ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 02:23 PM

Fayenna
Ik knuffel hem even “ ik ben blij dat je er weer bent “ glimlach ik. Als hij het heeft over slapen knik ik snel “ ja en morgen dan samen naar school? “ glimlach ik breed en beantwoord z’n kus. “ hm spannend “ grijns ik even en spring op hem en klem me weer als een koala om hem heen. Ik schud even m’n hoofd “ nee denk het niet, misschien dat ik meer moet werken en dan meer dan de helft krijgt maar denk het niet, het is gewoon weg “

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/06/2018 02:28 PM

Jason
Ik glimlach en leg mijn armen om haar heen "Ik ben ook blij dat ik er weer ben" Ik glimlach en knik "Dat is dan wel handig, anders moet ik eerst nog naar huis" zeg ik zacht lachend.  Ik grijns en geef haar een kus "Zeker spannend" zeg ik grijnzend. Ik lach zacht als ze als een koala aan me gaat hangen en ik draai ons om zodat ze met haar rug tegen de auto aan hangt. Ik pruil en zeg "Ik kan het je wel terugbetalen, ik heb het tenslotte ook opgehaald"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 02:33 PM

Fayenna

Ik glimlach als hij ook blij is dat hij er weer was, het leek wel een eeuwigheid voor ik hem zag maar hij ging voor het avond eten nog weg dus dat was 5 uur geleden dat ik hem voor het laatst had gezien. Ik lach zachtjes om hem ''  Dus dan gaan we met de auto? '' Grijns ik '' anders moeten we lopen''. Ik laat me wat meer los als ik de auto achter me voel en schud snel mijn hoofd '' Nee ben je gek, het is jou schuld niet dat mn vader an alles doet '' knik ik en druk een lange kus op zijn lippen. '' Ik wil echt niet dat je terug betaald '' knik ik.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/06/2018 02:40 PM

Jason
Ik kijk haar aan als ze glimlacht en moet daardoor ook glimlachen. Ik knik "Zou kunnen" zeg ik zacht lachend. Ik schud mijn hoofd en druk me iets dichter tegen haar aan "Niet loslaten" fluister ik in haar oor. Ik lach zacht en beantwoord haar kus. "We zien wel" zeg ik glimlachend.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 02:46 PM

Fayenna
Ik lach zacht en schud mn hoofd '' Alsjeblieft? Je laat dit arme meisje toch niet zo ver lopen? '' pruil ik naar hem en als hij zegt dat ik niet moet los laten hou ik me weer goed aan hem vast '' Beter? '' grijns ik en klem mijn benen beter om zijn middel heen. Ik schud mijn hoofd '' Nee we zien niks, je doet het niet hoor anders ben ik heel boos '' knik ik.  

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/06/2018 02:48 PM

Jason
Ik lach zacht en knik "Oke dan, we gaan wel met de auto" zeg ik lachend en geef haar een kus. Ik knik "Veel beter" zeg ik glimlachend en geef een kus in haar nek en glimlach als ik haar benen strakker om mijn middel voel klemmen. Ik lach zacht en zeg "Misschien wil ik jou wel een keer heel boos zien" Ik kijk haar glimlachend aan en zoen haar.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 03:00 PM

Fayenna
Ik glimlach breed '' Je bent de beste '' grijns ik naar hem en beantwoord zijn kus en glimlach even tegen zijn lippen aan. '' Gelukkig maar, ik krijg zo nog been spieren '' grijns ik en glimlach even genietend als ik een kus in mn nek voel. Ik schud mn hoofd '' Nee want dan mag je er nooit meer inkomen hoor '' knik ik en als ik zijn lippen voel zoen ik glimlachend met hem mee.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/06/2018 03:06 PM

Jason
Ik grijns even en knik "Weet ik toch" ze ik lachend en glimlach als zij dat ook doet. Ik lach zacht en zeg "Hm, sexy hoor" Ik kijk haar aan en geef een kus op haar voorhoofd. "Dat zou jammer zijn, dan kan ik ook niet meer bij je slapen" zeg ik en glimlach even. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 04:38 PM

Fayenna
Ik schiet in de lach en rol mijn ogen '' Ja ja '' grijns ik '' Wat ben je ook weer lekker egoistisch '' plaag ik hem. Ik knik '' Ja heel sexy, ik wordt bodubuilder denk '' grijns ik en druk een kus in zijn nek. '' Hm naja, vanavond in ieder geval wel dus zullen we dan maar naar binnen gaan? '' vraag ik aan hem '' Til jij mij? '' grijns ik. '' Mn vader zal je toch niet herkennen? ''  

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/06/2018 05:06 PM

Jason
Ik lach zacht en kijk haar glimlachend aan. "Hm, sorry hoor" zeg ik lachend en geef haar een kus. Ik schud mijn hoofd en zeg lachend "Doe dat maar niet" Ik glimlach als ik haar kus in mijn nek voel en kijk haar weer aan. Ik lach zacht als ze vraagt of ik haar wil tillen en knik. "Is goed hoor" zeg ik grijnzend en loop naar de deur. "Ik hoop het niet, ik denk niet dat hij heel blij zou zijn met me" zeg ik en geef haar een kus. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum