Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  55  |  56  |  57  |  58  |  59  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 04:31 PM

Anya
Als hij terug is sta ik ook en en breng het naar de keuken. Als hij begint met afwassen moet ik zacht lachen en haal die borstel uit zn hand vandaan en trek dan de vaatwasmachine open. '' We hebben zn ding hier dat je het niet zelf hoeft te doen '' plaag ik hem en ruim de vaatwasser in en sluit de deur. '' Zijn er nog meer mensen die willen douche? Dan leg ik wat handdoeken neer '' zeg ik en loop alvast naar boven toe.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 04:23 PM

Anya
''Goede genen? En een beetje sport? '' lach ik. '' Je raakt er aan gewend maar als je dan een goede maaltijd eet is het ook zo veel lekkerder '' knik ik en kijk even naar de kinderen. '' Lekker he ? '' grijns ik en leg wat servetten bij ze neer. Ik neem weer plaats '' In de gang eerste rechts '' knik ik en schenk een glas water in een neem een slok en eet mn bord dan leeg.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 04:11 PM

Anya
'' Wat ik eet? Brood, ik bestel of zn kant en klare maaltijd '' lach ik en zet een kan water op tafel met glazen erbij en neem plaats aan tafel. '' Eetsmakelijk '' glimlach ik. Ik neem een eerste hap en maak een genietend geluid '' Dit is beter dan kant en klare maaltijden '' knik ik en eet snel verder '' Zo lekker, ik kan je wel zoenen '' lach ik en loop naar het aanrecht en schep nog een beetje op.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 03:52 PM

Anya
Ik kijk hem even na '' Oh ja wel ik ga hem halen '' knik ik en grijns even. Na een tijdje ruik ik al eten '' Oh wat ruikt dit goed '' glimlach ik en kijk over zn schouder mee '' Als ik dit had moeten maken was het waarschijnlijk droog geweest of verbrand '' grinnik ik en ruim mn spullen dan op als ik bij de tafel ben en dek de tafel.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 03:43 PM

Anya
'' Ik doe het niet voor niks achter de poort, het komt goed '' knik ik en kijk eventjes naar hem '' Zit er nou niet aan '' lach ik zachtjes '' Dan gaat de makeup er ook af '' knik ik. '' Er stat van alles in de lades en koelkast, je moet alles dan maar gewoon alles open trekken '' grinnik ik '' Ik zal me best doen met dit werk, ik ga volgende week mn eerste zeven halen '' roep ik blij en maak even een dansje met mn armen en ga dan verder.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 03:36 PM

Anya
'' Ja hoor tot nu toe is het opzich wel te doen '' knik ik en kijk hoe hij een pen pakt en trek een wenkbrauw op en kijk naar hem. '' Nee natuurlijk niet, wat een vertrouwen toch '' sis ik zacht en buig me weer over mn boek heen en maak de opdrachten. Waarom moest hij gelijk nou weer denken dat ik wat zou kunnen geven aan een twaalfjarige. Ik zou nooit sigareten geven aan iemand uit het niets. '' Ik zal straks wel beginnen met koken, ze lusten alles? '' vraag ik aan hem. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 03:22 PM

Anya
Ik knik '' Ik vind alles prima echt waar, ik ben blij dat jullie er zijn '' '' Het klinkt misschien fijn ouders die altijd aan het werk zijn maar ook dat is niet ideaal ''. Ik moet zacht lachen '' Maar dan ben jij ook geweldig, kijk hoe je zorgt voor je broertjes en zusje '' '' jij bent geen opgever, ik had allang de hoop weggelegd '' zeg ik. '' He pasop jij he '' lach ik naar Jason en kijk Sam aan '' Tsja, het blijven kinderen '' lach ik. Ik sta weer op en pak mijn boeken uit mn tas, ook dat moest gedaan worden en nu moest ik ook nog het goede vorbeeld geven. '' Ik ben zo terug '' zeg ik en ga even naar buiten achter de poort waar ik snel een sigaret oprook en dan in de keuken glazen drinken maar en eentje zelf snel opdrink om de stank weg te brengen. Ik ga dan aan tafel zitten en begin alvast aan het huiswerk.   

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 03:11 PM

Anya
'' Verwacht niet veel hoor van de logeerkamer '' grinnik ik en knik. Ik loop de woonkamer binnen en laat me op de bank vallen en geef de afstandsbedieing aan de jongens. '' Er ligt ook nog een voetbal in de tuin '' glimlach ik en draai me tot Sam. '' Jij hebt je rust nodig, ze kan ook wel bij mij in bed anders '' knik ik '' Of ik weet niet of ze thuis alleen slaapt anders neemt zei de logeerkamer en dan kan jij ook anders bij mij slapen, jullie moeten maar even kijken '' glimlach ik klein. '' Zo geweldig ben ik ook niet hoor '' lach ik zacht.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 02:49 PM

Anya
Ik knik en als hij zn fiets heeft ga ik achterop. Als we er zijn stap ik af en ik moet even lachen. '' Ik weet het zeker, je wilt niet weten hoe blij ik ben om even wat in huis te hebben '' glimlach ik en loop naar binnen toe en laat iedereen naar binnen en pak de jassen aan die ik ophang. '' Doe alsof je thuis bent '' glimlach ik naar de kinderen en draai me om naar Sam. '' Ik  heb mn eigen kamer, mn ouders kamer en we hebben een klein logeerkamertje met een klapbed staan in huis '' zeg ik '' Hoe wil je dit gaan doen? Ideeën? '' lach ik zacht.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 02:40 PM

Anya
'' Nina dan kunnen we vingerverven '' knik ik '' Ik heb boven vast wel iets leuks dat je je helemaal kan uitleven '' grinnik ik en kijk even glimlachend naar Sam. Ik ruim de spullen even op van tafel en pak het handje van Nina en Jason '' Wat hebben jullie gave rugtassen  '' zeg ik en loop intussen naar buiten toe en wacht daar op Sam.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  55  |  56  |  57  |  58  |  59  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page