Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/20/2017 08:54 AM

Anya
Ik lach zacht als hij eindelijk ook mee begint te dansen “ zie je, je kan het wel “ grijns ik en blijf lekker doordansen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 09:32 PM

Anya
ik grinnik en kijk hoe hij ze opdrinkt '' Brave jongen '' grinnik ik '' Kom op je kan wel bewegen toch, stijve hark '' plaag ik hem en zet de glaasjes weg en begin dan weer te dansen op de muziek en kijk hem lachend aan. '' Vind je het wel leuk? '' vraag ik aan hem.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 09:16 PM

Anya
'' Nou kom op zeg '' lach ik en beweeg zn armen mee met de muziek. '' Oke ik weet wat beters, blijf hier '' knik ik en geef me tasje even aan hem. Een paar minuten later kom ik terug en pak mn tasje weer aan '' Shots, dit moet je wel doen dansen? '' grijns ik en geef hem een paar en drink de mijne op en trek even een vies gezicht '' Deze zijn niet zo lekker '' lach ik.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 09:09 PM

Anya
Ik zie in mn ooghoeken Sam op een barkruk zitten. Lachend loop ik naar hem toe '' Wat doe jij hier, je zit er bij als een zoutzak '' grinnik ik en bestel weer drinken voor ons en neem een slok. '' Jij dumpt ze wel snel hoor '' grinnik ik en pak zn arm '' Kom op ik heb die blouse niet uitgekozen zodat je kan blijven zitten '' '' Een beetje bewegen met die heupen van je  '' lach ik en trek hem mee de mensen in waar ik me weer lekker laat gaan op het ritme van de muziek.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 09:04 PM

Anya
Ik grinnik en kijk hoe hij naar het groepje gaat, niet veel later heeft hij er ook een te pakken en ik kijk glimlachend toe, het was me gelukt. Ik drink mijn glas leeg en loop de menigte in, mijn werk zat erop. Hij zou vast een fijne avond hebben. Ik haal een hand door mn haren heen en laat me meegaan op het ritme van de muziek en dans met wat andere en wissel wat af tussendoor.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 08:54 PM

Anya
Ik bijt even op mn lip en neem een slok van mn drinken. '' Hm nee ik moet op jou passen '' grap ik en trek hem van de stoel af '' Nee nee niet zitten, we zijn nog lang niet klaar '' knik ik en kijk weer even rondt '' Wat is dan wel je type? '' vraag ik aan hem en zie een groepje meiden staan '' Zij lijken je wel leuk te vinden '' knik ik en kijk lachend om naar Sam '' Kom op geef het een kans, je hebt veeeel te lang stil gestaan '' zeg ik zo dramatisch mogelijk.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 08:45 PM

Anya
'' Oh ja wel '' grijns ik en kijk hoe hij naar haar toe loopt en blijf grijnsend naar ze kijken. Niet veel later zie ik ze niet meer en draai me glimlachend om naar de bar toe, mijn werk zat erop. Ik bestel nog wat te drinken en drink ervan met een rietje. Ik schrik even van twee armen die ik om me heen voel en hoor dan een bekende stem. '' He volgens mij was jij net zo zoet bezig, of jij bent snel of ze was een man? '' lach ik zacht en bestel wat drinken voor hem en kijk over me schouder naar hem toe.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 08:35 PM

Anya
Ik knik '' Nou ga naar der toe '' glimlach ik '' Palm haar in met je charmes, dat kan je wel '' grinnik ik en geef hem een klein zetje in zn rug '' you can do it '' knik ik en bestel nog wat te drinken.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 08:28 PM

Anya
'' Hm ja naja ik vermaak me wel, dat is het niet '' grinnik ik '' maar toch is het wel fijn als je soms met mensen bent die je wel kent '' knik ik. Ik moet zacht lachen '' ik hou je niet tegen '' knik ik en neem een slokje. '' Hm en zij dan? '' vraag ik aan hem en wijs naar een meisje die aan het dansen is '' Zij ziet er leuk uit? '' knik ik en kijk verder rondt '' Die andere daar is ook wel leuk '' glimlach ik.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 08:22 PM

Anya
'' Fietsen is niet goe voor mij, ik doe niks '' grinnik ik. '' Ik vind uitgaan altijd leuk maar het is leuk dat je meegaat, ben ik toch niet helemaal alleen '' knik ik en bestel ons drinken. '' In bier zit wel drank hoor '' plaag ik hem aangezien ik hem eigenlijk nog nooit heb zien drinken. Zelf neem ik een mixdrankje en kijk even rond '' Genoeg mensen '' knik ik  '' Dus waar beginnen we? '' grijns ik. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page