Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 06:31 PM

Myrall.
Ik kijk op als ik Calum en Rose hoor schreeuwen en ga met Michael naar ze toe. Ook al sprint Rose van de trap af... Calum lijkt geschokt. Ik loop naar beneden en zie Rose nergens. Ik loop naar het toilet en die zit op slot. 'Rose.. gaat het?' Vraag ik zachtjes.

Calum.
Hoeveel woog ze toen ze hier kwam..? Wel iets meer dan nu. Ze is zo snel afgevallen in zo'n korte tijd. 'Ik wilde Rose wegen maar ze wilde niet dus ik tilde haar op en ja. Heb ons beide gewogen en ze weegt maar 49.9 kilo.' Zeg ik im een rap tempo tegen Michael. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 06:20 PM

Myrall.
'Ik maak me gewoon een beetje zorgen om Rose. That's all.' Zeg ik waarna ik een kus op zijn lippen druk. Ik laat mijn hoofd tegen zijn borst rusten en sluit mijn ogen.

Calum.
'Rose! Het is geen onzin! Ga er verdomme op staan!' Zeg ik iets harder. Als ze het nog steeds niet wil til ik haar op en ga ik er op staan met haar. Ik haal mijn gewicht af van wat er op staat en schrik. 'Rose... 50 kilo is niet veel. Nee, 49.9 kilo.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 05:27 PM

Myrall.
'Sipjes?' Vraag ik. 'Hoezo?' Oké... ja ik maak me zorgen over Rose en ja... wel iets meer. Ik wil er alleen andere niet mee lastig vallen. En het is stom dat ik weer begonnen ben. Ik pak Michaels hand vast en glimlach naar hem. Ik hou zo veel van hem.

Calum.
Ik kijk Rose even na. Haar benen zijn erg dun geworden en ik maak me steeds meer zorgen. Ik trek haar voorzochtig terug. 'Rose, wil je alsjeblieft even gaan staan op de weegschaal?' Vraag waarna ik de weegschaal pak. 'Alsjeblieft?'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 04:07 PM

Myrall.
Ik glimlach als Rose eet. Gelukkig maar. Ik begin met het eten van de kip.

Calum.
Het is goed dat ze eet. Ik begin ook te eten en geniet van de heerlijke smaak. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 03:38 PM

Myrall.
Ik glimlach. 'Heerlijk!' Als de kip na een tijdje ook klaar is zet ik die naast de groenten. Ik hou opzich van junkfood, maar hier kan ik toch ook geen nee tegen zeggen. Ik pak een grote schep van alles en ruok nogmaals waarna ik even snel naar Rose kijk.

Calum.
Ik glimlach en sla mijn armen om Rose heen. Ik druk een kus terug. Het eten ruikt heerlijk. 'Zullen we gaan eten?' Vraag ik als Michael roept dat het eten klaar is. Ik loop met Rose mee naar de tafel en ga langs haar zitten.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 03:05 PM

Myrall.
Ik besluit vanaf nu maar even mijn mond te houden. Ik let op de weg en eet ondertussen mijn koekje op.

Calum.
Ik kijk naar Rose's gezicht dat vredig op mijn schoot ligt. Ik ben zo bang dat het te erg word... maar als we ons er mee bemoeien zal het voor Rose ook niet berer worden. En misschien heeft Rose wel gelijk. Misschien maken we ons ook wel iets té druk. Ik bedoel, iedereen eet toch wel eens minder? 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 01:40 PM

Myrall.
Ook ik kijk even naar achter. 'Rose... je eet veel minder dan wij eten.' Zeg ik zachtjes. Ik draai me weer om en neem een hap van mijn koekje.

Calum.
'Rose... ik maak me zorgen om je.' Ik haal een hand door haar haar. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 01:04 PM

Myrall.
"Ik!" Roep ik enthousiast. Ik pak twee koekjes. Ik geef vervolgens de pak door aan Calum en Rose.

Calum.
Ik pak zelf drie koekjes en geef de pak aan Rose. 'Eentje maar, Rose.' Zeg ik als ze afwijst. 'Rose, je eet zo weinig.' Fluister ik zacht.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 09:27 AM

Myrall.
Ik loop nog snel naar boven om te kijken ik echt niets ben vergeten. Mijn oog valt op een doosje dat net onder mijn bed uit steekt. Het donkerblauwe doosje waar eigenlijk een horloge in hoorde te zitten. Ik pak het doosje en loop naar beneden. Her zijn memories... ik schrijf een brief voor mijn ouders zodat ze weten dat ik al weg ben. Ik loop naar buiten en doe het snel in mijn tas waarna ik de kofferbak dicht doe.

Calum.
"Nou best goed, eigenlijk. Beter dan verwacht." Ik denk even aan Rose's eetgedrag. Misschien wil ze niet dat ik dat vertel... later misschien. Of als Michael en ik alleen zijn zodat ik weet wat ik moet doen. "Let's go!" Zeg ik na een tijdje. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/03/2016 04:12 PM

Myrall.
Ik glimlach. We kennen elkaar echt al heel lang. We lopen de kamer uit en gaan naar de keuken om wat te eten. Als we klaar zijn gaan we weer terug om alle tassen te halen.

Calum.
Ik lach zachtjes. 'Aw, wat ben je toch ook een schatje.' Zeg ik. Rose is echt schattig soms, vooral als ze gaapt. Op de een of andere manier vind ik dat super schattig. Ik pak snel alles verder in. 'Dan ga je dadelijk toch lekker slapen. Dan rijd Michael, Myral langs hem en ik achterin langs jou." Stel ik voor. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page