5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  28  |  29  |  30  |  31  |  32  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/03/2016 04:12 PM

Myrall.
Ik glimlach. We kennen elkaar echt al heel lang. We lopen de kamer uit en gaan naar de keuken om wat te eten. Als we klaar zijn gaan we weer terug om alle tassen te halen.

Calum.
Ik lach zachtjes. 'Aw, wat ben je toch ook een schatje.' Zeg ik. Rose is echt schattig soms, vooral als ze gaapt. Op de een of andere manier vind ik dat super schattig. Ik pak snel alles verder in. 'Dan ga je dadelijk toch lekker slapen. Dan rijd Michael, Myral langs hem en ik achterin langs jou." Stel ik voor. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 09:11 AM

Rose
Als we klaar zijn met alles inpakken is en ondertussen al half 11. Ik loop met de tassen naa beneden en kijk naar me moeder die al klaar staat voor een knuffel. Ik glimlach naar d'r en geef d'r een knuffel. "Zorg goed voor jezelf en ik kom zeker nog vaker langs" zeg ik en geef d'r een kus. Ik kijk dan naar een slaperige Jacob die ook een knuffel wilt en til hem op. "Ik ga jou ook missen buddy" zeg ik met een glimlach en druk een kus op z'n voorhoofd. Ik zet hem weer neer en loop met de tassen naar buiten waar myrall een Michael al bezig zijn. "Goeiemorge!"

Michael
We hebben snel een broodje gegeten en lopen nu met de tassen naar de auto. "Goeiemorge" zeg ik als Rose en Calum ook naar buiten lopen en doe de laatste tas van Myrall in de kofferbak. Ik geef Calum een mannen hug en kijk nieuwschierig naar hem. "Hoe ging het?" Vraag ik en glimlach zachtjes naar hem.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 09:27 AM

Myrall.
Ik loop nog snel naar boven om te kijken ik echt niets ben vergeten. Mijn oog valt op een doosje dat net onder mijn bed uit steekt. Het donkerblauwe doosje waar eigenlijk een horloge in hoorde te zitten. Ik pak het doosje en loop naar beneden. Her zijn memories... ik schrijf een brief voor mijn ouders zodat ze weten dat ik al weg ben. Ik loop naar buiten en doe het snel in mijn tas waarna ik de kofferbak dicht doe.

Calum.
"Nou best goed, eigenlijk. Beter dan verwacht." Ik denk even aan Rose's eetgedrag. Misschien wil ze niet dat ik dat vertel... later misschien. Of als Michael en ik alleen zijn zodat ik weet wat ik moet doen. "Let's go!" Zeg ik na een tijdje. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 12:16 PM

Rose
Ik ga alvast achterin zitten en kijk naar Myrall. "Kan jij het geloven? Na ontvoerd worden door 2 jongens, en uiteindelijk van elkaar houden?" Zeg ik en glimlach. Als myrall zegt dat ze het zelf niet verwacht had knik ik. "Ik ook niet" zeg en Calum en Michael stappen de auto in. "Op naar huis" zeg ik en ga liggen op de achterbank met me hoofd op Calums schoot.

Michael
"Mooi, bij mij ook wel geloof ik. Maar laten we gaan de meiden wachten." Zeg ik en stap achter het stuur. "Lets go!" Zeg ik en doe me gordel om en start de auto. Als we de snelweg op zijn pak ik een pak cookies uit me tas en geef die aan myrall. "Wie wilt er een koekje?" Vraag ik vrolijk.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 01:04 PM

Myrall.
"Ik!" Roep ik enthousiast. Ik pak twee koekjes. Ik geef vervolgens de pak door aan Calum en Rose.

Calum.
Ik pak zelf drie koekjes en geef de pak aan Rose. 'Eentje maar, Rose.' Zeg ik als ze afwijst. 'Rose, je eet zo weinig.' Fluister ik zacht.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 01:29 PM

Rose
Ik wijs het koekje af als Calum mij er 1 wilt geven. "Ik zit nog vol van het ontbijt en het is nog vroeg." Zeg ik en en kijk naar buiten via het voor raam. "Ik eet niet weinig, ik eet gewoon normaal net zoals jullie." Zeg ik en kijk weer terug naar Calum.

Michael
Ik hoor Calum en Rose praten op de achterbank en kijk naar Myrall die ook naar mij kijkt en haal me schouders op. Ze blijken een discussie te hebben..

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 01:40 PM

Myrall.
Ook ik kijk even naar achter. 'Rose... je eet veel minder dan wij eten.' Zeg ik zachtjes. Ik draai me weer om en neem een hap van mijn koekje.

Calum.
'Rose... ik maak me zorgen om je.' Ik haal een hand door haar haar. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 02:34 PM

Rose
''Wat? dat is niet waar. Je hoeft je geen zorgen te maken over mij. Het gaat prima met me. Ik hou van eten.'' zeg ik en voel een beetje schuld in me opkomen. Ik hou wel van eten, en ze hoeven zich niet zorgen te maken.. Ik wil alleen een beetje afvallen meer niet.

Michael
''Wat Myrall zegt is wel waar. De laatste tijd eet je wel kleinere porsies.'' zeg ik en bemoei me er zo min mogelijk mee. Ik wil geen ruzie, en wil ook niet dat ze boos op ons word.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 03:05 PM

Myrall.
Ik besluit vanaf nu maar even mijn mond te houden. Ik let op de weg en eet ondertussen mijn koekje op.

Calum.
Ik kijk naar Rose's gezicht dat vredig op mijn schoot ligt. Ik ben zo bang dat het te erg word... maar als we ons er mee bemoeien zal het voor Rose ook niet berer worden. En misschien heeft Rose wel gelijk. Misschien maken we ons ook wel iets té druk. Ik bedoel, iedereen eet toch wel eens minder? 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 03:21 PM

TS

Rose
Als ik al me spullen heb uitgepakt kijk ik tevreden naar de kleding kast van mij en Calum. Ik loop naar beneden in alleen een oversized shirt en stop voor de lange spiegel in de gang. Ik kijk naar me benen die al een stukje dunner zijn geworden. Tevreden glimlach ik en loop de huiskamer in. ''Hey'' zeg ik en kijk naar Calum die onderuitgezakt op de bank zit. Ik ga op z'n schoot zitten met me gezicht naar hem toe en druk een kus op z'n mondhoek.

Michael
Ik en Myrall hebben besloten vanavond gezond te eten, om te kijken of Rose dit ook eet, aangezien ze weinig eet. Ik roer door de wokgroentes en kijk naar Myrall die bezig is met de kipfilet in de pan. ''Ik moet eerlijk zijn, dit ruikt zo lekker.'' zeg ik en snuif nog eens extra. Ik kijk achter me als ik stemmen hoor en zie dat Rose ook al beneden is. ''Eten is bijna klaar!'' schreeuw ik en zet de groentes in een schaal zodat het van het vuur af is. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  28  |  29  |  30  |  31  |  32  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum