ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  57  |  58  |  59  |  60  |  61  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 07:33 PM

Anya
Ik knik ''Ja een goede sterke formule, net als wiskunde '' knik ik. Ik drink mn glas leeg '' Ja ik hoef niet meer '' glimlah ik klein. '' Ik ga even omkleden '' knik ik en ruim mn bord en glas op en ga dan naar boven toe waar ik mn mkaeup opdoe en een jurkje de kast uit tover en hem aan doe met leuke hakken.

https://i.pinimg.com/564x/6f/5d/3a/6f5d3a92896204daeca2672ce0794e17.jpg

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 07:39 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Nu moet je hem ook uitleggen" Ik glimlach naar haar en ruim ook mijn bord en glas op. Ik loop weer naar de tafel en vertel de kinderen dat zij dat ook moeten doen. Ik loop naar boven en zie dat Anya al klaar is met omkleden. Ik kijk naar haar en glimlach. "Je ziet er prachtig uit" zeg ik stralend en leg mijn armen om haar middel. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 07:42 PM

Anya
Ik kijk om in de spiegel en kijk glimlachend naar Sam '' In het geheel is het toch beter dan alleen me haar he '' grinnik ik. Ik pak mn lippenstift en smeer mn lippen nog even ermee in. '' Kijk de formule is vet en lippenstift gaat niet samen dus als ik die pizza at zonder mes en vork zat mn lippenstift lang niet zo goed als nu '' grinnik en en laat even mn handen over mn jurkj glijden om hem kreukloos te krijgen. '' Nou kleed je om meneer '' grinnik ik en pak zn blouse en broek.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 07:48 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Je ziet er altijd mooi uit" Ik kijk hoe ze haar lippenstift op doet en lach zacht als ze de formule uitlegt. Ik lach zacht en zeg "Oke mevrouw" Ik pak de broek en blouse aan en kleed me in de badkamer om. Als ik omgekleed ben haal ik nog een hand door mijn haar en doe er een beetje gel in. Ik loop de kamer in en draai een rondje "Goedgekeurd?" Vraag ik glimlachend. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 07:50 PM

Anya
'' Slijmbal '' plaag ik hem en haal even een hand door mn haren heen. Ik knik en ruim intussen mn spullen op en als hij klaar is kijk ik hem goedkeurend aan '' Ja zeker van wel '' glimlach ik en trek zn blouse recht. '' Ja zo mag je wel mee hoor '' glimlach ik en loop naar beneden en pak alvast wat spulletjes bij elkaar in mn tasje.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 07:53 PM

Sam
Ik lach zacht en loop achter haar aan naar beneden. Ik ga op de bank zitten en vraag "Hoelaat komt de buurvrouw en hoelaat gaan we?" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 07:55 PM

Anya
'' Ze kan elk moment komen en we kunnen daarna wel alvst gaan? '' vraag ik aan hem. Al gauw hoor ik de deurbel en loop er naar toe '' Mevrouw Collins '' Glimlach ik en geef der een knuffel '' Fijn dat u er bent '' knik ik en neem haar mee naar binnen. '' Dit is Sam  en de kids lopen hier wel ergens in de rondte '' grinnik ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 07:59 PM

Sam
Ik knik en zeg "Is goed" Als ik de deurbel hoor sta ik op en loop achter Anya aan naar de deur. Ik geef Mevrouw Collins een hand en zeg "Hoi, ik ben Sam" Ik roep de kinderen en ze komen de kamer in. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 08:02 PM

Anya
Ik glimlach '' Alles is eigenlijk verder nog wel hetzelfde in huis '' glimlach ik. '' U heeft een extra sleutel toch? '' vraag ik en als ze knikt geef ik de kinderen even een knuffel '' Lief zijn he '' lach ik zacht en sta dan op en wacht op sam '' klaar voor? '' vraag ik aan hem en trek een jas aan.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 08:05 PM

Sam
Ik luister naar het gesprek tussen Anya en de buurvrouw. Ik geef de kinderen een knuffel en glimlach naar Anya. Ik loop achter haar aan naar de kapstok en doe mijn jas aan. Ik bied haar mijn arm aan en zeg "Let's go, beauty" 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  57  |  58  |  59  |  60  |  61  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum