5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/12/2016 08:30 PM

Myrall.
'Je weet toch wel dat we niet thuis zijn en dat ze nog steeds gevaarlijk kunnen zijn als we zomaar iets doen wat hun niet bevalt.' Zeg ik als ze eten wil halen. Op dit soort momenten hadden we makkelijk de politie kunnen bellen maar we wilde een meidenavond zonder telefoon. 'Wacht, hebben ze hierbeneden huistelefoon? Anders kunnen we de politie bellen.' Zeg ik enthousiast maar niet te hard.

Calum.
Ik negeer het hele gesprek en luister naar de meiden die aan de andere kant van de muur druk aan het praten zijn. Ik kan niet veel horen maar als ik het woord 'politie' hoor twijfel ik geen seconde om te gaan kijken. 'Politie, ja?' Vraag ik als ik binnen ben. Ik kijk naar Sam die in mijn kleren staat. Dat staat nest schattig... ze is klein en dan mijn grote kleren. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/12/2016 08:34 PM

Rose
Ik wilde antwoorden op myrall maar calum komt al binnen lopen. "ik heb honger" zeg ik en praat over het onderwerp heen. "Is eer iets?" Vaag ik aan Calum als hij mij blijft aankijken en voel me ongemakkelijk.

Michael
Ik zucht als calum niet antwoord en sta op. Als Calum de kamer uitloopt volg ik hem en kijk naar rose die calums kleren aan heeft. "Je mag eten pakken beneden, we hebben genoeg." Zeg ik en loop naar myrall. "Heb je ook honger?" Vraag ik en ga tegen over d'r staan.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/12/2016 08:39 PM

Myrall.
'Nope.' Antwoord ik. Ik heb eigenlijk helemaal geen honger. Ik kijk weer even naar Rose en Calum's blikken. Rose blijkt zich ongemakkelijk te voelen. 

Calum.
Ik haal mijn schouders op. 'Er is niets, ik had je alleen niet verwacht in mijn kleren.' Zeg ik. 'Ik vind het het niet erg, want ik begrijp het wel. Je had niet veel aan.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/12/2016 08:45 PM

Rose
"Euhm ja" zeg ik en kijk naar Michael en myrall. "Ik ga eten pakken" zeg ik en loop naar beneden de keuken in.

Michael
Ik kijk naar rose die de kamer uit loopt en haal me schouders op naad calum. Ik kijk weer naar myrall die er ook nog is, "wat wil je nog doen vandaag?" Vraag ik.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/12/2016 08:49 PM

Myrall.
Ik kijk Rose na. Calum gaat al gelijk achter haar aan. 'Weet ik niet.' Zeg ik en ik kijk even rond. Ook in Calum's kamer hangen posters van goede bands.

Calum.
Ik loop Rose achter na. Ik wil niet dat ze hier weg gaat. Ik blijf op een afstandje naar haar kijken. Na een tijdje loop ik dichterbij en draai ik haar om. 'Luister, het spijt me oké...'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/12/2016 08:58 PM

Rose
Als ik word omgedraaid zegt calum dat het hem spijt. "Sorry voor wat? Dat ik 5 dagen buiten moest zijn of dat je me hebt ontvoerd en verkracht?" Vraag ik bot

Michael
"Heb je zin in pizza?" Vraag ik enthousiast en neem d'r mee naar beneden waar ik op de bank plof en neem myrall met me mee die boven op me valt. Ik lach en leg me armen om d'r heupen en zet d'r goed op me schoot.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/12/2016 09:09 PM

Myrall.
Ik lach zachtjes. Dit is nogal ongemakkelijk, sorta. 'Ik heb geen honger, trouwens.' zeg ik nog even. Ik kijk weer naar Michael. Zijn haar is pluizig, komt vast door het te vaak verven.

Calum.
'Nou, eigenlijk voor beide.' zeg ik. Ik probeer haar een beetje in te sluiten zodat ze niet kan weglopen. 'Ik snap niet wat me bezielde om die dingen te doen. Je bent ook maar een meisje en meisjes moet je met respect behandelen.' ik haal een hand door mijn haar en kijk haar aan. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/12/2016 09:16 PM

Rose
"Het is je vergeven, maar niet vergeten." Zeg ik en draai me om, om te kijken wat er in de kast lig qua eten. Ik trek de jogging broek omhoog, omdat ie te groot is.

Michael
"Nou ik heb wel honger, en zin in pizza, dus ik bestel er 1" zeg ik en pak me telefoon en bel naar New York Pizza.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/12/2016 09:26 PM

Myrall.
Ik knik en glimlach. 'If that's what you want.' Ik leg mijn handen op mijn bovenbenen en kijk naar de klok. Het is half een nu. Dat is nog niet zo heel laat. Mijn blik valt op Calum en Rose.

Calum.
Ik schud mijn hoofd als ze zich omdraaid. Ik pak haar heupen vast. 'Nee, dat is het niet Rose. Je weet toch wel wat ik gedaan heb? Ik heb je verkacht en mishandeld. Niet bepaald wat een meisje wil.' zeg ik. Ik kijk naar de zeikant van haar hoofd aangezien ze in de kast aan het kijken is. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/12/2016 09:39 PM

Rose
"Waarom spijt het je ineens?" Vraag ik en stop met het kijken in de kastjes en kijk hem aan, ik leun tegen het aanrecht aan en doe me armen over elkaar.

Michael
Als ik de pizza heb besteld leg ik me telefoon weg en kijk naar myrall. Ik volg d'r blik en kijk ook naar calum en rose. Rose ziet er geïrriteerd uit.. Well Done calum

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum