ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  56  |  57  |  58  |  59  |  60  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 07:02 PM

Anya
'' Hm de hele avond en ik moet de buurvrouw nog voorstellen aan de kids '' knik ik '' Dus ik begin alvast met mn haren '' zeg ik en sta snel op zodat hij me niet weer terug kan trekken en kijk lachend om. '' Als ik dat nu doe ben ik optijd voor pizza en ja ik hou het nog wel vol maar niet lastig vallen anders eet ik jou op '' knik ik en loop dan naar boven. Ik reinig mn gezicht en begin dan met het kruillen vna mn haren.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 07:07 PM

Sam
Ik lach zacht en vraag "Kan ik iets voor je doen?" Als ze snel opstaat kan ik haar niet terug trekken en ik kijk haar pruilend en met puppieogen aan. "Ik? Lastigvallen?" Vraag ik lachend. Ik kijk haar na als ze naar boen loopt en loop na een tijdje ook naar boven. Ik ga in de deuropening staan en kijk naar haar als ze haar haren krult. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 07:10 PM

Anya
Ik kijk om als ik wat hoor en lach zacht '' Nee je kan niks doen '' grinnik ik '' Je lijdt me af, dus je valt me lastig '' grap ik en ga door met mn haren. Als ik klaar ben leg ik mn krultang op de vensterbank om af te koelen. '' Kom tafel dekken '' glimlach ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 07:12 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Sorry, ik vind je gewoon interessant." Ik kijk naar haar als ze klaar is met haar haren en zeg glimlachend "Je ziet er prachtig uit" Ik loop naar beneden en zet wat borden op tafel. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 07:14 PM

Anya
Ik grinnik '' He ik ben nog niet klaar he, zeg het liever straks dan '' grinnik ik en loop acher hem aan naar beneden en zet het drinken klaar en leg wat bestek neer .Als ik de deurbel hoor ren ik erna toe en pak de pizza's en geef de bezorger het geld '' pizza '' roep ik enthousiast.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 07:17 PM

Sam
Ik lach zacht en kijk naar haar. Ik kijk haar vragend aan en vraag lachend "Eet jij pizza met bestek?" Als ik de deurbel hoor zie ik Anya naar de deur rennen en ik lach zacht als ik haar enthousiast hoor roepen. De kinderen komen de kamer binnenrennen en gaan al aan tafel zitten.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 07:19 PM

Anya
'' Laat me '' lach ik en zet de dozen op tafel neer en help de kinderen met de pizza op het bord en help dan mezelf '' Hmm '' grijns ik blij en pak een mes en vork en begin dan aan mn pizza te eten.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 07:24 PM

Sam
Ik lach zacht en ga ook aan tafel zitten. Ik leg een stuk pizza op het bord van Nina en begin zelf ook te eten. Ik kijk lachend naar Anya als ze met bestek eet. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 07:27 PM

Anya
Ik eet rustig door '' Wat? '' grinnik ik. '' Er zit een hele formule achter hoor, laat me '' grinnik ik en eet rustig verder. Na een paar stukken zit stop ik en hoef ik niet meer en drink nog wat uit mn glas.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 07:30 PM

Sam
 Ik lach zacht en kijk naar haar "Een formule?" Vraag ik lachend. Ik eet rustig verder en als mijn pizza op is drink ik wat. Ik frons even en kijk naar Anya "Al klaar?" Vraag ik.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  56  |  57  |  58  |  59  |  60  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum