5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  39  |  40  |  41  |  42  |  43  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/07/2016 10:48 PM

Myrall.
'Rose, je ziet er echt veel beter uit. En Calum hisd toch ook al van je hoe hij je als eerste zag? Oké... niet de aller eerste keer. Maar op die manier, weetje. Hij vindt je prachtig.' Ik glimlach en knufdel haar.

Calum.
Alweer knik ik. Ik sta op en loop naar boven. Ze zit sowieso bij Myrall. Ik klop aan en wacht. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/07/2016 10:54 PM

Rose
''Maar ik was er niet blij mee, en het maakte me ongelukkig.'' zeg ik en hoor geklop op de deur en kijk naar Myrall, die al op staat.

Michael
Ik glimlach naar Calum die naar boven loopt en ga op de bank zitten en kijk tv. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/08/2016 08:11 AM

Ik maak de deur open en zie Calum. 'Moet ik jullie..?" Vraag ik waarop hij knikt en binnenloopt. Ik loop naar buiten en steek nog snel mijn duim op naar Rose.

Calum.
Ik ga langs Rose zitten. 'Het spijt me, Rose.' Zeg ik waarna ik haar aankijk. 'Ik kan het nier aanzien hoe jij steeds maar ongezonder wordt, dadelijk ben ik je kwijt omdat je te ver gaat...' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/08/2016 01:00 PM

Rose
Ik kijk naar Calum die binnen komt lopen en dan naar Myrall die de kamer uit loopt. "Calum, ik weet dat je je zorge maakt maar dit heeft tijd nodig. Het is niet makkelijk voor mij om me lichaam zo zien te veranderen in een korte tijd naar iets wat ik eigenlijk niet wil." Zeg ik en kijk hem aan. "Ik was echt bang dat je me zou slaan daarnet, de laatste keer dat je zo boos was , was in het begin toen jij en Michael ons van straat hadden geplukt" zeg ik eerlijk en kijk naar me handen.

Michael
Ik kijk naar Myrall die de kamer in loopt en sta op eb loop naar de toe. "En?" Vraag ik en til d'r op en hou d'r vast onder de kont en loop terug naar de bank en ga erop zitten met Myrall op me schoot.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/08/2016 01:07 PM

Myrall.
'Ja.. nou ik hoop dat die twee een oplossing vinden en elkaar beter gaan begrijpen.' Zeg ik. Rose dacht net echt dat Calum weer die oude Calum was...

Calum.
Ik loop naar haar toe en ga voor haar zitten. 'Rose, ik had nooit zo tegen je moeten uitvallen. Ik vergeef mezelf ook echt niet meer dat ik een tweede keer zo tegen je deed. De eerste keer vegeef ik me ook niet, want ik heb toch een stuk van je lebem geruineerd.' Ik zorg dat ze me aankijkt door het optillen van haar kin. 'Rose, ik hou van je. En ik berijp dat je tijd nodig hebt. Maar laat mij je helpen.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/08/2016 01:15 PM

Rose
Ik kijk Calum aan als hij me kin optilt en zie de spijt in z'n ogen. "Het is al goed, ik moet niet zo overdrijven" zeg ik en glimlach klein naar hem.

Michael
"Calum is slim, hij vind wel een oplossing" zeg ik en kijk Myrall aan. Ze is zo mooi.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/08/2016 01:18 PM

Myrall.
Ik ga expres wat verzitten om Michael te teasen en glimlach naar hem. 'I hope so.'

Calum.
'Rose, nu gooi je een deel van de schuld op jezelf. Is niet nodig,,je doet niets verkeerd. Je hebt alleen moeilijk.' Ik trek haar omhoog en ga voor de spiegel staan met haar. 'Wat vind je niet zo mooi aan jezelf?' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/08/2016 01:43 PM

Rose
Ik sta op met Calum en ga voor de spiegel staan. "Uh" zeg ik en twijfel of ik het moet zeggen. "Me gezicht" zeg ik uit eindelijk en kijk hem aan via de spiegel. "Ik haat me glimlach, en hoe me ogen zijn. De ene is groter dan de andere. Ik haat het dat als ik lach me ogen spleetjes worden. En me boven benen, ze zijn super dik vergeleken met me armen" zeg ik en veeg een traan weg. Dit is de eerste keer dat ik me open geef aan iemand.

Michael
Als Myrall begint te bewegen op me schoot verstijf ik. "Myrall" zeg ik en pak d'r heupen vast. "Als dit je bedoeling is dan is het je gelukt" zeg ik en probeer het nog een beetje onder controle te houden

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/08/2016 02:38 PM

Myrall.
Ik lach zachtjes en druk een kus op zijn lippen. 'Misschien was het de bedoeling.' Fluister ik in zijn oor. 'Misschien ook niet.'

Calum.
Ik leg mijn armen om haar heen. 'Rose, je ogen zijn prachtig. Het eerste wat ik aan je zag waren toch echt je ogen.' Ik kijk naar haar bovenbenen. 'Je bovenbenen zijn mooi, heel veel meisjes dromen van zo'n benen zoals jij hebt.' Het breekt me een beetje als ik een traan zie. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/08/2016 02:50 PM

Rose
Ik zucht en kijk naar Calum via de spiegel. "Dankje dat je er voor me bent" zeg ik en leg me handen op die van hem.

Michael
Ik voel een bobbel aankomen en kijk naar Myrall. "Fuck" zeg ik en druk me lippen op die van haar

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  39  |  40  |  41  |  42  |  43  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum