Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 06:08 PM

Fayenna
Ik schud lachend mijn hoofd '' Nee dat merk ik dat je niet te stoppen bent, maar toch hou ik wel van je hoor '' grinnik ik. Als hij zegt dat hij me nu ook neer kan zetten begin ik snel met mijn hoofd te schudden '' Nee alsjeblieft niet '' pruil ik. Ik haal opgelucht adem als hij mij niet neerzet. Ik schud even mn hoofd '' Nee als ik je niet eerder zo vermomd had gehoord had ik het niet herkent '' knik ik '' He dat ziet hij niet hoor, hij ziet ze niet zoals ik '' grijns ik.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 05:46 PM

Fayenna
Ik grinnik en knik '' Hm oke is goed '' glimlach ik en lach zacht. Ik schud lachend mn hoofd '' Slijmbal gaat weer los '' plaag ik hem en beantwoord zn kus. Ik moet zacht lachen als hij begint te lopen '' Ik voel me echt lui nu '' grinnik ik. '' Ik ken je ogen ondertussen wel en hoe je loopt, ook je stem omdat ik je zo al eerder heb gehoord toch '' grinnik ik 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 05:16 PM

Fayenna
Ik grinnik '' Vooruit het mag van mij mag het '' grijns ik eventjes '' Maar niet te veel hoor '' knik ik lachend. Ik zucht zielig, '' Waarom niet, niet sexy? '' pruil ik naar hem en hou hem goed vast '' Oke ik zit goed je kan lopen '' grijns ik even. Ik haal mijn schoduers op '' Ik denk niet dat hij het weet, ik herkende je alleen omdat ik weet dat jij het wel moest zijn '' glimlach ik even.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 04:38 PM

Fayenna
Ik schiet in de lach en rol mijn ogen '' Ja ja '' grijns ik '' Wat ben je ook weer lekker egoistisch '' plaag ik hem. Ik knik '' Ja heel sexy, ik wordt bodubuilder denk '' grijns ik en druk een kus in zijn nek. '' Hm naja, vanavond in ieder geval wel dus zullen we dan maar naar binnen gaan? '' vraag ik aan hem '' Til jij mij? '' grijns ik. '' Mn vader zal je toch niet herkennen? ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 03:00 PM

Fayenna
Ik glimlach breed '' Je bent de beste '' grijns ik naar hem en beantwoord zijn kus en glimlach even tegen zijn lippen aan. '' Gelukkig maar, ik krijg zo nog been spieren '' grijns ik en glimlach even genietend als ik een kus in mn nek voel. Ik schud mn hoofd '' Nee want dan mag je er nooit meer inkomen hoor '' knik ik en als ik zijn lippen voel zoen ik glimlachend met hem mee.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 02:46 PM

Fayenna
Ik lach zacht en schud mn hoofd '' Alsjeblieft? Je laat dit arme meisje toch niet zo ver lopen? '' pruil ik naar hem en als hij zegt dat ik niet moet los laten hou ik me weer goed aan hem vast '' Beter? '' grijns ik en klem mijn benen beter om zijn middel heen. Ik schud mijn hoofd '' Nee we zien niks, je doet het niet hoor anders ben ik heel boos '' knik ik.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 02:33 PM

Fayenna

Ik glimlach als hij ook blij is dat hij er weer was, het leek wel een eeuwigheid voor ik hem zag maar hij ging voor het avond eten nog weg dus dat was 5 uur geleden dat ik hem voor het laatst had gezien. Ik lach zachtjes om hem ''  Dus dan gaan we met de auto? '' Grijns ik '' anders moeten we lopen''. Ik laat me wat meer los als ik de auto achter me voel en schud snel mijn hoofd '' Nee ben je gek, het is jou schuld niet dat mn vader an alles doet '' knik ik en druk een lange kus op zijn lippen. '' Ik wil echt niet dat je terug betaald '' knik ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 02:23 PM

Fayenna
Ik knuffel hem even “ ik ben blij dat je er weer bent “ glimlach ik. Als hij het heeft over slapen knik ik snel “ ja en morgen dan samen naar school? “ glimlach ik breed en beantwoord z’n kus. “ hm spannend “ grijns ik even en spring op hem en klem me weer als een koala om hem heen. Ik schud even m’n hoofd “ nee denk het niet, misschien dat ik meer moet werken en dan meer dan de helft krijgt maar denk het niet, het is gewoon weg “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 02:16 PM

Fayenna
Ik schiet in de lach “ ja hoor zo moe? Lach ik “ je had ook wel mogen blijven slapen hoor “ grinnik ik zacht en glimlach breed als hij m’n hand pakt. Ik grijns even “ Tuurlijk deed ik dat voor jou “ glimlach ik breed en leg m’n armen om z’n nek “ best spannend hoor zo hardhandig “ zeg ik en wiebel even met m’n wenkbrauwen. “ Ik wist echt niet dat m’n vader dit deed “ zucht ik eventjes. “ Nu moet hij mij terug betalen “ pruil ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 01:25 PM

FAyenna
Ik glimlach als hij onderweg is en blijf voor het raam Beneden op hem wachten. Het had niet echt nut om nog een berichtje en sturen als hij toch al onderweg was. Als ik de auto zie spring ik van de bank en loop ik naar de deur “ hehe “ grijns ik en open z’n deurpost “ wat duurde je lang “ grijns ik” ben je er eindelijk “ knik ik en druk een lange kus op z’n lippen als hij uit de auto is.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page