Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/15/2016 07:00 PM

Myrall.
Het liefst wil ik de hele tijd zo liggen. Gelukkig kan dat wel nu... het is gewoon rustgevend en je kan goed nadenken. Ook al had ik nooit gedacht dat ik überhaupt iets met Michael zou krijgen sinds dat ik ontvoerd was. Maar nu ben ik er wel blij om. Behalve dat ontmaagden, dat had ik liever anders gewild. Maar dat is niet terug te draaien en ik ben er niet meer boos om.

Calum.
"I love ya too, babygirl." Zeg ik waarna ik mijn lippen lang op die van haar druk. Ik glijd met mijn handen over haar heupen heen en druk wat kusjes rond haar hals. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/13/2016 11:17 PM

Myrall.
Ik ga als ik me omgekleed heb dicht tegen Michael aanliggen en zucht even. 'I love you.' Zeg ik met een glimlach waarna ik een kus druk op zijn lippen.

Calum.
Als ik alles behalve mijn onderbroek uit heb gedaan ga ik langs Rose liggen. Ik leg mijn hand op haar onderrug en trek haar tegen we aan waarna ik een kus op haar lippen druk.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/13/2016 11:07 PM

Myrall.
"Sounds good feels good." Zeg ik waarna ik opsta van de bank. Ik pak zijn hand vast en glimlach.

Calum.
"Wat jij wil." Ik til haar van het aanrecht af en loop met haar mee naar boven toe. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/13/2016 10:47 PM

Myrall.
 Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas. 'Maar het is al zes uur.' Zeur ik. 'Maar dat is niet zo erg... dan hebben we nog zes uur.' Ik kijk weer even naar zijn gezicht en druk een kus op zijn lippen.

Calum.
Ik leg mijn armen om haar heupen. 'Rose, je weet dat ik niet van teasing houd.' Zeg ik waarschuwend. Ik druk een zoen op haar lippen en zet haar op het aanrecht.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/13/2016 10:32 PM

Myrall.
Ik klak een paar keer met mijn tong. "Aparte smaak, maar opzich wel lekker." Zeg ik. "Je moet alleen nog leren hoe je het aan moet brengen. Op je lippen."

Calum.
"Rose will spelletjes spelen." Zeg ik met een grijns. "Volgens mij weet je het wel, weet ik wel zeker trouwens."  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/13/2016 10:22 PM

Myrall.
"Yo mean." Zeg ik met een lachje. "Anyways, enjoy it." Zeg ik waarna ik de pizza in zijn gezicht duw. "Foutje, sorry handsome." Ik lach iets harder.

Calum.
Ik grijns. 'Jep.' Ook ik sla mijn armen over elkaar. Ook al heeft het bij mij geen effect op borsten. Wat bij Rose dus wel goed te zien is. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/10/2016 10:50 PM

Myrall.
Ik eet verder.

Calum.
'Altijd ' zeg ik trots met een klein lachje erachter. Als ik alles op heb zet ik het bord en bestek in de vaatwasser. Gelukkig is alles nu goed. De meiden hebben het opgelost met hun ouders.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 04/11/2016 04:09 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/10/2016 10:41 PM

Myrall.
Toch is hun relatie wel leuk. Ze fokken elkaar op maar toch zijn ze leuk.

Calum.
'Ja zeker, ik heb iets wat een pizza niet heeft.' Fluister ik met een grijns. Ik lach en begin met het eten van  mijn pizza.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/10/2016 10:33 PM

Myrall.
Net voor ik een hap wil nemen lach ik even om Rose. Je moet het gezicht van Calum eens zien nu.

Calum.
'Oh ja? Die pizza kan niet zoenen, jou knuffelen, je vertellen Hoe mooi je bent, je kusjes geven en... zal ik nog meer opnoemen?' Ik glimlach. Een pizza kan daar niet tegen op.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/10/2016 10:26 PM

Myrall.
Ik schenk snel voor iedereen wat drinken in en ga dan aan tafel zitten. 'Eet smakelijk.' Zeg ik met een glimlach.

Calum.
Ik loop met Rose in mijn armen naar de keuken en zet haar op de stoel neer en ga langs haar zitten. 'Hmm... lekker.' Ik snuif de geur op van de verse pizza.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page