Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39  |  40  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 08:14 PM

Anya
'' Omdat het dicht bij is kom op is goed voor de benen '' knik ik en blijf rustig lopen. '' Ik ben alleen blij als we wat leuks gaan doen '' knik ik. Al gauw zijn we er en ik geef me jas aan bij de garderobe '' Wat wil je drinken? '' vraag ik aan hem en trek hem intussen mee naar de bar toe.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 08:07 PM

Anya
'' Het komt wel goed met ze, ze zullen de buurvrouw echt leuk vinden '' glimlach ik en stap naar buiten. Ik grinnik en pak zn arm vast als hij die aanbiedt '' We moeten lopen hoor, zo ver is het niet '' glimlach ik en begin te lopen '' Ik heb er echt zin in '' glimlach ik blij.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 08:02 PM

Anya
Ik glimlach '' Alles is eigenlijk verder nog wel hetzelfde in huis '' glimlach ik. '' U heeft een extra sleutel toch? '' vraag ik en als ze knikt geef ik de kinderen even een knuffel '' Lief zijn he '' lach ik zacht en sta dan op en wacht op sam '' klaar voor? '' vraag ik aan hem en trek een jas aan.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 07:55 PM

Anya
'' Ze kan elk moment komen en we kunnen daarna wel alvst gaan? '' vraag ik aan hem. Al gauw hoor ik de deurbel en loop er naar toe '' Mevrouw Collins '' Glimlach ik en geef der een knuffel '' Fijn dat u er bent '' knik ik en neem haar mee naar binnen. '' Dit is Sam  en de kids lopen hier wel ergens in de rondte '' grinnik ik.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 07:50 PM

Anya
'' Slijmbal '' plaag ik hem en haal even een hand door mn haren heen. Ik knik en ruim intussen mn spullen op en als hij klaar is kijk ik hem goedkeurend aan '' Ja zeker van wel '' glimlach ik en trek zn blouse recht. '' Ja zo mag je wel mee hoor '' glimlach ik en loop naar beneden en pak alvast wat spulletjes bij elkaar in mn tasje.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 07:42 PM

Anya
Ik kijk om in de spiegel en kijk glimlachend naar Sam '' In het geheel is het toch beter dan alleen me haar he '' grinnik ik. Ik pak mn lippenstift en smeer mn lippen nog even ermee in. '' Kijk de formule is vet en lippenstift gaat niet samen dus als ik die pizza at zonder mes en vork zat mn lippenstift lang niet zo goed als nu '' grinnik en en laat even mn handen over mn jurkj glijden om hem kreukloos te krijgen. '' Nou kleed je om meneer '' grinnik ik en pak zn blouse en broek.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 07:33 PM

Anya
Ik knik ''Ja een goede sterke formule, net als wiskunde '' knik ik. Ik drink mn glas leeg '' Ja ik hoef niet meer '' glimlah ik klein. '' Ik ga even omkleden '' knik ik en ruim mn bord en glas op en ga dan naar boven toe waar ik mn mkaeup opdoe en een jurkje de kast uit tover en hem aan doe met leuke hakken.

https://i.pinimg.com/564x/6f/5d/3a/6f5d3a92896204daeca2672ce0794e17.jpg

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 07:27 PM

Anya
Ik eet rustig door '' Wat? '' grinnik ik. '' Er zit een hele formule achter hoor, laat me '' grinnik ik en eet rustig verder. Na een paar stukken zit stop ik en hoef ik niet meer en drink nog wat uit mn glas.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 07:19 PM

Anya
'' Laat me '' lach ik en zet de dozen op tafel neer en help de kinderen met de pizza op het bord en help dan mezelf '' Hmm '' grijns ik blij en pak een mes en vork en begin dan aan mn pizza te eten.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 07:14 PM

Anya
Ik grinnik '' He ik ben nog niet klaar he, zeg het liever straks dan '' grinnik ik en loop acher hem aan naar beneden en zet het drinken klaar en leg wat bestek neer .Als ik de deurbel hoor ren ik erna toe en pak de pizza's en geef de bezorger het geld '' pizza '' roep ik enthousiast.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39  |  40  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page