Search for posts by Violet.
First Page | « | 1 ... 48 | 49 | 50 | 51 | 52 ... 62 | » | Last
Search found 611 matches:
Re: Ik stop als Admin.
from Violet. on 02/01/2016 10:00 PMZe is lui heeft ze me gezegd, daarom is ze haas niet online. Ben al een aantal keren boos geweest op d'r. Ik geef je helemaal gelijk.
Wanting to be someone else is a waste of the person you are.
Re: Ik stop als Admin.
from Violet. on 02/01/2016 09:54 PMIk heb Quarintox ook al geappt met dat ik stop, het enige wat ze zei was ''oh oke''
Ik stop als Admin.
from Violet. on 02/01/2016 09:41 PMHey meiden,
Zoals jullie weten ben ik samen met Quarintox (maker van de site) en Prinsella admin's op Hello Model.
Maar ik ga er mee stoppen, ik heb er veel plezier in gehad, maar nu niet meer.
Ik ben de enige van de admin's die nog actief is en wat probeerd te maken van de site, maar het lukt gwn niet.
Quarintox is gwn bijna nooit online en ik heb geen idee waar Prinsella is.
Ik heb geen zin om in me eentje deze site te gaan onderhouden.
Ik hoop dat jullie mij besluit respecteren en natuurlijk zal ik wel online blijven op Violet, alleen niet meer als admin.
Jullie kunnen nog wel mij mailen voor hulp maar ik zal niks meer gaan orgineseren of onderhouden, dat laat ik aan Quarintox en Prinsella over. (als die nog wel online komen)
ik denk zelf dat er niks meer van deze site gaat komen met zulke admin's maar we zien wel.
Liefs,
Violet.
Gefeliciteerd Definitie!
from Violet. on 02/01/2016 09:37 PMGefeliciteerd! Jij zit samen met SuperModelKaty en writer4ever in het careteam!
Ik wens jullie veel succes met jullie functie.
Liefs,
Violet & Quarintox
Care team.
from Violet. on 01/27/2016 04:55 PMHey meiden, ik heb alle stemmen bij elkaar geteld, en dan kom ik uit op deze stand:
1. Anelore: 5 Stemmen
2. Definitie: 5 Stemmen
3. Writer4ever: 6 stemmen
4. floflotje: 3 stemmen
5. Supermodelkaty: 8 stemmen
6. Rosa13k: 1
--
De 2 meiden met de meeste stemmen zijn; Supermodelkaty en Writer4ever. Gefeliciteerd meiden; julie zitten in het careteam.
Maar dan zitten we met de 3de plek in het careteam met een gelijk spel. Dat is Anelore en Definitie. Jullie kunnen tot zondag op dit forum stemmen op Anelore of Definitie. De gene met de meeste stemmen neemt de 3de plek in van het careteam.
Succes!
Liefs,
Violet & Quarintox.
Re: STEM OP JOUW FAVORIET!
from Violet. on 01/24/2016 03:24 PMIk heb dus geen idee waarom er sommigen niet kunnen stemmen. Bij mij lukt het gewoon, en sommigen ook.
Als je niet kan stemmen, zeg dan hier op wie je wilt stemmen dan tel ik dat mee bij het tellen van de stemmen.
Re: ik weet iets voor de TDS pagina
from Violet. on 01/23/2016 05:45 PMHet zou fijn zijn als je het gelijk zegt :)
Re: STEM OP JOUW FAVORIET!
from Violet. on 01/21/2016 08:37 PMhu wat raar, en nu?
STEM OP JOUW FAVORIET!
from Violet. on 01/21/2016 06:35 PMJe kan nu stemmen via de poll op de home page, wie jij in het careteam zou willen hebben!
Maandag is de uitslag en de 3 met de meeste stemmen zitten in het careteam.
Liefs,
Violet & Quarintox.
Laatste kans om mee te doen aan het careteam!
from Violet. on 01/20/2016 05:25 PMVergeet niet om nog mee te doen aan de competitie voor het careteam!
als je mee wilt doen kan dat via dit forum: HET CARETEAM!
je hebt de tijd tot 00:00
Liefs,
Violet & Quarintox