5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  37  |  38  |  39  |  40  |  41  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 10:11 PM

Myrall.
Ik lach zachtjes van het kietelende gevoel in mijn nek. 'Dan blijven we nog even liggen.' Zeg ik waarna ik wat kusjes in Michael's nek druk.

Calum.
Ik smeer een broodje voor Rose. 'There ya go.' Zeg ik met een glimlach. Ik ga langs haar zitten. 'Als je meer wilt moet je het zeggen,,dan maak ik dat voor je.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 10:13 PM

Rose
Ik pak het bord aan en kijk naar het broodje. "Thanks, maar ik heb geen honger" zeg ik en leg het bord op het tafeltje voor ons.

Michael
Ik glimlach en druk uiteindelijk me lippen op die van haar.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 10:19 PM

Myrall.
Ik sluit mijn ogen en laat na een tijdje los. Ik glimlach naar hem. Ik hou zo veel van hem, gewoon onbeschrijfelijk.

Calum.
Ik kijk haar geërgerd aan. 'Nee, verdomme Rose niet alweer!' Zeur ik. 'Je eet het op of je wilt of niet.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 10:23 PM

Rose
"Nee Calum, ik hoef het niet." Zeg ik eigenwijs terug en zet de tv aan. Ik wil het niet eten en dat gaat ie maar lekker accepteren.


Michael
Ik glimlach als we los laten en ga op d'r liggen als een baby. Ochtenden zoals deze zijn goud waard.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 10:27 PM

Myrall.
Ik lach en leg mijn armen om Michael heen. Hij is zo groot maar toch is ie wel schattig.

Calum.
'Rose, eet het op.' Push ik haar. Ik kijk haar streng aan. 'Of je nu wilt of niet, die bord is straks leeg!' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 10:30 PM

Rose
Ik rol met me ogen en pak het broodje van het bord en leg het broodje op tafel. "Nu blij? Het bord is LEEG" zeg ik en sta op. "Ik hoef dat eten niet en ik wil geen eten." Zeg ik wat harder en kijk hem boos aan.

Michael
Ik leg me hoofd schuin neer op d'r borsten en wikkel me armen om d'r lichaam. "Ik hou van jeee" zeg ok blij

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 10:34 PM

Myrall.
'Ik ook van jouuu!' Ik hoor na een tijdje geschreeuw van beneden. 'Uhm... moeten we...' vraag ik. Het klonk niet goed.

Calum.
'Rose, ik ben er nu zo klaar mee! Eet godverdomme dat broodje op! Je wordt niet dik van een fucking broodje!' Schreeuw ik. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 10:38 PM

Rose
"Nee!" Schreeuw ik terug en loop de huiskamer uit. Als ik net bij de deur ben die naar de hal lijd word ik vastgebakken en terug getrokken de huiskamer in.

Michael
Ik glimlach en sluit me ogen voor niet lang.. "Ze komen er zelf wel uit. Het gaat over een broodje zo te horen" zeg ik en blijf liggen

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 10:41 PM

Myrall.
'Je hebt gelijk. Het is ook beter als ze het met zijn tweeën oplossen.' Ik pluk wat aan Michaels haar.

Calum.
Ik duw haar tegen de muur aan. 'Je loopt altijd weg als ik de waarheid spreek!' Ik kijk haar diep in haar ogen. 'Eet dat verdomde broodje of ik..' ik kijk in het rond en kijk haar met woede aan.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 10:45 PM

Rose
Ik kijk naar een woedende Calum en voel de muur tegen me rug aan. Als hij boos rond kijkt durf ik hem niet meer aan te kijken. Zo boos heb ik Calum nog nooit gezien. Ik probeer me gezicht en hoofd te beschermen voordat hij me misschien wel wilt slaan. Dit laat me weer herinneren aan Calum voordat we wat hadden...

Michael
Ik luister naar Calum die beneden loopt te schreeuwen. Dit doet me denken aan de oude Calum, die tegen Rose aan het schreeuwen omdat ze de seks weigerde.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  37  |  38  |  39  |  40  |  41  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum