Aanslagen Parijs
1 | 2 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
emmalee
Aanslagen Parijs
from emmalee on 11/14/2015 09:06 AMOmg..
4 aanslagen (misschien nog meer)
Ik vindt dit echt verschrikkelijk
lea.000
Re: Aanslagen Parijs
from lea.000 on 11/14/2015 09:44 AMIk ga in (de maand) mei heen met school...voor ongeveer 4 dagen en ik verheug me er op!
from rosa13k on 11/14/2015 10:03 AMer zijn nu 153 mensen dood...
ik zal denk ik niet meer naar parijs durven te gaan als ik daar naartoe zou moeten gaan met school of familie of vrienden...
I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.
from TattooedHeart. on 11/14/2015 10:35 AMWij gaan daar naar april toe met school. Ik heb echt niet veel zin meer om daar naartoe te gaan eigenlijk gewoon met de gedachte dat het afgelopen jaar zoveel mensen op verschrikkelijke wijze het leven hebben gelaten in Parijs. Waar gaat dit eigenlijk stoppen?
Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.
Daann_04
from Daann_04 on 11/14/2015 10:54 AMVan mn oude school zit mn oude kaderklas in Parijs ;c
from Supermodelkaty on 11/14/2015 11:22 AMVreselijk
I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care
from Violet. on 11/14/2015 05:12 PM5 aanslagen
Bom in trein station
schietpartij in een restaurant
Bom in het voetbal stadion tijdens oefenwedstrijd Duitsland-Frankrijk
Bom naast het voetbal stadion tijdens de oefenwedstrijf
Gijzeling tijdens concert waar er meer dan 100 doden zijn
Wanting to be someone else is a waste of the person you are.
from rosa13k on 11/14/2015 05:14 PMwas het IS?
ik haat IS, ik ben altijd bang dat ze naar NL komen...
I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.
from Violet. on 11/14/2015 05:24 PM''Islamitische Staat heeft de verantwoordelijkheid voor de aanslagen vrijdagavond in Parijs opgeëist. Dat gebeurde zaterdag door middel van een ongedateerde videoboodschap waarin aanvallen worden aangekondigd. President François Hollande bevestigde zaterdagochtend dat IS de aanslagen heeft uitgevoerd''
En er is een Syrisch paspoort gevonden bij de dader die is vermoord
Wanting to be someone else is a waste of the person you are.
emmalee