Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  40  |  41  |  42  |  43  |  44  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/25/2016 09:22 PM

Myrall.
Ik kus hem terug en glimlach. Het is niet echt dat ik ooit een vriendje gehad heb maar hij maakt me gelukkig en het voelt geweldig. Raar dat ik bang voor hem was... ook wel logisch.

Calum.
Haar reactie had ik niet echt verwacht maar ik weiger het niet. Ik leg mijn armen om heupen geen en trek haar warme lichaam tegen me aan zonder ons lipcontact te verbreken. Ik heb zolang naar haar lippen verlangt, het geeft me een geweldig gevoel.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 03/25/2016 09:02 PM

Myrall.
Ik geef geen antwoord en kijk hem nog eens aan. Ik wil niet praten tegen hem. Bovendien ken ik deze jongen niet eens en hij heeft me nou eenmaal gekidnapt. Als hij het nog eens vraagt zucht ik zachtjes. 'Myrall.' Antwoord ik er zacht achter aan. 'En ik ben 17.' Ik kijk hem aan afwachtend voor een reactie.

Calum.
'Je houdt wel van spelletjes, of niet soms?' Vraag ik uitdagend. Ik duw haar weer op mijn bed. 'Wat is je naam?' Vraag ik waarna ik op mijn bureau stoel ga zitten voor haar. Ze is bang, zeker weten. En zo niet, dan maak ik haar nog wel bang. Hoe? Daar komt ze dan wel achter. Ik heb van alles in petto. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/25/2016 08:57 PM

Myrall.
'Ja, ik vind al die veranderingen  wel goed. Ik voel me nu gelukkig, met jou.' Zeg ik met korte pauzes. 

Calum.
Na een tijdje stop ik. 'Such a cutie.' Zonder na te denken druk ik mijn lip op die van haar. Ik trek terug met grote ogen. 'Sorry! Ik dacht even niet na.' Zeg ik snel.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/25/2016 08:35 PM

Myrall.
Ook al is dit nogal oneschrijfelijk , ik voel me zo goed als ik bij Michael ben. Ik zucht zachtjes en pak zijn hand vast. Ik hou van Michael.

Calum.
'Rose, je bent echt prachtig.' Zeg ik met een glimlach. 'Je ogen zijn zo mooi.' Ik probeer haar te laten blozen. Het lukt een beetje. Ik pak haar heupen vast en begin ze te kietelen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/25/2016 08:18 PM

Myrall.
'You're so comfy.' Zeg ik. Ik vind het fijn om bij hem te liggen. Hij is comfortabel en hij ruikt heerlijk. Ook zijn armen geven me een veilig gevoel.

Calum.
Ik lach zachtjes. Haar ogen laten me weer staren. Ik schud het weg. Ik ga weer langs haar liggen en leg mijn armen om haar heen. 'Wil je dadelijk iets eten?' Vraag ik. Ik twijfel even en druk een kus op haar hoofd. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 03/24/2016 04:45 PM

Myrall.
Die is van mij? Nou, nee bedankt! Ik ben van niemand. Geen denken aan. Hij maakt jammer genoeg alleen mijn voeten los. Als ik mee moet kijk ik nog even snel naar het andere meisje. Ze is niet zo'n bang meisje denk ik, aangezien ze een van hen al spottend uitlachtte. Als we in de kamer van de jongen, met opvallend blauw, haar staan weet ik niet echt wat ik nu meot gaan doen. Ik besluit maar op het bed te gaan zitten aangezien mijn enkels nog pijn doen van het touw. Vervolgens blik ik even snel op de jongen.

Calum.
'Je moet me vooral gaan uit lachen, levert je niet veel goeds op.' zeg ik al verveeld. Ik stem in met Michael's beslissing. Deze meid moet weten tot hoe ver je kan gaan want ik houd er totaal niet van om uitgelachen te worden! Ik negeer haar vragen en laat haar nog even vast zitten. 'Verwachtig maar niet dat ik al te rustig met je ga doen als je nu al zo onbeschoft doe.' Waarschuw ik haar streng. Ik trek haar omhoog. 'Begrijp je dat? Of moet ik het je beter uitleggen?' Ik geloof wel dat het duidelijk is.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 03/23/2016 08:34 PM

Myrall.
'Het maakt niet uit, maar we moeten hier weg komen.' Zeg ik snel. Ik probeer op te staan maar ze hebben het slim gedaan. We kunnen niet opstaan aangezien onze voeten aan elkaar vast zitten. Ik zucht geërgerd. Ik ben bang, want ik weer niet wat ik hier doe. 

Calum.
'Goed plan.' Ik loop naar boven toe. Ik hoor ze wat zeggen over wegkomen. Met een zwaai open ik de deur. 'Wegkomen? Geen denken aan.' Ze zien er nog beter uit dan gisteravond nu er licht op ze schijnt. 'Geloof me.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 03/23/2016 08:37 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 03/22/2016 06:20 PM

5SOS'O:// Stockholm Syndrome
ide11 & Serendipity

Serendipity speelt:
Myrall Louise Pallstone, 17 jaar. 
Calum Thomas Hood, 20 jaar.
Ik doe straks even de foto's :)
 
ide11 speelt:
Emma Janice Herst, 17 jaar.
Michael Gorden Clifford, 20 jaar. 

Myrall.
Na een lange tijd kom ik weer bij. De klap op mijn hoofd gister, die leverde niet veel goede op. Mijn polsen doen behoorlijk veel pijn door hrt touw dat er om heen zit en de snijwonden...kijk de kamer rond. Ik kijk naar het mesje dat langs me ligt. Ik ken haar niet, en zij is nog niet bij gekomen. 'Hey?' Ik probeer haar zachtjes aan te stoten met mijn been.

Calum. 
'Denk je dat ze al weer bij zijn?' Vraag ik. Ja: het is gelukt. We hebben gister twee meiden kunnen kidnappen. Ze zitten nu in mijn slaapkamer, want we moesten ze toch ergens kwijt? Het is al twee uur 's middags dus ik denk dat ze nu wel wakker zullen zijn.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 03/23/2016 05:39 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/21/2016 09:54 PM

Myrall.
Ik leg mijn hoofd tegen zijn borst aan en sluit mijn ogen. Ik wil zo wel blijven liggen eigenlijk.

Calum.
Ik kijk wat teleurgesteld als ze recht op gaat zitten. Ik herstel me weer. 'Is het nog iets te vroeg voor The Sleeping Beauty?' Vraag ik met een glimlach op mijn gezicht geprint. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/21/2016 09:00 PM

Myrall.
Ik glimlach als hij wakker wordt. 'Morning, handsome.' Dat is ook nieuw om te zeggen eigenlijk. 

Calum.
Ik glimlach als ze dichterbij me komt liggen. Ik leg automatisch mijn armen om haar heen. 'Goed geslapen, kleintje?' Vraag ik.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  40  |  41  |  42  |  43  |  44  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page