5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 06:46 PM

Myrall.
Ik knuffel hem terug en zucht zachtjes. Ik loop even snel naar de keuken om wat water te pakken. Rose is er zo slecht aan toe en ze gaat elke dag achteruit. Als we nooit waren ontvoerd was Rose misschien nooit zo geworden.

Calum.
Ik kijk naar mezelf in de spiegel en zet de weegschaal terug. Na een tijdje open in de deur van onze kamer. 'Rose?' Ik kijk rond maar zie haar niet. Ik pak mijn mobiel gehaast als ik zie dat haar tas er niet meer is. We hebben de meiden een telefoon gegeven voor het geval er iets gebeurt en aangezien we hun telefoon kapot hadden gegooit met de ontvoering was het wel zo netjes om ze er een terug te geven. Ik bel haar maar ze neemt niet op. 'Verdomme, Rose.' Ik bel haal nog een paar keer.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 06:51 PM

Rose
ik vlucht snel de straat uit en loop als ik het centrum inloop. Gelukkig is het vlakbij. Ik loop de winkel in waar ik los me pillen kan kopen. Ik neem een paar strips ibruprofen en paracetemol mee en daarna nog een paar andere. Ik reken af en loop snel de winkel uit. Ik ga ergens zitten op een bankje en pak me notitie boekje uit me tas, waar ik al me gedichtjes in schrijf. Rustig begin ik aan een brief voor Calum, Mama, Jacob, Myrall en Michael.

Michael
''het gaat goed komen, geloof me.'' zeg ik en probeer Myrall positief te krijgen. ''Kom, laten we even naar boven gaan kijken hoe het met Rose is.'' zeg ik en pak d'r hand vast en loop naar boven. Als ik Calum paniekerig met z'n telefoon zie kijk ik snel naar Myrall en weer terug naar Calum. ''Wat is er?"' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 06:56 PM

Myrall.
Ik schrik als Calum zegt dat Rose weg is. 'No, no, noo!' Zeg ik gefrustreerd. Ze is vast boos... vooral op Calum. Ik heb werkelijk geen idee waar ze heen zou kunnen zijn.

Calum.
'Rose is weg.' Ik blijf bellen maar er gebeurt werkelijk niets. Ze wil me niet spreken... of haar telefoon staat uit. Wat moeten we doen? Wachten tot ze thuis komt of zoeken?..

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 07:00 PM

Rose
Na een half uur tot 3 kwartier later schrijven ben ik klaar. Ik scheur de brieven uit het boekje en vouw ze dubbel waarna ik ze ook in me tas stop. Ik sta op en loop rustig naar huis met muziek in me oren.

Michael
''Rustig, ze heeft wat ruimte nodig. Ze komt echt wel terug.'' zeg ik na de zoveelste keer in dit 3 kwartier. Als de deur open gaat zie ik Calum al gelijk naar de deur rennen. Hij geeft zoveel om d'r..  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 07:07 PM

Myrall.
Ik hoor de deur open gaan en kijk gelijl naar Rose die er niet al te goed uit ziet. Calum sprint al snel naar haar toe. 

Calum.
Ik sprint naar Rose en omhels haar. Die drie kwartier leken wel eeuwen te duren. Ik was zo ongerust. 'Rose, waar was je?' Vraag ik. 'En sorry van net, Rose... ik hou van je.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 07:12 PM

Rose
Ik duw Calum voorzichtig van hem af als hij me omhelst en probeer nog naar hem te glimlachen. Het lukt me niet om 'Ik hou ook van jou te zeggen'. Het doet pijn, na de gedachtes die ik had vanmiddag en de brieven die ik zonet heb geschreven. ''uhm.. sorry ik wil ff alleen zijn.'' zeg ik en loop naar boven de slaapkamer binnen.

Michael
Ik kijk naar Calum en Rose in de gang en hoor ze praten. Als Rose boven is kijk ik geschokt naar Myrall. ''Ze zijn geen 'Ik hou ook van jou' terug.''
 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 07:16 PM

Myrall.
Ik draai me naar Michael. 'Er is echt iets mis maar... wat?' Ik draai me naar Calum die levenloos voor zich uit staart.

Calum.
Na een minuut of drie loop ik naar boven. Ze is niet in onze kamer. Ik hoor zscht gesnik uit de badkamer komen en besluit voor de deur te gaan zitten en te luisteren. Ze wil even alleen zijn zei ze. Ik wil haar zo graag knuffelen nu en het is zo moeilijk om haar te horen huilen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 07:21 PM

Rose
Ik leg de brieven op Calum zijn bureau en loop met me tas de badkamer in ga gelijk op de wc zitten. Ik haal de pillen uit de strips en doe die in het bakje erbij en zit er mee in me hand en staar er naar. Ik begin te sniffen en voel de tranen over me wangen rollen. Ik wil dit niet meer, ik leef met schuldgevoel, pure haat naar mezelf en het ergste is dat ik hiermee Calum, Myrall en Michael mee lastig val. Ik doe het dekseltje open van de pillen en stop ze in me mond

Michael
Ik staar voor me uit met Myrall tegen me aan. ''Misschien moeten we een dokter bellen, ze heeft overduidelijk anorexia.'' zeg ik en beweeg niet. Tot ik weer geschreeuw hoor, maar nu 10 x erger. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 07:27 PM

Myrall.
Ik knik. 'Dat is misschien wel he-...' ik word onderbroken door Calums harde stem. Ik sta op en ren naar boven.

Calum 
Ik schrik als ik een dekseltje hoor en vervolgens pillen. Dit kan niet waar zijn. 'Nee, Rose!' Schreeuw ik. Ik open de deur en kijk naar haar mond en een paar pillen die er nket meer in hebben gepast dus op de grond liggen. Van de schrik gaat het uit mezelf; ik open haar mond en probeer de pillen eruit te halen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 07:34 PM

Rose
Uit schrik laat ik het pakje met pillen op de grond vallen en heb die in mijn mond bijna allemaal doorgeslikt. ''Nee!'' schreeuw ik en ga het gevecht aan met Calum. ''Wat doe je!?'' roep ik boos en voel op de grond met Calum en zijn vingers in me mond. ''Ik wil dood!'' roep ik en spuug wat pillen uit die al omhoog zijn gekomen door Calum. Ik begin histerish te huilen en geef het op. Ik heb geen energie meer om tegen te stribbelen en laat Calum z'n gang gaan. ''Ik wil gewoon dood...'' zeg ik zachtjes en herhaal dat elke keer. 

Michael
Ik ren keihard achter Myrall aan de badkamer in waar het geschreeuw vandaan kom. Als ik Rose en Calum zie worstelen en alle pillen op de grond zie liggen begin ik te huilen.. Ik hou Myrall vast voordat ze een mental breakdown heeft en voel d'r trillen, net zoals ik doe. Ik zak met Myrall rustig naar beneden tot we beide op de grond zitten en horen elke keer de stem van Rose, die herhaald dat ze 'gewoon' dood wilde.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum