ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  34  |  35  |  36  |  37  |  38  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 08:43 PM

Anya
Ik pak een nacho en lik eraan '' Wil je? '' vraag ik en schiet in de lach en eet hem zelf op. '' Oh jawel hoor lekkere dikke kont '' lach ik. '' Ik ben heel lief hoor, maar dat wist je natuurlijk al '' grijns ik. Ik schud mn hoofd '' nee alsnog niet leuk '' lach ik '' Alsjeblieft wat anders? '' pruil ik naar hem en probeer de puppieogen.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/10/2017 08:53 PM

Sam
"Hmm, lekker" zeg ik met een vies gezicht en lach zacht waarna ik er eentje pak waar ze niet aan heeft gelikt. "Nou, dat is ook wel sexy toch?" vraag ik lachend. "Ik heb het eigenlijk nog niet meegemaakt." zeg ik grijnzend. Ik kijk haar lachend aan en zeg "Je moet nog even oefenen op die puppieogen, maar oke dan. Welke film zou jij willen kijken?"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 08:58 PM

Anya
Ik blijf lachen door hem “ oh stop “ lach ik. Als hij zegt dat hij het nog niet gezien heeft kijk ik hem even beledigend aan “ nou ja zeg even dimmen jij anders slaap je vannacht maar op de grond “ grinnik ik. “ hm ja I know “ knik ik “ eentje die we beide nog niet hebben gezien. Maar horror is wel oké “

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/10/2017 09:04 PM

Sam
Ik schiet in de lach als ze ook blijft lachen. "Dan kruip ik wel stiekem in bed als jij slaapt." zeg ik verleidelijk en schiet meteen weer in de lach. "Misschien wil Nina wel bijles geven." knik ik en kijk verder door de horrorfilms, de meeste heb ik al gezien maar na een tijdje vind ik er een die ik nog niet heb gezien "Deze?" vraag ik aan haar en kijk haar aan.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 09:12 PM

Anya
“ hm dat mag maar als ik wakker ben moet je er weer uit zijn goed? “ glimlach ik en schud dan m’n hoofd “ nee hoor je mag er wel bij maar dan moet je me wel warm houden weer, dat slaapt zo lekker “ grijns ik. “ ho nee ik heb genoeg bijles al, andere keer “ zeg ik lachend en zak onderuit en knik “ ja is goed “ zeg ik en eet van de nacho’s “ ze worden koud hoor “

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/10/2017 09:16 PM

Sam
"Dat dacht ik toch even niet" zeg ik lachend als ze zegt dat ik er weer uit moet zijn als ze wakker is. "Nou, oke dan" zeg ik lachend, ik vind het echt niet erg om zo te liggen. "Je zou het wel kunnen gebruiken" plaag ik haar. "Hee, wel wat ruimte voor mij overlaten." zeg ik lachend als ze onderuit zakt en ik leg haar benen op mijn schoot zodat ik niet hoef op te schuiven. Ik kijk haar glimlachend aan en eet nog wat nachos "Ik merk het"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 09:19 PM

Anya
“ oké deal dan staan we quite. “ knik ik en geef hem een zacht duwtje “ oppassen jij “ grijns ik en kijk hoe hij m’n benen op z’n schoot legt. “ hm ja dat zit wel lekker “ knik ik en neem nog een nacho en geef hem die bak “ het is toch wel te veel “ grinnik ik en druk de film aan, neem een slok van m’n drinken en kijk lekker tv met een opgetrokken dekentje.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/10/2017 09:35 PM

Sam
Ik lach zacht en kijk haar aan als ze me duwt "Sorry, mevrouw" zeg ik lachend. "Dat dacht ik al" zeg ik als ze zegt dat het zo lekkerder zit. "Heb je nu al genoeg gehad?" vraag ik verbaast aan haar. We hebben net iets meer dan de helft opgegeten. De film is wel leuk, maar ik heb leukere films gezien. Als de film is afgelopen kijk ik naar Anya "Hoe vond je hem?" vraag ik glimlachend.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 09:37 PM

Anya
Als de film is afgelopen rek ik me uit en knik “ ja hoor “ glimlach ik en kom omhoog “ ik ga richting boven “ knik ik en vouw het kleed op en leg het op de bank. “ kom je ook? “ vraag ik hem en ga naar boven waar ik m’n tandenpoets, me uitkleed in m’n bed in kruip en trek de dekens lekker over me heen.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/10/2017 09:40 PM

Sam
Ik knik en kijk hoe ze op staat. "Eh... Ja, is goed." Zeg ik en ruim de bak van de nachos en onze glazen op. Daarna loop ik naar boven, poets mijn tanden en doe een jogginsbroek aan. Ik houd er niet van om in een shirt te slapen, dus doe ik geen shirt aan. Ik kruip pij Anya in bed en ga weer docht tegen haar aan liggen. "Lig je lekker?" Vraag ik voor de zekerheid en leg mijn arm om haar heen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  34  |  35  |  36  |  37  |  38  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum