Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  47  |  48  |  49  |  50  |  51  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/11/2017 08:10 PM

Anya
Ik kijk op als hij zich omdraait en mij vastpakt. '' Goeiemorgen '' zeg ik zacht '' Het is nog zo vroeg, ik ga nog even slapen hoor '' grinnik ik en laat mn hoofd tegen zn borst rusten en sluit mn ogen weer. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/11/2017 07:57 PM

Anya
Sochtend word ik vroeg wakker maar zie nog dat het aardig donker buiten is en voel geen straalende warmte. Ik draai me om, opzoek naar Sam en als ik hem gevonden heb kruip ik er weer tegen aan en leg mn armen om hem heen en mn hoofd tegen ze rug. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/11/2017 07:34 PM

Anya
Ik grinnik dn knik. “ slaaplekker “ glimlach ik en leg m’n hoofd neer en sluit m’n ogen en vervolgens cal ik langzaam in een diepe slaap.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/11/2017 04:31 PM

Anya
Ik moet zacht lachen als hij erop in gaat “ het was maar een grapje “ grinnik ik. Ik knik als hij lekker ligt en vouw mijn armen om de zijnde. “ hm oké dan vooruit” glimlach ik en kijk even over m’n schouder naar hem en glimlach eventjes.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/11/2017 03:56 PM

Anya
“ wat hebben we morgen vrij? “ plaag ij hem en kijk ommqls hij anders gaat liggen maar me toch weer vast houdt. “ als je niet lekker ligt hoeft het niet perse hoor “ glimlach ik en ga weer op m’n zij liggen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/11/2017 03:19 PM

Anya
Ik knik “ zo kan ik wel lekker slapen “ glimlach ik en sluit genietend m’n ogen als hij me nog steviger vast houdt. “ ik heb geen wekker gezet “ zicht ik maar blijf gewoon liggen aangezien het zo lekker lag.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/11/2017 04:04 AM

Anya
Ik wacht rustig oo hem en hou de dekens open als hij erbij komt. Ik rol mezelf dan op m’n zei en voel Sam weer tegen m’n rug aan en als ik z’n armen om me heen voel knik ik pas “ hm ja “ grijns ik en trek de dekens over ons heen “ heerlijk “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 09:37 PM

Anya
Als de film is afgelopen rek ik me uit en knik “ ja hoor “ glimlach ik en kom omhoog “ ik ga richting boven “ knik ik en vouw het kleed op en leg het op de bank. “ kom je ook? “ vraag ik hem en ga naar boven waar ik m’n tandenpoets, me uitkleed in m’n bed in kruip en trek de dekens lekker over me heen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 09:19 PM

Anya
“ oké deal dan staan we quite. “ knik ik en geef hem een zacht duwtje “ oppassen jij “ grijns ik en kijk hoe hij m’n benen op z’n schoot legt. “ hm ja dat zit wel lekker “ knik ik en neem nog een nacho en geef hem die bak “ het is toch wel te veel “ grinnik ik en druk de film aan, neem een slok van m’n drinken en kijk lekker tv met een opgetrokken dekentje.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 09:12 PM

Anya
“ hm dat mag maar als ik wakker ben moet je er weer uit zijn goed? “ glimlach ik en schud dan m’n hoofd “ nee hoor je mag er wel bij maar dan moet je me wel warm houden weer, dat slaapt zo lekker “ grijns ik. “ ho nee ik heb genoeg bijles al, andere keer “ zeg ik lachend en zak onderuit en knik “ ja is goed “ zeg ik en eet van de nacho’s “ ze worden koud hoor “

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  47  |  48  |  49  |  50  |  51  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page