Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  37  |  38  |  39  |  40  |  41  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 07:10 PM

Anya
Ik kijk om als ik wat hoor en lach zacht '' Nee je kan niks doen '' grinnik ik '' Je lijdt me af, dus je valt me lastig '' grap ik en ga door met mn haren. Als ik klaar ben leg ik mn krultang op de vensterbank om af te koelen. '' Kom tafel dekken '' glimlach ik.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 07:02 PM

Anya
'' Hm de hele avond en ik moet de buurvrouw nog voorstellen aan de kids '' knik ik '' Dus ik begin alvast met mn haren '' zeg ik en sta snel op zodat hij me niet weer terug kan trekken en kijk lachend om. '' Als ik dat nu doe ben ik optijd voor pizza en ja ik hou het nog wel vol maar niet lastig vallen anders eet ik jou op '' knik ik en loop dan naar boven. Ik reinig mn gezicht en begin dan met het kruillen vna mn haren.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 06:56 PM

Anya 
'' Ik moet me omkleden en de juiste kledig kiezen maar dat kan ik alleen na de pizza doen, als ik schone kleding draag mors ik snellet '' '' Ik moet mn haar nog doen en mn makeup '' knik ik '' En ik krijg honger '' grinnik ik en drink van mn drinken.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 06:48 PM

Anya
Ik moet zacht lachen als hij me weer op zn schoot trek en knik. Ik bestel alvast de pizza's via de telefoon '' Ze zijn er met 45 minutejes '' glimlach ik. '' Ik moet wel optijd alles doen anders heb ik te weinig de tijd ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 06:14 PM

anya
Ik glimlach klein en sta op '' wat voor pizza had je stracks gewild? Wat voor de kids?" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 03:50 PM

Anya
Ik knik “ ik red het heus wel “ zeg ik en bijt op m’n lip en ga op z’n schoot zitten en knuffel hem even “ we praten hier nog wel over maar dit weekend maken we er een leuk weekend van goed? Geen gedoe “ glimlach ik klein.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 03:30 PM

Anya
Ik schud m’n hoofd “ jij gaat niet alleen, je weet nooit wat ze doet “ “ ze slaat je nu al, wat als ze het meer doet in een keer en je beland wel in het ziekenhuis, dat wil ik echt niet hoor “ zeg ik en ga naast hem zitten.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 03:19 PM

Anya
Ik knik en zet z’n drinken op tafel bij hem en de mijne ook. Ik zucht zacht als ik achter hem sta en leg even m’n armen om z’n nek heen. “ ik weet het ik ben eigenwijs “ “ maar ik laat je echt niet alleen gaan hoor echt niet “ knik ik “ straks doet ze wel wat onverwachts en ik kan echt niet voor je broertjes en zusje zorgen zonder je “ zeg ik zacht.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 03:07 PM

Anya
Ik glimlach klein en stap achterop en hou z’n spullen goed vast. Als we thuis zijn open ik de deur voor ons en leg z’n spullen op tafel neer. “ wil je ijs ofzo? “ vraag ik voorzichtig aan hem en pak intussen wat te drinken voor ons.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 11:54 AM

Anya
Ik knik maar zeg voorderest niks meer, ik was het er toch niet mee eens “ zullen we gaan? “ vraag ik aan hek en loop alvast de deur uit. “ zullen we vanavond pizza bestellen? Denk dat de kinderen dat ook wel lekker vinden “ “ pizza friday “ grijns ik.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  37  |  38  |  39  |  40  |  41  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page