ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  23  |  24  |  25  |  26  |  27  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 07:06 PM

Anya
'' Jawel '' knik ik en kom overeind als ik schrik van hem. Ik kijk hoe hij zich omkleed en wegrent. Niet veel later komt hij terug en ik schiet in de lach als ik hem zie. '' Jou reactie was echt zn een van the morning after when I see my one night stand ''  lach ik en laat me weer in bed vallen. '' En? Waar zijn ze? '' vraag ik en trek het dekbed over mijn hoofd heen. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 07:11 PM

Sam
"Sorry ik heb je laten schrikken." Zeg ik en loop naar het bed waar ik op de rand ga zitten. Ik lach zacht en zeg "Levi heeft ze naar school gebracht. Hij heeft een briefje achter gelaten waarin staat dat wij zo lief lagen te slapen." Zeg ik en bijt op mijn lip waarna ik de deke van haar hoofd trek. "Kom, we gaan naar school. Als we opschieten zijn  we nog optijd." Zeg ik en sta weer op. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 07:15 PM

Anya
Ik zucht diep en als eenmaal de deken van mn hoofd is ben ik ook gelijk wakker. '' Ja papa '' plaag ik hem en kruip uit bed vandaan naar mn kleding kast en kijk er wat moeilijk in. Ik trek mn shirt uit die ik op bed gooi en kleed me vervolgens aan en doe snel mn makeup en een staart op mn hoofd '' Ik ben zo erg in opschieten en loop rond '' Ik vergeet wat, wat vergeet ik? '' zucht ik.

https://i.pinimg.com/564x/db/73/e7/db73e7e9809d7a73c160c44242e14470.jpg

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 07:19 PM

Sam
Ik bijt op mijn lip als ze me papa noemt en ik kijk nog even in de spiegel. Ik haal een hand door mijn haar en loop de kamer weer in.
Ik kijk even naar Anya en ik lach zacht. Ik loop naar haar toe en til haar op waarna ik haar op bed gooi "Hoe noemde jij mij?" Vraag ik lachend.

Reply Edited on 12/13/2017 12:36 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 07:21 PM

Anya
'' Sam help, ik vergeet wat maar ik weet niet wat '' roep ik en pak mn boeken bij elkaar. Als hij binnen komt en lacht moet ik ook lachen '' Niet zo vrolijk op deze ochtend '' grinnik ik en gil als hij me optilt en op bed gooit. '' Hm niks? Ik zei niks? '' lach ik en grijns '' Hoorde jij wat dan? '' 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 07:24 PM

Sam
"Hoe moet ik weten wat jij vergeet?" Vraag ik. "Waarom mag ik niet vrolijk zijn?" Vraag ik aan haar en lach zacht. "Niet zo gillen joh" zeg ik lachend en doe haar na met een hoge stem "Ja papa" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 07:26 PM

Anya
'' Het is vroeg in de ochtend, niemand is vrolijk zo vroeg '' lach ik. '' Niemand die daar last van heeft als ik gil, de kinderen zijn er toch niet '' grinnik ik en rek me lekker uit in bed. '' Nee dat heb ik niet gezegd hoor, dat wilde je maar '' zeg ik zo ontschuldig nodig terwijl ik natuurlijk wel weet wat ik zeg.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 07:30 PM

Sam
"Sorry dat ik gewoon vrolijk van je word." Zeg ik lachend en ga naast haar liggen. "Ik wel, ik mocht niet in jou oor fluisteren, dan mag jij niet in de mijne gillen." Zeg ik lachend. Ik lach zacht en begin haar te kietelen "Nu moet je wel teogeven" zeg ik lachend terwijl ik haar kietel. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 07:36 PM

Anya
'' Welke idioot tilt ook iemand op en gooit er mee uit het niets '' lach ik en kijk naar hem hoe hij naast me ligt. Ik schud mn hoofd en begin lachend te gillen als hij me gaat kietelen '' Nee stop '' lach ik '' Moet je niet naar school ? '' plaag ik hem en rol authisties heen en weer als hij kieteld '' oke oke ik zei het '' gil ik '' Stop ik doe alles voor je maar stop '' lach ik.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 07:42 PM

Sam
Ik lach zacht en kijk naar haar.  "Ik stop pas als je toegeeft" zeg ik lachend en kietel haar verder. "Ja en jij gaat mee." Zeg ik en kietel haar weer. Ik grijns en zeg "Dat ga ik onthouden" en ik stop met kietelen. "Weet je al wat je bent vergeten?" Vraag ik aan haar. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  23  |  24  |  25  |  26  |  27  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum