Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  31  |  32  |  33  |  34  |  35  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 12:19 PM

Anya
Ik knik '' Hm ja alleen ik ga douche en dan kom ik verlopig deze fijne donkere kamer niet meer uit '' knik ik. Ik wurm me uit zn handen en pak schoon ondergoed en een shirt en duik dan de badkamer is waar ik een heerlijke snelle douche neem. Half aangekleed kruip ik erna weer mn bed in '' Oke ik had er niet uit moeten gaan '' mompel ik, 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 11:03 AM

Anya
Sochtends wordt ik wakker van hoofdpijn en kom even om hoog en zie Sam liggen en grijns eventjes. Ik pak de asprines en neem een slok water en kruip weer even tegen hem aan. '' Ik ga zo douche, jij moet vast ook nog? '' fluister ik zacht en streel over zijn lichaam heen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 10:56 AM

Anya
Ik schiet in de lach '' Heb je nou weer alles aangetrokken? '' pruil ik.'' Niet mn oor, anderes ben je nog lang niet van me af vanavond '' knik ik.  '' Tsja als het niet werkt moeten we het gewoon weer proberen '' grijns ik en klem mezelf om zn arm heen. '' Hm maar goed dat die meiden niks waren '' gaap ik en sluit mn ogen en vall dan gelijk inslaap. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 10:49 AM

Anya
Na vele momenten verder kruip ik voldaan onder de dekens '' Je komt wel weer bij me liggen toch ? '' vraag ik aan hem en trek hem ook onder de dekens. '' Misschien werkt het wel tegen een kater morgen '' knik ik.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 10:45 AM

Anya
Ik kreun genietend als ik hem in me voel en sluit even mn ogen '' Had je dit niet eerder kunnen doen '' mompel ik en zoen even met hem mee en als hij in mn lip bijt kijk ik hem even aan en begin weer zacht te kreunen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 10:34 AM

Anya
Ik rpuil even en verplaats zijn hand naar beneden toe '' Ik hou het niet meer, help me '' kreun ik zacht in zn oor en bijt er even in en kus dan weer zijn lippen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 10:22 AM

Anya
Ik knik en slinger mn laatste stukje ondergoed ook aan de kant en kijk hem grijnzend aan. Als hij in mijn nek hetzelfde doet schud ik mn hoofd '' Nee '' mompel ik kreunend '' Zo oneerlijk '' zucht ik en kus hem. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 10:15 AM

Anya
Ik haal mn schouders op '' Dan moet je me maar het tegendeel bewijzen '' grijns ik en schud mn hoofd '' ik zou het niet durven '' knik ik en zoen weer met hem mee en trek hem over me heen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 10:07 AM

Anya
Ik blijf nog even door gaan en als het bijna zover is kom ik weer omhoog en kus zn nek '' Jou gillend weg zien rennen '' grijns ik en kan het niet laten om een zuigzoen in zijn nek achter te laten.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 10:01 AM

Anya
Ik gooi mn bh aan de kant als ik voel dat hij los is en moet ook even grijnzen door hem. Ik draai ons zoenend weer om en laat hem dan los '' Dit is zoveel beter dan ik had gedacht '' mompel ik en kus zijn borst buik en door naar beneden waar ik daar mn werk doe en doe mn uiterste best, hij mocht dit immers niet vergeten.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  31  |  32  |  33  |  34  |  35  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page