Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  53  |  54  |  55  |  56  |  57  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 07:54 PM

Anya
'' Jawel geef het op, deze ene keer en laat me achter '' zeg ik zo dramatisch mogelijk. '' Nee echt niet, mensen hun zwakte gebruiken '' verzucht ik en lach even. '' Hm wat dan? Zie je, je houdt weer van alles verborgen '' zeg ik.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 07:45 PM

Anya
'' Nee laat me hier achter '' grinnik ik en haal diep adem als hij gestopt is met kietelen. '' Dit was zo niet aardig '' lach ik en schid mn hoofd '' Nee maar ja jou gekietel werkte er ook niet bij '' glimlach ik.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 07:36 PM

Anya
'' Welke idioot tilt ook iemand op en gooit er mee uit het niets '' lach ik en kijk naar hem hoe hij naast me ligt. Ik schud mn hoofd en begin lachend te gillen als hij me gaat kietelen '' Nee stop '' lach ik '' Moet je niet naar school ? '' plaag ik hem en rol authisties heen en weer als hij kieteld '' oke oke ik zei het '' gil ik '' Stop ik doe alles voor je maar stop '' lach ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 07:26 PM

Anya
'' Het is vroeg in de ochtend, niemand is vrolijk zo vroeg '' lach ik. '' Niemand die daar last van heeft als ik gil, de kinderen zijn er toch niet '' grinnik ik en rek me lekker uit in bed. '' Nee dat heb ik niet gezegd hoor, dat wilde je maar '' zeg ik zo ontschuldig nodig terwijl ik natuurlijk wel weet wat ik zeg.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 07:21 PM

Anya
'' Sam help, ik vergeet wat maar ik weet niet wat '' roep ik en pak mn boeken bij elkaar. Als hij binnen komt en lacht moet ik ook lachen '' Niet zo vrolijk op deze ochtend '' grinnik ik en gil als hij me optilt en op bed gooit. '' Hm niks? Ik zei niks? '' lach ik en grijns '' Hoorde jij wat dan? '' 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 07:15 PM

Anya
Ik zucht diep en als eenmaal de deken van mn hoofd is ben ik ook gelijk wakker. '' Ja papa '' plaag ik hem en kruip uit bed vandaan naar mn kleding kast en kijk er wat moeilijk in. Ik trek mn shirt uit die ik op bed gooi en kleed me vervolgens aan en doe snel mn makeup en een staart op mn hoofd '' Ik ben zo erg in opschieten en loop rond '' Ik vergeet wat, wat vergeet ik? '' zucht ik.

https://i.pinimg.com/564x/db/73/e7/db73e7e9809d7a73c160c44242e14470.jpg

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 07:06 PM

Anya
'' Jawel '' knik ik en kom overeind als ik schrik van hem. Ik kijk hoe hij zich omkleed en wegrent. Niet veel later komt hij terug en ik schiet in de lach als ik hem zie. '' Jou reactie was echt zn een van the morning after when I see my one night stand ''  lach ik en laat me weer in bed vallen. '' En? Waar zijn ze? '' vraag ik en trek het dekbed over mijn hoofd heen. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 06:58 PM

Anya
'' Sst '' mompel ik als hij lacht, ik kon nog wel uren zo doorslapen maar langzamerhand word ik helaas wel wakker. '' hm mn oor '' kreun ik en pak een shirt van de grond dat ik over zn hoofd leg en rek me dan langzaam uit. '' Niet in mn oor '' gaap ik en kijk op de klok '' Kunnen we niet thuis blijven? ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 06:51 PM

Anya
Ik wordt wakker van een fluisterende stem in mn oor waar ik kippenvel van krijg. Ik hoor het wordt school en kreun even '' Nee nog heel eventjes '' mompel ik gapend en trek zn arm terug '' Nog een minutje '' zeg ik zacht en blijf liggen met mn ogen gesloten.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 06:38 PM

Anya
Als ik wat beweging naast me voel open ik mn ogen en denk dat Sam ook wakker is maar ik hoor niks en voel zijn lichaam nog dichter tegen de mijne en dat hij mij steviger vast pakt. Stiekem geniet ik even van het moment aangezien het lang geleden is dat dit is gebeurd. Ook ik sluit weer mn ogen en probeer te slapen maar diep inslaap val ik niet. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  53  |  54  |  55  |  56  |  57  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page