Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 09:36 PM

Fayena
Als ze weg zijn kijk ik boos naar m’n vader “ u had eerst instantie niet aan die troep moeten komen en het is u probleem dat u nu oplost met het geld wat ik heb gekregen “ zeg ik zuchtend. Ik loop hem achterna en moet nog te werk waar ik nu geen zin meer in had, ik wilde naar Jason. Na twee uur ben ik weer thuis en omgekleed en al en app Jason dat ik op hem wacht.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 09:27 PM

Fayenna
Ik voel hoe hij m’n iets losser pakt en doe net alsof ik tegen werk. “ Alsjeblieft “ smeek ik hem. Ik zie de twijfeling in z’n ogen “ pap “ huil ik. Hij laat z’n wapen vallen en ik kijk op naar waar hij heen loopt. Ik frons als hij de witte envelop pakt die ik eergisteren bij elkaar verzameld heb. Ik slik even, die discussie was voor later. “ Laat me gaan alsjeblieft “ jammer ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 09:15 PM

Fayena
Ik kijk naar Jason en glimlach even klein, meer blij om hem te zien en vergeet even de situatie. Ik kijk hoe ze binnen lopen en sta als een zoutzak te kijken wat er gaat gebeuren. Ik hoor m’n vader iets pakken en voor ik het weet houdt Jason m’n vast en kreun eventjes om hoe strak het wel niet ging. Ik voel het koude wapen tegen m’n hoofd aan en bijt op m’n lip. Ik haal even diep adem en voel nep tranen opkomen “ pap alsjeblieft “ jammer ik en probeer een beetje los te komen wat natuurlijk niet werkt “ luister alsjeblieft naar ze “ zeg ik terwijl ik meer tranen op maak.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 09:02 PM

Fayenna
Ik zucht even en kijk op de klok. Ik had nog een uur waar maakte hij zich druk om. “ Bijna klaar “ roep ik. Ik ben blij dat ik m’n make-up al had gedaan dat Jason er was, dat scheelde tijd nu. Ik kleed me om in een nieuwe body, kousen en hakken en loop dan naar beneden toe. Ik kijk even en als de gordijnen dicht zijn kan ik op m’n gemak verder lopen. “ is dat mam? “ vraag ik en kijk om de hoek naar de deur.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 08:47 PM

Fayena
Ik glimlach klein en knik. Als hij me weer op de grond zit en m’n lippen los haalt pruil ik naar hem. “ zal ik naar jou komen of kom je hier? “ vraag ik lief aan hem en pak z’n hand eventjes vast. Ik loop een stukje mee naar z’n auto en ik blijf staan zwaaien tot ik hem niet meer zie en zucht eventjes. Van de andere kant komt m’n vader weer aan en rijd de oprit op, net optijd vldat Jason weg is. Ik loop naar binnen toe door naar m’n kamer waar ik alles alvast klaar leg voor vanavond.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 08:15 PM

Fayena
Ik glimlach “ gelukkig maar anders werd het nog moeilijk “ plaag ik hem en hou me goed vast als hij naar beneden loopt. Als ik de muur achter me voel kijk ik hem grijnzen aan. “ ik wil ook niet dat je gaat maar het zal toch echt moeten lieve schat, ook jij moet werken” verzucht ik en speel even met z’n haar en zoen genietend mee met z’n lippen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 08:06 PM

Fayenaik schud m’n hoofd “ Jawel allemaal door jou “ glimlach ik “ Anders had ik je ook nooit gekent dus ik ben blij met je “ glimlach ik en als hij ook z’n armen om mij heen heeft spring ik op hem en ga aan hem hangen met geklemde benen. “ hm breng me maar naar beneden, daar kan ik je uitzwaaien “ glimlach ik en druk een kus terug op z’n lippen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 07:48 PM

Fayena
Ik gaap eventjes “ pff dit duurde zo lang, maar vele beter dan alleen “ grijns ik en beantwoord z’n lange kus. “ Je moet trots zijn op jezelf, zo der jou was dit echt niet gebeurd “ knik ik “ ik ben trots oo jou “ knik ik. Ik pruil als hij moet gaan “ Nee maar Ashley wel “ plaag ik aan hem en leg even m’n armen om hem heen “ krijg ik nog een kus voordat je gaat? “ pruil ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 07:39 PM

Fayena
Ik glimlach naar hem en glij met m’n handen even over z’n borst als hij z’n handen op m’n heupen legt en kruip dan lekker tegen hem aan. Ik schiet in de lach “ ja heel leuk “ grijns ik en ik zoen genietend met hem mee

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 07:29 PM

Fayena
Ik kijk op als ik de deur van de douche open zie gaan en jason zie. Ik glimlach even breed “ Still cute “ grijns ik en maak plaats voor hem onder de douche. Ik leg m’n armen even om z’n nek heen als hij bij me komt staan en beantwoord z’n kus “ straks huiswerk? “ vraag ik aan hem en haal een hand door zijn bruine haren heen.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page