5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  34  |  35  |  36  |  37  |  38  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 01:03 PM

Myrall.
Het lucht echt op om haar stem weer te horen. Ik kijk omhoog naar Michael en glimlach. Calum gaat haar nu denk ik echt niet meer loslaten.

Calum.
Ik hou Rose's hand vast. 'Je had tijd voor jezelf nodig, dat begrijpen we.' Zeg ik met een zwakke glimlachen. 'Natuurlijk niet! Ook al moesten we 80 jaar wachten, zelfs dan zouden we niet opgeven. Rose, we houden van je. We geven niet op op iemand waarvan we houden.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 01:11 PM

Rose
Ik glimlach door me tranen heen en loop naar Myrall doe en geef d'r een knuffel. Ik laat weer los en glimlach naar Michael en geef hem ook een knuffel. Ik laat hem weer los en voor dat ik het weet heeft Calum z'n armen al weer om me middel heen.

Michael
Ik glimlach naar Rose en Myrall die elkaar knuffel. Als Rose mij een knuffel geeft, knuffel ik d'r terug. Als ze me los laat staat Calum alweer achter d'r en wikkelt zn armen om dr middel heen. Ik kijk naar Myrall, ze glimlacht maar d'r ogen zeggen wat anders... 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 01:20 PM

Myrall.
Ik knuffel Rose en glimlach. Gelukkig praat ze weer. Ik kijk weg als Michael me raar begint aan te kijken. 

Calum.
Ik wikkel mijn armen om haar heen. Ik ben zo blij dat ze weer praat. En gelukkig is ze aangekomen. 'Rose, ik ben zo trots op je.' Ik leg mijn hoofd in haar nek en druk een kus op haar wang. Ik heb heel wat met Rose in te halen. Het leek wel alsof we een maand uit elkaar waren. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 01:36 PM

Rose
''Ik hou van je'' zeg ik weer na een maand en ga zitten op de bank bij Myrall en Michael. Ik kijk naar Michael die naar myrall kijkt en kijk dan ook naar Myrall. Die zit met d'r gedachtes ergens anders..

Michael
Ik blijf naar Myrall kijken. Ze is al sinds het gedoe met Rose zo, maar ze blijft zo 'down'. Ik trek d'r naar me toe knuffel d'r. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 01:43 PM

Myrall.
Ik glimlach als Michael me knuffelt. Hij is zo groot dus dat geeft me echt een veilig gevoel. Ik knuffel hem terug. Hopelijk gaat alles nu weer de goede kant op. Rose praat weer en dat is een goed teken.

Calum.
Ik ga op de andere bank zitten aangezien ik niet bij hun drie ertussen pas. Ik kijk even naar Michael en Myrall die aan het knuffelen zijn. Onze relatie opbouwen zal nu vast weer moeilijk gaan. Maar ookal heb ik haar een maand niet gesproken, mijn gevoelens zijn zeker niet minder geworden. Ik kijk vervolgens naar Rose.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 01:50 PM

Rose
Ik besluit wat eten te gaan pakken en sta op en loop naar de keuken. Ik pak een plakje kaas als eerst uit de koelkast en eet die op en zoek ondertussen naar wat te eten, uit eindelijk ga ik toch voor een droog broodje.

Michael
Ik heb myrall nog steeds vast en zink in me gedachtes.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 01:57 PM

Myrall.
Als het kon zou ik me voor altijd aan Michael willen vasthouden. De heerlijke geur van Michael's deodorant dringt mijn neus binnen. Ik zou nu zo wel en in slaap kunnen vallen, ook al is het pas net middag. Ik kijk weer even naar Rose die wat eten pakt.

Calum.
Ik volg Rose met mijn ogen. Ze is gelukkig weer beter aan het eten. Ik glimlach. Haar benen zijn weer wat dikker geworden. Ze waren zo dun geworden en ik kon haar niet midden in de nacht vol gaan proppen zodat ze het niet wist. Ik kon haar dwingen, maar dan apuugde ze het gewoon uit. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 02:02 PM

Rose
Ik loop teug met het droge broodje en ga naast Calum zitten, ik weet niet echt zo goed wat ik nu moet doen, dus eet ik het broodje langzaam op.

Michael
Ik kijk naar Calum die roos geen seconde uit het oog verliest. Ze komt terug met een droog broodje en een plakje kaas waarvan ze al heeft gegeten

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 02:08 PM

Ts. > week later

Myrall.
Mijn eyeliner lukt vandaag totaal niet... ik sta al een kwartoer voor de spiegel met mijn eyeliner stift. Ik zucht zachtjes. Het is moeilijk om bijna precies twee dezelfde wings te maken...

Calum.
Het is al elf uur 's ochtends. Ik was net even aan het trainen. Gewoon opdrukken en zo. Rose slaapt nog volgens mij. We hebben bijna elke avond lange gesprekken gehad die tot wel drie uur in de nacht duurde. Maar het is zo fijn dat ze weer praat.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 02:18 PM

Rose
Ik word wakker en draai me om en voel dat calum niet naast me ligt. Ik dor me ogen open en kijk naar de klok. 11 uur. Ik sta op en kijk in de spiegel naar mezelf, me benen zijn zoveel dikker geworden... Ik zucht en doe me t shirt wat omhoog en kijk naar me buik en heupen. Ik voel weer een brok in me keel en wil mezelf slaan.

Michael
Ikmlig al een tijdje wakker in bed en staar naar het plafond. Myrall doet zo raar de laatste tijd. Ze kijk vaak weg van me en knuffelt me bijna nooit terug. Ik slik en pak d'r telefoon. Ik doe d'r telefoon aan, ik moet het weten, ik moet weten of ze misschien wel vreemd gaat.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  34  |  35  |  36  |  37  |  38  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum