Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 10:45 PM

Rose
Ik kijk naar een woedende Calum en voel de muur tegen me rug aan. Als hij boos rond kijkt durf ik hem niet meer aan te kijken. Zo boos heb ik Calum nog nooit gezien. Ik probeer me gezicht en hoofd te beschermen voordat hij me misschien wel wilt slaan. Dit laat me weer herinneren aan Calum voordat we wat hadden...

Michael
Ik luister naar Calum die beneden loopt te schreeuwen. Dit doet me denken aan de oude Calum, die tegen Rose aan het schreeuwen omdat ze de seks weigerde.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 10:38 PM

Rose
"Nee!" Schreeuw ik terug en loop de huiskamer uit. Als ik net bij de deur ben die naar de hal lijd word ik vastgebakken en terug getrokken de huiskamer in.

Michael
Ik glimlach en sluit me ogen voor niet lang.. "Ze komen er zelf wel uit. Het gaat over een broodje zo te horen" zeg ik en blijf liggen

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 10:30 PM

Rose
Ik rol met me ogen en pak het broodje van het bord en leg het broodje op tafel. "Nu blij? Het bord is LEEG" zeg ik en sta op. "Ik hoef dat eten niet en ik wil geen eten." Zeg ik wat harder en kijk hem boos aan.

Michael
Ik leg me hoofd schuin neer op d'r borsten en wikkel me armen om d'r lichaam. "Ik hou van jeee" zeg ok blij

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 10:23 PM

Rose
"Nee Calum, ik hoef het niet." Zeg ik eigenwijs terug en zet de tv aan. Ik wil het niet eten en dat gaat ie maar lekker accepteren.


Michael
Ik glimlach als we los laten en ga op d'r liggen als een baby. Ochtenden zoals deze zijn goud waard.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 10:13 PM

Rose
Ik pak het bord aan en kijk naar het broodje. "Thanks, maar ik heb geen honger" zeg ik en leg het bord op het tafeltje voor ons.

Michael
Ik glimlach en druk uiteindelijk me lippen op die van haar.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 10:03 PM

Rose
Ik knik en loop langzaam achter hem aan. Ik ga niet eten, ik heb met mezelf afgesproken dat ik een dag niet ga eten, en dat gaat lukken. Ik pak snel een groot glas met water en neem die mee naar de huiskamer en ga in een kleermaker zit zitten op de bank en drink het glas leeg.

Michael
"Nog heel even blijven liggen." Zeg ik en leg me gezicht bij myrall d'r nek en druk daar een kusje. "Ik wil nog niet uit bed"

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 09:51 PM

Rose
"Goedemorgen" zeg ik en kijk naar hem. Z'n gezicht is ziet er zo zacht uit en z'n haren zitten helemaal door de war.

Michael
Ik glimlach naar Myrall en hou d'r stevig tegen me aan. "Morning babe"

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 08:35 PM

Next morning

Rose
Ik ben al wakker, maar doe me ogen nog niet open. Calum z'n arm ligt over m'n middel heen met z'n hoofd bij me schouder, aangezien ik op me rug lig en hij half op z'n buik half op z'n zei. Ik draai me hoofd naar hem toe met me ogen nog gesloten en probeer weer in slaap te vallen.

Michael
Ik lig met op me buik met me één arm strak om myralls middel tegen me aan. Alsof het me teddybeer is. Ik doe me ogen open en kijk naar Myrall.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 08:18 PM

Rose
Ik knik en ga tegen hem aanliggen en sluit me ogen. Het is al weer bijna eind middag en we zitten hier nog steeds.

Michael
Ik glimlach naar d'r en knuffel d'r. "Ik zeg het niet tegen ze, maar dan moet jij beloven dat je het niet meer gaat doen." Zeg ik en kijk d'r aan

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 07:55 PM

Rose
"Ik heb jullie zoveel shit aangedaan." Zeg ik en ga rechtop zitten in een kleermaker zit. "Ik heb me als een bitch gedragen tegenover je en je pikte alles" zeg ik en stop even met praten. "Waarom deed je niks terug? Waarom liep je elke keer weg als ik tegen je schreeuwde?"

Michael
"Ik hou ook van jou babygirl" zeg ik en omhels d'r. "Ik heb in je telefoon gekeken.. Ik weet dat het privé is maar ik dacht dat je vreem ging... Iemand anders had gevonden.. Omdat je zo afstandelijk deed. Me niet meer in de ogen keek.. En toen zag ik die foto's.."

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page