Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  52  |  53  |  54  |  55  |  56  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Aanslagen Parijs

from Violet. on 11/14/2015 05:24 PM

was het IS? ik haat IS, ik ben altijd bang dat ze naar NL komen...

''Islamitische Staat heeft de verantwoordelijkheid voor de aanslagen vrijdagavond in Parijs opgeëist. Dat gebeurde zaterdag door middel van een ongedateerde videoboodschap waarin aanvallen worden aangekondigd. President François Hollande bevestigde zaterdagochtend dat IS de aanslagen heeft uitgevoerd''

En er is een Syrisch paspoort gevonden bij de dader die is vermoord 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Aanslagen Parijs

from Violet. on 11/14/2015 05:12 PM

5 aanslagen

Bom in trein station
schietpartij in een restaurant
Bom in het voetbal stadion tijdens oefenwedstrijd Duitsland-Frankrijk
Bom naast het voetbal stadion tijdens de oefenwedstrijf
Gijzeling tijdens concert waar er meer dan 100 doden zijn
 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: COMPETITIE: CareTeam

from Violet. on 11/12/2015 09:16 PM

Dan vind ik het nog overdreven om een groepje van ongeveer 5 mensen te pakken. Die zijn er amper online.

Daar gaan we ook naar kijken, of die gene wel tijd heeft en wel elke dag online kan zijn.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: COMPETITIE: CareTeam

from Violet. on 11/12/2015 07:51 PM

Onzin, maarja.

zo te zien is het nodig.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from Violet. on 11/12/2015 02:33 PM

Ik had gezegd dat ik naar de psy ben geweest, naar de dokter gaan had ik niet eens tijd gehad om het te zeggen

zo te lezen probeer je het niet eens.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Beste meiden

from Violet. on 11/10/2015 10:12 PM

Wanneer jullie zulke gedachten hebben, kunnen jullie dit gewoon in chat of via een mail aan elkaar vermelden. Ik vind het nogal lastig wanneer ik online kom en ik merk op dat de hele Hompage vol staat met triestige onderwerpen zoals dat sommige weer een slechte dag hebben of zich weer depri voelen voor één of andere redenen. Vroeger hing er een leuke en grappige sfeer rond maar ik vind die sfeer steeds meer en meer verdwijnen. Ik kom nu ook al niet meer vaak online doordat het altijd over zulke onderwerpen gaat op de forums. Ook veel andere meiden/jongens komen niet online en misschien kan die droevige sfeer daar wel een oorzaak van zijn. Tuurlijk zijn er altijd mensen die naar je willen luisteren maar je moet ook begrijpen dat het voor andere dan weer een ander effect kan hebben.

Thanks, dit is wat ik er mee bedoel. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Beste meiden

from Violet. on 11/10/2015 09:42 PM

Misschien is het leuk, om een groepje meiden te hebben die dan een speciale badge hebben, waarmee je kan zien dat je ze altijd kan mailen als je iets kwijt moet.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from Violet. on 11/10/2015 09:37 PM

Nee, ze moeten mij gewoon met rust laten. Ik praat over mijn hoofdpijn en mijn geheugenverlies doro mijn hersenschudding "Ah ja ge zou best naar de dokter gaan. Maar nee, da wilt ge nie eens. Net zoals da ge nie naar ne psy durft" Terwijl ze niet eens weten dat ik wél naar de dokter ben gegaan en dat ze weten dat ik wél naar een psy ben geweest

Als je wel naar een dokter en psy bent geweest waarom vertel je ze dat niet? 

Want nu doe je alsof jij hier het slachtoffer bent, maar als jij wel eens loopt te zeuren over je situatie en hun moeten dat altijd aanhoren zou ik persoonlijk ook gek worden.


Dit is niet gemeen bedoeld of bot, maar ik probeer je wat duidelijk te maken 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Beste meiden

from Violet. on 11/10/2015 08:37 PM

dat kan... maar eigenlijk kunnen we niet gewoon deze topics wel maken maar dan soort van eerst een andere naam inplaats van ‘snijden´ of ‘zelfmoord en ook wat minder boos ofzo schrijven... oke, mischien is dat geen oplossing en natuurlijk verdwijnen niet de topics maar zo wordt mischien de sweer wat beter? en als niet kunnen we dan niet soort van heel Hello Model een oplossing vinden (dat dun we nu eigenlijk een beetje) of kunnen de Admins proberen een goed oplossing te vinden?

Ik wil graag een oplossing met jullie zoeken, maar ik weet niet of dat lukt met alle admins bij elkaar aangezien ik de enige admin ben die het meest online is en vaak op het forum ben. Want Ies die is al een week ofzo niet online geweest en wat Eslem doet weet ik niet ;-/

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from Violet. on 11/10/2015 08:31 PM

Ze wéten dat ik helemaal flip als ze blijven aandringen en als ze er vervolgens nog eens mij zouden lachen... Dat ze het zeggen kan me niet schelen, dat ze het me aanraden ook niet, maar hoe ze gisteren erover bezig waren ging er gewoon echt over

Als jij flipt als ze zeggen dat jij hulp moet gaan zoeken bij een professioneel iemand, wat moeten ze dan doen? tegen je zeggen dat alles goed komt? want dat helpt echt geen ene moer. 

Als je op het puntje staat van zelfmoord moet je echt hulp gaan zoeken, en dit is niet om jouw te irriteren, nee dit is voor je eigen gezondheid. Jij kan niet zo veder leven.

En hoe ze gister bezig waren? hoe waren ze dan bezig misschien hebben ze er wel een reden voor? 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  52  |  53  |  54  |  55  |  56  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page