5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  21  |  22  |  23  |  24  |  25  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/10/2016 10:26 PM

Myrall.
Ik schenk snel voor iedereen wat drinken in en ga dan aan tafel zitten. 'Eet smakelijk.' Zeg ik met een glimlach.

Calum.
Ik loop met Rose in mijn armen naar de keuken en zet haar op de stoel neer en ga langs haar zitten. 'Hmm... lekker.' Ik snuif de geur op van de verse pizza.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/10/2016 10:29 PM

Rose
''Ik hou meer van pizza dan van Calum'' zeg ik voor de grap en pak een pizza punt van het bord en kijk naar Calum zodat ik z'n reactie kan zien. 

Michael
''Eet smakelijk'' zeg ik en pak een pizza punt die ik op Myrall's bord leg en dan 1 voor mij. Ik lach om Rose en kijk naar Calum die geschokt kijkt.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/10/2016 10:33 PM

Myrall.
Net voor ik een hap wil nemen lach ik even om Rose. Je moet het gezicht van Calum eens zien nu.

Calum.
'Oh ja? Die pizza kan niet zoenen, jou knuffelen, je vertellen Hoe mooi je bent, je kusjes geven en... zal ik nog meer opnoemen?' Ik glimlach. Een pizza kan daar niet tegen op.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/10/2016 10:37 PM

Rose
''Een pizza kan mijn maag vullen, maakt me niet hongerig en maakt me blij zonder iets te doen.'' zeg ik terug en neem een hap. ''Nog iets tegen op?'' vraag ik en kijk hem lachend aan. Altijd leuk om Calum op te fokken.

Michael
''True'' zeg ik als Rose dingen op noemt wat een pizza kan doen. ''Arme Calum''  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/10/2016 10:41 PM

Myrall.
Toch is hun relatie wel leuk. Ze fokken elkaar op maar toch zijn ze leuk.

Calum.
'Ja zeker, ik heb iets wat een pizza niet heeft.' Fluister ik met een grijns. Ik lach en begin met het eten van  mijn pizza.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/10/2016 10:48 PM

Rose
''Ugh, you win.'' zeg ik en eet veder me pizza op. Ik had die comeback niet verwacht.

Michael
Als ik Calum's grijns op z'n gezicht al zie weet ik waar hij het over heeft. Ik schud me hoofd lachend en eet me pizza op.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/10/2016 10:50 PM

Myrall.
Ik eet verder.

Calum.
'Altijd ' zeg ik trots met een klein lachje erachter. Als ik alles op heb zet ik het bord en bestek in de vaatwasser. Gelukkig is alles nu goed. De meiden hebben het opgelost met hun ouders.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 04/11/2016 04:09 PM.

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/13/2016 10:15 PM

Rose
Ik loop achter Calum aan met me bord en doe die ook in de vaatwasser. ''Dus.. Je hebt iets wat pizza niet heeft hé?'' zeg ik met een lichte grijns en draai me naar Calum toe. Ik sla me armen over elkaar heen waardoor me borsten tegen elkaar gedrukt zijn en kijk met een grijnsje naar Calum.

Michael
Ik kijk naar het laatste stuk pizza die er ligt en dan naar Myrall. ''Wie als eerste de pizza heeft h'm opeten in 3..2..'' voordat ik 1 zeg pak ik snel de pizza punt en neem er een hap van ''sorry babe'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/13/2016 10:22 PM

Myrall.
"Yo mean." Zeg ik met een lachje. "Anyways, enjoy it." Zeg ik waarna ik de pizza in zijn gezicht duw. "Foutje, sorry handsome." Ik lach iets harder.

Calum.
Ik grijns. 'Jep.' Ook ik sla mijn armen over elkaar. Ook al heeft het bij mij geen effect op borsten. Wat bij Rose dus wel goed te zien is. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/13/2016 10:27 PM

Rose
''Oh ja?'' zeg ik verbaasd. ''Dat wist ik niet. Wat is het?'' vraag ik en leun tegen het aanrecht aan. Wat is het toch leuk, om spelletjes te spelen met Cal.

Michael
''U didn't...'' zeg ik en leg de pizza op me bord. Ik pak Myrall d'r gezicht vast en geef d'r een lange kus. ''Wat vind je van me nieuwe lippenstift? Pizza flavour.'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  21  |  22  |  23  |  24  |  25  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum