016 06:44 PM

Myrall.
Er verschijnt een kleine glimlach op mijn lippen. Als hij een kus op zijn voorhoofd drukt sluit ik mijn ogen even. Hij is zo'n lief persoon. Ik trek rustig zijn broek uit en glimlach snel naar hem. Ik blik snel op zijn tattoos. Ik ben benieuwd waar ze allemaal voor staan. Maar sommige heeft ie me al eens uitgelegd.

Calum.
Ik trek na een tijdje een gek gezicht omdat ik merk dat Rose foto's maakt. Ik trek haar speels naar me toe en druk kietelende kusjes in haar nek. 'Rosie, ga jij zomaar foto's maken?' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/13/2016 05:37 PM

Myrall.
Ik hou van Michael, en je doet dit als je van iemand houd. Ik knik en kijk even snel in zijn groene ogen waarna ik glimlach. Het enigste waar ik me nu zorgen om maak is dat Michael me niet mooi vind met die krassen...

Calum.
Als Sam binnen komt kijk ik op. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht als ze zegt dat ze beter wil worden. Ik sta ip en omhels haar. 'Rosie, ik ga je helpen en ik wil graag dat je weer beter wordt want je verdient het om jezelf te zijn. Je ziet het zelf niet, maar je bent zo mooi op elke manier.' Ik kijk haar aan en druk een lange zoen op haar lippen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/08/2016 10:56 PM

Myrall.
Het is dan wel de tweede, keer maar ik heb het al eerder gedaan. Ik kijk naar Michael die de deur dicht maakt. Ik lach zacht om die grijns op zijn gezicht.

Calum.
Ik knik en loop vervolgens naar onze eigen kamer. Ik ga op bed zitten en kijk naar de foto van mij en Rose op het nachtkastje. Ik voel zo veel voor haar en ze is zo prachtig. Maar ze ziet het zelf niet echt... 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/08/2016 06:18 PM

Myrall.
Ik open mijn mond en ga mee in het spel. Ik beweeg nogmaals met mijn heupen. 'Gaan we dit keer verder?' Vraag ik na een tijdje.

Calum.
Ik trek haar dichter tegen me aan en leg mijn kin op haar hoofd. Ik houd er van om haar zo in mijn armen te hebben, alsof ik haar moet beschermen. Alsof ik verantwoordelijkheid over haar heb. En dat is best fijn, om je zo te voelen. Omdat ze klein is maakt her dit moment extra schattig. Ik wil zoveel dingen over haar zeggen maar ik weet niet waarmee te beginnen. 'Je betekent echt alles voor me.' Zeg ik waarna ik een kus op haae voorhoofd druk. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/08/2016 02:54 PM

Myrall.
Ik zoen hem terug en sluit mijn ogen. Michael teasen, dat is wel leuk. Ik pak zijn wangen vast. 

Calum.
'Je bent zo mooi, Rose. Je ziet het alleen zelf niet.' Ik kijk naar onze handen en glimlach. 'En je bent van mij, en daar mag ik heel trots op zijn.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/08/2016 02:38 PM

Myrall.
Ik lach zachtjes en druk een kus op zijn lippen. 'Misschien was het de bedoeling.' Fluister ik in zijn oor. 'Misschien ook niet.'

Calum.
Ik leg mijn armen om haar heen. 'Rose, je ogen zijn prachtig. Het eerste wat ik aan je zag waren toch echt je ogen.' Ik kijk naar haar bovenbenen. 'Je bovenbenen zijn mooi, heel veel meisjes dromen van zo'n benen zoals jij hebt.' Het breekt me een beetje als ik een traan zie. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  23  |  24  |  25  |  26  |  27  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page