Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 03:24 PM

Myrall.
Ik bijt op mijn lip en sta op. 'Wacht.' Ik loop naar onze kamer en pak twee mesjes uit het doosje. Ik heb er drie inzitten en nu dus nog één. Ik verstop het doosje goed en loop terug naar Michael. Ik geef ze aan hem. 'Hier... kunnen we het hier nooit meer over hebben?' Vraag ik zachtjes.

Calum.
Ik ga langs haar zitten. 'Het is niet erg,  Rosie.' Ik sla mijn armen om haar heen. 'Ik weet wat je denkt, denk ik..
 Je hebt wel honger maar je gedachten zeggen dat je niet mag eten.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 05/05/2016 07:41 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 03:05 PM

Myrall.
Ik wil wel praten, maar ik weet op dit moment niet wat ik moet zeggen. 'Sorry.' Zeg ik zachtjes. 'Het gebeurde gewoon.'

Calum.
Ik loop naar haar toe em omhels haar als ik zie dat ze tranen in haar ogen krijgt. Ik haal wat jaar uit haar gezicht en veeg haar tranen weg. 'Rose, het is moeilijk. Snap ik, maar je kan het wel. Je mag rustig aan doen, eten gaat moeilijk. Dat snap ik.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 02:53 PM

Myrall.
'Michael... ik-..' ik haak af en schud mijn hoofd. Ik voel dat mijn kaken zwaar worden en pijn gaan doen. Iets wat aangeeft dat je gaat huilen.

Calum.
Ik glimlach en neem haar mee naar de keuken. Ik zet haar neer op de grond. 'Je lust dit toch wel?' Vraah ik waarna ik het broodje aanwijs. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 02:41 PM

Myrall.
Voor ik Michael wil begroeten merk ik eerst zijn bleke gezicht op. Bleker dan normaal. Ik schrik van zijn actie en trek gelijk mijn arm terug. Ik weet niet wat ik moet zeggen tegen hem.

Calum
"Hey, babygirl.' Zeg ik waarna ik haar op til en een kusje op haar mond druk. 'Toch nog wel goed geslapen?' Ze is zo mooi... 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 02:28 PM

Myrall.
Het is zo frustrerend soms. Maar oké, uiteindelijk lukt het. Ik glimlach naar mezelf jn de spiegel. Nou... het is wat je een glimlach kunt noemen. Half..

Calum.
Ik maak ontbijt voor Rose. Een broodje met kaas. Niet teveel, want ze moet nog weer even wennen aan eten en zo.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 02:08 PM

Ts. > week later

Myrall.
Mijn eyeliner lukt vandaag totaal niet... ik sta al een kwartoer voor de spiegel met mijn eyeliner stift. Ik zucht zachtjes. Het is moeilijk om bijna precies twee dezelfde wings te maken...

Calum.
Het is al elf uur 's ochtends. Ik was net even aan het trainen. Gewoon opdrukken en zo. Rose slaapt nog volgens mij. We hebben bijna elke avond lange gesprekken gehad die tot wel drie uur in de nacht duurde. Maar het is zo fijn dat ze weer praat.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 01:57 PM

Myrall.
Als het kon zou ik me voor altijd aan Michael willen vasthouden. De heerlijke geur van Michael's deodorant dringt mijn neus binnen. Ik zou nu zo wel en in slaap kunnen vallen, ook al is het pas net middag. Ik kijk weer even naar Rose die wat eten pakt.

Calum.
Ik volg Rose met mijn ogen. Ze is gelukkig weer beter aan het eten. Ik glimlach. Haar benen zijn weer wat dikker geworden. Ze waren zo dun geworden en ik kon haar niet midden in de nacht vol gaan proppen zodat ze het niet wist. Ik kon haar dwingen, maar dan apuugde ze het gewoon uit. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 01:43 PM

Myrall.
Ik glimlach als Michael me knuffelt. Hij is zo groot dus dat geeft me echt een veilig gevoel. Ik knuffel hem terug. Hopelijk gaat alles nu weer de goede kant op. Rose praat weer en dat is een goed teken.

Calum.
Ik ga op de andere bank zitten aangezien ik niet bij hun drie ertussen pas. Ik kijk even naar Michael en Myrall die aan het knuffelen zijn. Onze relatie opbouwen zal nu vast weer moeilijk gaan. Maar ookal heb ik haar een maand niet gesproken, mijn gevoelens zijn zeker niet minder geworden. Ik kijk vervolgens naar Rose.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 01:20 PM

Myrall.
Ik knuffel Rose en glimlach. Gelukkig praat ze weer. Ik kijk weg als Michael me raar begint aan te kijken. 

Calum.
Ik wikkel mijn armen om haar heen. Ik ben zo blij dat ze weer praat. En gelukkig is ze aangekomen. 'Rose, ik ben zo trots op je.' Ik leg mijn hoofd in haar nek en druk een kus op haar wang. Ik heb heel wat met Rose in te halen. Het leek wel alsof we een maand uit elkaar waren. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 01:03 PM

Myrall.
Het lucht echt op om haar stem weer te horen. Ik kijk omhoog naar Michael en glimlach. Calum gaat haar nu denk ik echt niet meer loslaten.

Calum.
Ik hou Rose's hand vast. 'Je had tijd voor jezelf nodig, dat begrijpen we.' Zeg ik met een zwakke glimlachen. 'Natuurlijk niet! Ook al moesten we 80 jaar wachten, zelfs dan zouden we niet opgeven. Rose, we houden van je. We geven niet op op iemand waarvan we houden.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page