ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 02:18 PM

Anya
'' Ga gewoon mee, je red je niet anders had je me niet ook niet geroepen '' zeg ik '' Ik weet wel iets '' knik ik. Ik haal mn rugtas en zie Levi en Nina kijken. '' We zijn zo terug, soms ik de grote wereld hebben oudere mensen even een momentje voor elkaar nodig anders komen jullie ook niet he '' zeg ik en ze moeten lachen en ik trek de deur achter me dicht. '' Geen commentaar '' zeg ik en pak mn makeup tas '' Waar vrouwen wel niet goed voor zijn '' lach ik zachtjes en voorzichtig smeer ik foundation op zn gezicht '' Niemand die het ziet en zo kan jij gewoon ook mee '' knik ik en knuffel hem even. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 02:22 PM

Sam
Ik bijt op mijn lip en frons even. Wat is ze van plan? "Anya, dat zeg je toch niet tegen kinderen." zeg ik tegen haar. "Niet alle vrouwen zijn overal goed voor." zeg ik verwijzend naar mijn moeder. Ik frons als ze het spul op mijn gezicht smeert. "Ugh, het voelt echt raar." zeg ik lachend. "Zie je het echt niet?" vraag ik voor de zekerheid. Ik frons even als ze me knuffelt en ik knuffel terug. "Sinds wanneer zijn wij zo close?" vraag ik lachend en ik laat haar weer los.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 02:27 PM

Anya
Ik moet zacht lachen '' Wat moet ik dan zeggen? Je viel? Dan plagen ze je straks en word je ermee lastig gevallen '' grinnik ik. '' Dit was het meest logisch, kinderen denken echt niet verder '' knik ik. '' Als zei er niet was geweest waren er ook geen 4 leuke kinderen op aarde gekomen ''. Ik schiet in de lach '' Je went er aan maar dat moet jij maar niet doen '' lach ik. Ik haal mn schouders op '' Sinds na die woordwisseling denk ik vanmorgen '' knik ik en open de deur '' Nee je ziet het niet ''. Ik stap weer naar binnen '' Wie wilt er een logeerpartijtje? '' vraag ik op mn blijst.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 02:36 PM

Sam
Ik rol met mijn ogen en lach zacht. Ik voel mijn wangen rood worden als ze zegt dat we alle vier leuke kinderen zijn. Gelukkig heb ik nu foundation op en ik lach zacht. "Mooi" zeg ik als ze zegt dat je het niet ziet en glimlach. Ik loop achter haar aan naar binnen en kijk even naar het blije gezichtje van Nina als ze hoort dat we gaan logeren. Ik lach zacht en til haar op. Ze heeft geen idee wat er allemaal aan de hand is. Ik pak voor iedereen wat spullen in en loop weer naar beneden. Jason komt naar me toe en zegt "Waarom gaan we weg?" Ik bijt op mijn lip en leg mijn handen op zijn schouders. Ik zeg "Ik wil dat jullie veilig zijn. Ik ga hulp zoeken, maar dat kost wat tijd." ik geef hem een knuffel en schrijf een briefje voor mijn moeder voor als ze nuchter is.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 02:40 PM

Anya
'' Nina dan kunnen we vingerverven '' knik ik '' Ik heb boven vast wel iets leuks dat je je helemaal kan uitleven '' grinnik ik en kijk even glimlachend naar Sam. Ik ruim de spullen even op van tafel en pak het handje van Nina en Jason '' Wat hebben jullie gave rugtassen  '' zeg ik en loop intussen naar buiten toe en wacht daar op Sam.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 02:45 PM

Sam
Ik zucht en doe mijn jas aan. Ik loop naar buiten en zeg "We kunnen gaan." Ik pak mijn fiets en zet Nina weer op de stang. Jason en Levi pakken ook hun fiets. Ik begin te fietsen en Anya springt achterop. We fietsen naar haar huis en ik stap af. Ik zet Nina op de grond en draai me om naar Anya "Weet je het zeker? Het wordt een enorme puinhoop en een heleboel geluid." zeg ik tegen haar.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 02:49 PM

Anya
Ik knik en als hij zn fiets heeft ga ik achterop. Als we er zijn stap ik af en ik moet even lachen. '' Ik weet het zeker, je wilt niet weten hoe blij ik ben om even wat in huis te hebben '' glimlach ik en loop naar binnen toe en laat iedereen naar binnen en pak de jassen aan die ik ophang. '' Doe alsof je thuis bent '' glimlach ik naar de kinderen en draai me om naar Sam. '' Ik  heb mn eigen kamer, mn ouders kamer en we hebben een klein logeerkamertje met een klapbed staan in huis '' zeg ik '' Hoe wil je dit gaan doen? Ideeën? '' lach ik zacht.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 03:05 PM

Sam
Ik lach zacht en loop achter haar aan naar binnen. Ik doe mijn jas uit en hang hem op. Ik kijk Anya aan en bijt op mijn lip. "Ehm.. Hoeveel bedden staan er in de logeerkamer?" vraag ik. "Levi en Jason kunnen wel samen op een kamer. Dat doen ze thuis ook al." zeg ik. Ik zet Nina aan tafel neer en geef haar weer het schrift en de kleurpotloden van Anya. "Nina is veel wakker 's nachts, dus ik kan wel bij haar slapen, ook al is het niet geweldig maar niks is geweldig. Behalve jij dan." zeg ik en ik ga op de bank zitten.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 03:11 PM

Anya
'' Verwacht niet veel hoor van de logeerkamer '' grinnik ik en knik. Ik loop de woonkamer binnen en laat me op de bank vallen en geef de afstandsbedieing aan de jongens. '' Er ligt ook nog een voetbal in de tuin '' glimlach ik en draai me tot Sam. '' Jij hebt je rust nodig, ze kan ook wel bij mij in bed anders '' knik ik '' Of ik weet niet of ze thuis alleen slaapt anders neemt zei de logeerkamer en dan kan jij ook anders bij mij slapen, jullie moeten maar even kijken '' glimlach ik klein. '' Zo geweldig ben ik ook niet hoor '' lach ik zacht.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 03:16 PM

Sam
Ik lach zacht en ga naast haar zitten. Ik bijt op mijn lip en vraag voorzichtig "Mag ik dan bij jou?" Ik glimlach even en kijk haar aan "Ben je wel" zeg ik eigenwijs "De meeste mensen waren al gillend weggerend, maar jij bleef en laat ons hier logeren. Dat is echt heel lief." zeg ik glimlachend. Jason fluit grijnzend en ik rol mijn ogen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum