HET CARETEAM!

1  |  2  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

HET CARETEAM!

from Violet. on 01/17/2016 12:19 AM

Hey meiden,

Zoals jullie al weten gaat er een tijdje rond dat we een Care team willen op HelloModel!

Het care team is een groepje meiden hier op Hello Model die bereid staan om meiden te helpen met hun problemen. Als ze zitten met zelfmoord gedachtes of gepest worden, of de situaties thuis en het kwijt moeten. Kan je hun altijd mailen. Ze gaan samen met jou oplossingen zoeken, of steunen je als het slecht met je gaat.

Hoe kan je in het care team komen?
Als je in het care team wilt moet je op deze topic reageren met "ik zou graag willen meedoen aan het care team"
Geef er ook bij aan waarom je het wilt, hoe oud je bent, en of je ervaring hebt met mensen helpen.

volgende topic volgt met meer informatie met hoe we gaan stemmen.. Ik wil graag weten hoeveel meiden er mee willen doen, want uit eindelijk zijn het er 3 die in het care team komen.

Liefs,

violet & Quarintox

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: HET CARETEAM!

from SadnessWillNeverEnd. on 01/17/2016 12:20 AM

Succes, mensen die meedoen.

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: HET CARETEAM!

from Supermodelkaty on 01/17/2016 01:48 AM

Ik zou graag willen mee willen doen aan het careteam.

Ik ben dus Margje, ik ben 16 jaar oud.
Ik wil helpen omdat ik het belangrijk vind dat iedereen zijn/haar problemen kwiijt kan, ik wil het luisterende oor zijn, schouder om op uit te huilen en helpen met zoeken naar oplossingen voor zijn/haar problemen. Ik wil ook mensen helpen om van de depresivieteit af te komen. Ook vind ik het geweldig om mensen te helpen. Ik wil later ook iets in de trent van psycholoog worden en nu kan ik ook al ervaring op doen, maar dat is niet de belangrijkste reden.
Heb ik mensen echt kunnen helpen? Ik vind zelf dat ik het nog niet helemaal zo kan noeman dat ik ze geholpen hebt. Maar op school heb ik al vaker geholpen om ruzies op te lossen enzo. Verder heb ik wel ervaring met depressief zijn. Want ik heb zelf suïcidale gedachtes, negatief zelfbeeld, onzeker over uiterlijk en lichaam, jezelf snijden, faalangst (actieve faalangst, dan sociaal, motorische en cognitieve). Ik ben er gedeeltelijk overheen, daarom wil ik ook mensen helpen om uit de depressie te komen. Het is zeer lastig en ik wil ze helpen, dingenndie bij mij werktten toepassen op zijn/haar situatie. Dus ja, ik ben wel wat minder depressief dan voor heen. Ik heb wel vaak last van terugvallen, maar dat hoort erbij. Ik heb nu faalangsttraining en sofa-cursus gevolgd en dat kan ik ook toepassen. 

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply Edited on 01/17/2016 11:22 PM.

Anelore33

24, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: HET CARETEAM!

from Anelore33 on 01/17/2016 02:04 PM

Ik zou graag willen meedoen aan het care team.

Ik ben Delphy en ik ben 15 jaar oud.
Waarom dat ik graag in dit team zou willen zitten, is omdat ik graag mensen help. Mensen vragen ook steeds meer om mijn hulp en ik ben bereid om altijd naar hem te luisteren. Ik praat dan uit mijn eigen ervaring en hou ook rekening met de gevoelens die de persoon /personen op dat moment zouden hebben. Ik ben erg tevreden met alles wat er rond me heen is (vrienden, familie,..) en ik wil graag die energie ook geven aan de mensen die dat nodig hebben. 

Reply

emmalee
Deleted user

Re: HET CARETEAM!

from emmalee on 01/17/2016 03:28 PM

Ik snap nog steeds niet waarom jullie dit toch gaan doen.
Iedereen heeft hier wel een goede vriendin waar ze mee kunnen praten..
 

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: HET CARETEAM!

from SadnessWillNeverEnd. on 01/17/2016 03:32 PM

Ik snap nog steeds niet waarom jullie dit toch gaan doen. Iedereen heeft hier wel een goede vriendin waar ze mee kunnen praten..

Ik snap het ook niet zo goed, maar laat ze maar lekker.

Reply

lea.000
Deleted user

Re: HET CARETEAM!

from lea.000 on 01/17/2016 03:47 PM

het is natuurlijk een goed idee en leuk, maar jullie hadden dit team samen moeten hebben toen er ook echt forums en mensen met problemen waren, want nu zijn die er niet echt (meer)....

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: HET CARETEAM!

from Supermodelkaty on 01/17/2016 05:10 PM

het is natuurlijk een goed idee en leuk, maar jullie hadden dit team samen moeten hebben toen er ook echt forums en mensen met problemen waren, want nu zijn die er niet echt (meer)....

Die zijn er niet meer, omdat het ook niet meer mag.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: HET CARETEAM!

from Violet. on 01/17/2016 07:52 PM

Je kan je inschrijven op dit forum tot disndag 19 januari! 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: HET CARETEAM!

from SadnessWillNeverEnd. on 01/17/2016 07:57 PM

Je kan je inschrijven op dit forum tot disndag 19 januari!

Dat is snel.

Reply
1  |  2  |  »  |  Last

« Back to forum