ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  67  |  68  |  69  |  70  |  71  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 10:22 AM

Anya
Ik knik en slinger mn laatste stukje ondergoed ook aan de kant en kijk hem grijnzend aan. Als hij in mijn nek hetzelfde doet schud ik mn hoofd '' Nee '' mompel ik kreunend '' Zo oneerlijk '' zucht ik en kus hem. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 10:27 AM

Sam
Ik grijns en zoen haar als ze haar laatste stuk ondergoed aan de kant gooit. Ik lach zacht en zeg "Verdiende loon" Ik zoen haar en haal weer een hand door har haren. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 10:34 AM

Anya
Ik rpuil even en verplaats zijn hand naar beneden toe '' Ik hou het niet meer, help me '' kreun ik zacht in zn oor en bijt er even in en kus dan weer zijn lippen.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 10:42 AM

Sam
Ik grijns even en zoen haar. Ik lach zacht als ze in mijn oor kreunt en ik ga in haar. Ik zoen haar en bijt zacht in haar lip.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 10:45 AM

Anya
Ik kreun genietend als ik hem in me voel en sluit even mn ogen '' Had je dit niet eerder kunnen doen '' mompel ik en zoen even met hem mee en als hij in mn lip bijt kijk ik hem even aan en begin weer zacht te kreunen.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 10:47 AM

Sam
Ik lach zacht en ga op en neer. "Had gekunt" zeg ik zacht en kijk haar aan. Ik zoen haar en glimlach. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 10:49 AM

Anya
Na vele momenten verder kruip ik voldaan onder de dekens '' Je komt wel weer bij me liggen toch ? '' vraag ik aan hem en trek hem ook onder de dekens. '' Misschien werkt het wel tegen een kater morgen '' knik ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 10:53 AM

Sam
Ik glimlach als ze onder de dekens kruipt en ik doe mijn boxer en trainingsbroek weer aan. Ik lach zacht als ze me onder dekens trekt en knik "Tuurlijk" fluister ik zacht in haar oor.  "Hm, ik hoop het maar" mompel ik en leg mijn armen om haar heen terwijl ik dicht tegen haar aan ga liggen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 10:56 AM

Anya
Ik schiet in de lach '' Heb je nou weer alles aangetrokken? '' pruil ik.'' Niet mn oor, anderes ben je nog lang niet van me af vanavond '' knik ik.  '' Tsja als het niet werkt moeten we het gewoon weer proberen '' grijns ik en klem mezelf om zn arm heen. '' Hm maar goed dat die meiden niks waren '' gaap ik en sluit mn ogen en vall dan gelijk inslaap. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 11:00 AM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Anders krijg ik het koud" Ik lach zacht en fluister in haar oor "Ik wil ook niet van je af vanavond" Ik knik en zeg "Goed plan" Ik glimlach als ze zich om mijn armen heen klemt en kus haar nek. "Hm, zeker goed" mompel ik als half slapend en ik doe ook mijn ogen dicht en val in slaap. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  67  |  68  |  69  |  70  |  71  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum