Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  43  |  44  |  45  |  46  |  47  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/18/2016 11:25 PM

Myrall.
'Niet zo'n vraag stellen dan, Michael Clifford.' Zeg met een glimlach. Ik sta op als ik zie dat hij me wil ga kietelen. 'Moet je me eerst zien te pakken!' Zeg ik en ik ren weg.

 

Calum
'Als je dat wil maken, graag.' Zeg ik. Ik leun op het aanrecht en kijk naar haar. Ze is een kleintje wat erg schattig is. Ik moet moeite doen om niet te gaan staren.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/12/2016 09:55 PM

Myrall.
'Heeft God bepaald denk ik.' Zeg ik random.

Calum.
'Ga ik niet meer doen, ik beloof het.' Ik negeer de rest even en kijk naar Sam. Ik sna[ niet waarom ze het me vergeeft, maar het lucht wel op. Ik aai even over haar hoofd heen en glimlach.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/12/2016 09:44 PM

Myrall.
Ik snap wel dat Rose boos of geïrriteerd is. Om eerlijk te zijn vergeef ik mensen erg snel. Rose is daar integen erg consequent. Bovendien is ze weggelopen voor hem en heeft ze dus 5 dagen lang in de koud buiten moeten blijven.

Calum.
'Waarom zou ik geen spijt hebben? Je zit nu vol schaafwonden door wat ik je heb aangedaan. Je bent verzwakt en daardoor ben je waarschijnlijk vaak gevallen. Ik heb me echt schuldig gevoeld, hoor.' Ik pak haar armen vast. 'Loop niet meer weg, oké?' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/12/2016 09:26 PM

Myrall.
Ik knik en glimlach. 'If that's what you want.' Ik leg mijn handen op mijn bovenbenen en kijk naar de klok. Het is half een nu. Dat is nog niet zo heel laat. Mijn blik valt op Calum en Rose.

Calum.
Ik schud mijn hoofd als ze zich omdraaid. Ik pak haar heupen vast. 'Nee, dat is het niet Rose. Je weet toch wel wat ik gedaan heb? Ik heb je verkacht en mishandeld. Niet bepaald wat een meisje wil.' zeg ik. Ik kijk naar de zeikant van haar hoofd aangezien ze in de kast aan het kijken is. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/12/2016 09:09 PM

Myrall.
Ik lach zachtjes. Dit is nogal ongemakkelijk, sorta. 'Ik heb geen honger, trouwens.' zeg ik nog even. Ik kijk weer naar Michael. Zijn haar is pluizig, komt vast door het te vaak verven.

Calum.
'Nou, eigenlijk voor beide.' zeg ik. Ik probeer haar een beetje in te sluiten zodat ze niet kan weglopen. 'Ik snap niet wat me bezielde om die dingen te doen. Je bent ook maar een meisje en meisjes moet je met respect behandelen.' ik haal een hand door mijn haar en kijk haar aan. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/12/2016 08:49 PM

Myrall.
Ik kijk Rose na. Calum gaat al gelijk achter haar aan. 'Weet ik niet.' Zeg ik en ik kijk even rond. Ook in Calum's kamer hangen posters van goede bands.

Calum.
Ik loop Rose achter na. Ik wil niet dat ze hier weg gaat. Ik blijf op een afstandje naar haar kijken. Na een tijdje loop ik dichterbij en draai ik haar om. 'Luister, het spijt me oké...'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/12/2016 08:39 PM

Myrall.
'Nope.' Antwoord ik. Ik heb eigenlijk helemaal geen honger. Ik kijk weer even naar Rose en Calum's blikken. Rose blijkt zich ongemakkelijk te voelen. 

Calum.
Ik haal mijn schouders op. 'Er is niets, ik had je alleen niet verwacht in mijn kleren.' Zeg ik. 'Ik vind het het niet erg, want ik begrijp het wel. Je had niet veel aan.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/12/2016 08:30 PM

Myrall.
'Je weet toch wel dat we niet thuis zijn en dat ze nog steeds gevaarlijk kunnen zijn als we zomaar iets doen wat hun niet bevalt.' Zeg ik als ze eten wil halen. Op dit soort momenten hadden we makkelijk de politie kunnen bellen maar we wilde een meidenavond zonder telefoon. 'Wacht, hebben ze hierbeneden huistelefoon? Anders kunnen we de politie bellen.' Zeg ik enthousiast maar niet te hard.

Calum.
Ik negeer het hele gesprek en luister naar de meiden die aan de andere kant van de muur druk aan het praten zijn. Ik kan niet veel horen maar als ik het woord 'politie' hoor twijfel ik geen seconde om te gaan kijken. 'Politie, ja?' Vraag ik als ik binnen ben. Ik kijk naar Sam die in mijn kleren staat. Dat staat nest schattig... ze is klein en dan mijn grote kleren. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/12/2016 08:18 PM

Myrall.
Ik knik. 'Ik ben blij dat je terug bent.' Ik knuffel haar voor een tijdje. 'Hij heeft net toch niets bij je gedaan hoop ik?'

Calum.
Ik pak Michael's mobiel af en zet zijn lockscreen aan. 'Moet jij nodig zeggen.' Ook al zie te foto er best  eng uit, hij heeft er een op zijn lockscreen van hun samen. 'En je verft haar haar duan jij moet niks zeggen, Clifford.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/12/2016 08:08 PM

Myrall.
Ik haal mijn schouders op. Ik luister weer naar Rose. Ik knik op haar vraag. 'Hij ging je elke dag zoeken en schreef een hele route uit. Na de vierde dag gaf hij het op. Maar toen was je er ineens. Waar heeft hij je gevonden?' Vraag ik.

Calum.
'Wat? Je bent gek.' Ik lach even. 'Michael, je weet dat ik niet in ben voor relaties en zo. Ik zou nooit... ja, weet je. Vooral Rose niet.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  43  |  44  |  45  |  46  |  47  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page