ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 07:48 PM

Fayena
Ik gaap eventjes “ pff dit duurde zo lang, maar vele beter dan alleen “ grijns ik en beantwoord z’n lange kus. “ Je moet trots zijn op jezelf, zo der jou was dit echt niet gebeurd “ knik ik “ ik ben trots oo jou “ knik ik. Ik pruil als hij moet gaan “ Nee maar Ashley wel “ plaag ik aan hem en leg even m’n armen om hem heen “ krijg ik nog een kus voordat je gaat? “ pruil ik.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/05/2018 08:03 PM

Jason
Ik lach zacht en knik even. "Nee joh, jij hebt keihard gewerkt ok ben serieus echt trots op je" zeg ik glimlachend. Ik lach zacht en leg mijn armen om haar heen. Ik grijns en zeg "Nee, je krijgt er veel meer" ik kijk haar glimlachend aan en geef haar kusjes op haar lippen. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 08:06 PM

Fayenaik schud m’n hoofd “ Jawel allemaal door jou “ glimlach ik “ Anders had ik je ook nooit gekent dus ik ben blij met je “ glimlach ik en als hij ook z’n armen om mij heen heeft spring ik op hem en ga aan hem hangen met geklemde benen. “ hm breng me maar naar beneden, daar kan ik je uitzwaaien “ glimlach ik en druk een kus terug op z’n lippen.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/05/2018 08:10 PM

Jason
Ik lach zacht en zeg "Ik ben ook blij met jou" Ik glimlach als ik haar aan me voel hangen en knik even. Ik loop met haar naar beneden en duw haar zacht tegen de muur. Ik beantwoord haar kus en glimlach even tegen haar lippen. "Ik wil niet weg" zeg ik even pruilend en zoen haar. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 08:15 PM

Fayena
Ik glimlach “ gelukkig maar anders werd het nog moeilijk “ plaag ik hem en hou me goed vast als hij naar beneden loopt. Als ik de muur achter me voel kijk ik hem grijnzen aan. “ ik wil ook niet dat je gaat maar het zal toch echt moeten lieve schat, ook jij moet werken” verzucht ik en speel even met z’n haar en zoen genietend mee met z’n lippen.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/05/2018 08:19 PM

Jason
Ik lach zacht en knik. Ik glimlach en zeg "Hm, helaas wel" ik zet haar weer neer op de grond en zoen haar nog even. Dan laat ik haar helemaal los en pak mijn jas. "Zie ik je vanavond nog? Na ons werk?" Vraag ik aan haar waarna ik naar buiten loop en naar huis rijd. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 08:47 PM

Fayena
Ik glimlach klein en knik. Als hij me weer op de grond zit en m’n lippen los haalt pruil ik naar hem. “ zal ik naar jou komen of kom je hier? “ vraag ik lief aan hem en pak z’n hand eventjes vast. Ik loop een stukje mee naar z’n auto en ik blijf staan zwaaien tot ik hem niet meer zie en zucht eventjes. Van de andere kant komt m’n vader weer aan en rijd de oprit op, net optijd vldat Jason weg is. Ik loop naar binnen toe door naar m’n kamer waar ik alles alvast klaar leg voor vanavond.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/05/2018 08:55 PM

Jason
Ik glimlach even en zeg "Ik kom wel naar jou" Ik rijd naar huis en kleed me snel om in mijn werkkleding. Ik rijd weer naar de afgesproken plek waar mijn tijdelijke partner weer klaarstaat. Hij heeft nu het adres, dus rijd ik achter hem aan.Ik frons als ik de straten herken waar we door rijden. Als we stoppen voor een bekend huis frons ik weer en stap uit. "Weet je zeker dat het hier is?" Vraag ik aan hem. Hij knikt en loop naar de deur waar hij hard op klopt.

Jackson (Vader van Fayena)
Als ik eenmaal thuis ben loop ik naar binnen en roep door het huis "Fayena, ik ben thuis! Ben je al klaar om te gaan?" Ik hoor iemand hard kloppen op de voordeur en ik frons even. Ik pak mijn geweer omdat ik wel een idee heb wie dit zijn. Ik stop mijn pistool weg zodat ik hem straks snel kan pakken en open de deur.

Reply Edited on 01/05/2018 08:56 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 09:02 PM

Fayenna
Ik zucht even en kijk op de klok. Ik had nog een uur waar maakte hij zich druk om. “ Bijna klaar “ roep ik. Ik ben blij dat ik m’n make-up al had gedaan dat Jason er was, dat scheelde tijd nu. Ik kleed me om in een nieuwe body, kousen en hakken en loop dan naar beneden toe. Ik kijk even en als de gordijnen dicht zijn kan ik op m’n gemak verder lopen. “ is dat mam? “ vraag ik en kijk om de hoek naar de deur.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/05/2018 09:09 PM

Jason
Als de deur open gaat kijk ik recht in de ogen van de vader van Fayena. Ik bijt mijn kaken op elkaar en trek mijn geweer. "Waar is het geld?" Vraag ik emotieloos. Tot mijn verbazing doet hij zijn handen omhoog en laat ons binnen. Ik loop door en mijn partner blijft bij hem in de buurt. Ik kijk de kamer in en zie 'Ashley' staan. Ik raak afgeleid en haar vader trekt zijn geweer. In een reflex pak ik Ashley in een houdgreep en houd mijn geweer tegen haar hoofd. "Waag het niet" zeg ik emotieloos.

Jackson
Ik open de deur en ik had gelijk. Het zijn jongens in het zwart. Als er eentje zijn geweer trekt doe ik mijn handen omhoog en laat ze binnen. Als ze binnen zijn doe ik de deur dicht en loop achter hem aan de kamer in. Ik heb hem in de val gelokt. Ik trek mijn geweer en richt die op de jongen die als eerst de kamer in liep. Maar dan heeft hij Fayena en ik bijt mijn kaken op mijn lip. Die had ik niet aan zien komen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum