Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 09:00 PM

Rose
Ik zucht en kijk van schaamte weg en bedek me borsten. Na een tijdje stap ik de douche uit en pak een handdoek. Ik wardeer alles wat Calum zegt, echt alles. Maar ik kan gewoon niet meer praten tegen hem. Na alles wat ik hem heb aangedaan.

Michael
Als Myrall slaapt val ik ook in slaap. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 08:52 PM

Rose
Ik kijk in Calum z'n ogen en zeg geen woord. Na een tijdje kijk ik naar beneden en doe me kleren voorzichtig en langzaam uit. Nu gaat Calum me weer voor het eerst naakt zien in 3 maanden..

Michael
Als Myrall stil blijft, blijf ik ook stil en concentreer me op dr ademhaling. ''Weltrusten babe.'' zeg ik uiteindelijk en sluit me ogen. Ondertussen is het laat in de avond 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 08:35 PM

Rose
Ik hou me stil en ga onder de douche staan met kleren en al. Ik ben toch al nat en vies van me kots. Ik blijf verstijfd onder de warme straal staan en kijk naar Calum die bezig is met handen neerleggen.

Michael
''Ik ook niet, niemand niet.'' zeg ik en hou d'r goed vast. ''We hebben mazzel met Calum, die zo veel van d'r houd. Maar het gaat lang duren tot Rose weer de oude word.''  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 08:11 PM

Rose
We hebben bijna 2 uur in de badkamer gezeten in stilte. Het enige wat je hoorde was ons gesniffel. Tot dat Michael de stilte verbrak. ''Cal, ga anders even douchen met Rose. Dan gaan ik en Myrall naar bed.'' zegt Michael en Calum knikt.

Michael
Na 2 uur stilte verbreek ik het. ''Cal, ga anders even douchem met Rose, dan gaan ik en Myrall naar bed'' zeg ik en til Myrall op als een babytje met d'r voeten om me middel. Ik loop de slaapkamer binnen en leg d'r op neer en sla de dekens over d'r heen. Ik ga met me hand door d'r haar en ga dan naast d'r liggen en lig in de 'spoon' positie. ''Sshtt, het komt allemaal weer goed.'' zeg ik en kalmeer d'r.

 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 07:50 PM

Rose
''Ik kan het niet.'' zeg ik en kijk hem aan met waterige ogen. Ik knipper één keer en dikke tranen rollen over me wangen. ''Ik heb geen energie'' zeg ik zachtjes en buig voor over en stop 2 vingers in me keel en voel gelijk de pillen naar boven komen. De hele badkamer ligt vol met pillen en mijn slijm. Ik kijk naar Myrall en Michael die bij de deur liggen en begin weer te huilen. Wat heb ik allemaal gedaan?

Michael
Ik wip zachtjes met Myrall heen en weer zoals je doet bij een baby zodat ze niet stil blijft zitten. Ze blijft maar door huilen, zo gebroken heb ik d'r nog nooit gezien. Ik leg me hoofd op die van haar en kijk naar Calum die niet meer weet hoe hij moet kijken. Dit hebben we nooit zien aankomen, vooral niet bij Rose.

_____________________________________________________________________________________________
WIJ STAAN NIET ACHTER ZELFMOORD. STRUGGLE JIJ MET ZELFMOORD GEDACHTES OF NEIGINGEN? NEEM ZO SNEL MOGELIJK CONTACT OP MET EEN PROFESSINEEL IEMAND DIE JOU KAN HELPEN. WIJ STAAN ACHTER JE EN HOUDEN VAN JE.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply Edited on 05/04/2016 07:53 PM.

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 07:34 PM

Rose
Uit schrik laat ik het pakje met pillen op de grond vallen en heb die in mijn mond bijna allemaal doorgeslikt. ''Nee!'' schreeuw ik en ga het gevecht aan met Calum. ''Wat doe je!?'' roep ik boos en voel op de grond met Calum en zijn vingers in me mond. ''Ik wil dood!'' roep ik en spuug wat pillen uit die al omhoog zijn gekomen door Calum. Ik begin histerish te huilen en geef het op. Ik heb geen energie meer om tegen te stribbelen en laat Calum z'n gang gaan. ''Ik wil gewoon dood...'' zeg ik zachtjes en herhaal dat elke keer. 

Michael
Ik ren keihard achter Myrall aan de badkamer in waar het geschreeuw vandaan kom. Als ik Rose en Calum zie worstelen en alle pillen op de grond zie liggen begin ik te huilen.. Ik hou Myrall vast voordat ze een mental breakdown heeft en voel d'r trillen, net zoals ik doe. Ik zak met Myrall rustig naar beneden tot we beide op de grond zitten en horen elke keer de stem van Rose, die herhaald dat ze 'gewoon' dood wilde.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 07:21 PM

Rose
Ik leg de brieven op Calum zijn bureau en loop met me tas de badkamer in ga gelijk op de wc zitten. Ik haal de pillen uit de strips en doe die in het bakje erbij en zit er mee in me hand en staar er naar. Ik begin te sniffen en voel de tranen over me wangen rollen. Ik wil dit niet meer, ik leef met schuldgevoel, pure haat naar mezelf en het ergste is dat ik hiermee Calum, Myrall en Michael mee lastig val. Ik doe het dekseltje open van de pillen en stop ze in me mond

Michael
Ik staar voor me uit met Myrall tegen me aan. ''Misschien moeten we een dokter bellen, ze heeft overduidelijk anorexia.'' zeg ik en beweeg niet. Tot ik weer geschreeuw hoor, maar nu 10 x erger. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 07:12 PM

Rose
Ik duw Calum voorzichtig van hem af als hij me omhelst en probeer nog naar hem te glimlachen. Het lukt me niet om 'Ik hou ook van jou te zeggen'. Het doet pijn, na de gedachtes die ik had vanmiddag en de brieven die ik zonet heb geschreven. ''uhm.. sorry ik wil ff alleen zijn.'' zeg ik en loop naar boven de slaapkamer binnen.

Michael
Ik kijk naar Calum en Rose in de gang en hoor ze praten. Als Rose boven is kijk ik geschokt naar Myrall. ''Ze zijn geen 'Ik hou ook van jou' terug.''
 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 07:00 PM

Rose
Na een half uur tot 3 kwartier later schrijven ben ik klaar. Ik scheur de brieven uit het boekje en vouw ze dubbel waarna ik ze ook in me tas stop. Ik sta op en loop rustig naar huis met muziek in me oren.

Michael
''Rustig, ze heeft wat ruimte nodig. Ze komt echt wel terug.'' zeg ik na de zoveelste keer in dit 3 kwartier. Als de deur open gaat zie ik Calum al gelijk naar de deur rennen. Hij geeft zoveel om d'r..  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 06:51 PM

Rose
ik vlucht snel de straat uit en loop als ik het centrum inloop. Gelukkig is het vlakbij. Ik loop de winkel in waar ik los me pillen kan kopen. Ik neem een paar strips ibruprofen en paracetemol mee en daarna nog een paar andere. Ik reken af en loop snel de winkel uit. Ik ga ergens zitten op een bankje en pak me notitie boekje uit me tas, waar ik al me gedichtjes in schrijf. Rustig begin ik aan een brief voor Calum, Mama, Jacob, Myrall en Michael.

Michael
''het gaat goed komen, geloof me.'' zeg ik en probeer Myrall positief te krijgen. ''Kom, laten we even naar boven gaan kijken hoe het met Rose is.'' zeg ik en pak d'r hand vast en loop naar boven. Als ik Calum paniekerig met z'n telefoon zie kijk ik snel naar Myrall en weer terug naar Calum. ''Wat is er?"' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page