ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  58  |  59  |  60  |  61  |  62  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 08:07 PM

Anya
'' Het komt wel goed met ze, ze zullen de buurvrouw echt leuk vinden '' glimlach ik en stap naar buiten. Ik grinnik en pak zn arm vast als hij die aanbiedt '' We moeten lopen hoor, zo ver is het niet '' glimlach ik en begin te lopen '' Ik heb er echt zin in '' glimlach ik blij.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 08:10 PM

Sam
Ik glimlach naar haar en stap ook naar buiten. "Hoezo moeten we dan lopen?" Vraag ik lachend en loop met haar mee. Ik lach zacht en vraag "Ben je elke week zo blij?" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 08:14 PM

Anya
'' Omdat het dicht bij is kom op is goed voor de benen '' knik ik en blijf rustig lopen. '' Ik ben alleen blij als we wat leuks gaan doen '' knik ik. Al gauw zijn we er en ik geef me jas aan bij de garderobe '' Wat wil je drinken? '' vraag ik aan hem en trek hem intussen mee naar de bar toe.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 08:19 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Fietsen is ook goed voor mijn benen" We lopen rustig door. Ik lach zacht en vraag "Je vindt het alleen leuk omdat ik meega?" Als we er zijn geef ik ook mijn jas aan bij de garderobe en word door Anya naar de bar getrokken "Doe maar een biertje" zeg ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 08:22 PM

Anya
'' Fietsen is niet goe voor mij, ik doe niks '' grinnik ik. '' Ik vind uitgaan altijd leuk maar het is leuk dat je meegaat, ben ik toch niet helemaal alleen '' knik ik en bestel ons drinken. '' In bier zit wel drank hoor '' plaag ik hem aangezien ik hem eigenlijk nog nooit heb zien drinken. Zelf neem ik een mixdrankje en kijk even rond '' Genoeg mensen '' knik ik  '' Dus waar beginnen we? '' grijns ik. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 08:25 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Dat is waar" Ik knik en lach zacht "Ik kan me niet voorstellen dat jij lang alleen bent" zeg ik. Ik lach zacht en zeg sarcastisch "Echt joh? Dat wist ik niet" Ik kijk naar haar als ze rondkijkt en haal mijn schouders op "Geen idee" zeg ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 08:28 PM

Anya
'' Hm ja naja ik vermaak me wel, dat is het niet '' grinnik ik '' maar toch is het wel fijn als je soms met mensen bent die je wel kent '' knik ik. Ik moet zacht lachen '' ik hou je niet tegen '' knik ik en neem een slokje. '' Hm en zij dan? '' vraag ik aan hem en wijs naar een meisje die aan het dansen is '' Zij ziet er leuk uit? '' knik ik en kijk verder rondt '' Die andere daar is ook wel leuk '' glimlach ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 08:32 PM

Sam
Ik lacht en kijk glimlachend naar haar. Ik neem een slok en lach zacht als ze meiden voor me uitkiest. Ik kijk naar de meisjes die ze aanwijst en zeg "Zij is wel knap" over het meisje dat aan het dansen is.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 08:35 PM

Anya
Ik knik '' Nou ga naar der toe '' glimlach ik '' Palm haar in met je charmes, dat kan je wel '' grinnik ik en geef hem een klein zetje in zn rug '' you can do it '' knik ik en bestel nog wat te drinken.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 08:42 PM

Sam
Ik lach zacht en sta op. "Niet te dronken worden" plaag ik haar en loop naar het meisje toe. Ze begint meteen met me te flirten en ik doe een beetje charmant. Na een tijdje trekt ze me mee naar de andere kant van de ruimte. Ze flirt nog even met me en zoent me dan. Ik zoen even terug, maar ik vind haar niet echt leuk dus na een tijdje duw ik haar voorzichtig van me af. Ze loopt meteenw eg en begint weer met iemand anders te flirten. Ik loop terug naar Anya en ga achter haar staan. Ik leg mijn armen om haar middel en fluister in haar oor "Wat doe jij hier zo alleen? Is er geen super knappe jongen die je gezlschap wilt houd?" 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  58  |  59  |  60  |  61  |  62  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum