Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  58  |  59  |  60  |  61  |  62  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 08:52 PM

Anya
Ik knik en laat hem los “ waar knuffels wel niet goed voor zijn he “ mompel ik en ga in het gras liggen. “ kom naast me liggen even een uurtje niks doen, geloof me het werkt, ik doe het vaak genoeg “ grinnik ik en leg m’n hoofd op m’n tas en sluit eventjes m’n ogen. “ even weg van de chaos en nergens aan denken “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 08:44 PM

Anya
Als ik denk dat het over is hoor ik hem toch nog “ nou dat had je kunnen zeggen inplaats van jou vermoeidheid op mij af te schuiven “ zeg ik “ het is zeker geen goed excuus nee, ik wil je alleen maar helpen “ zeg ik en leg m’n boek aan de kant en klop naast me op het gras en trek hem dan op de grond. “ goed ik ga wel mee “ zeg ik en kijk eventjes naar hem. Als ik de tranen in z’n ogen zie slik ik even en trek hem in m’n armen en knuffel hem even. “ You dont have to lie to me “ mompel ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 08:35 PM

Anya
Ik wil wat zeggen maar ik hou wijselijk m’n mond, als ik iets zou zeggen zou het helemaal niet meer goed lopen, niet vandaag. “ Ja ik wil het niet? Hallo wie bood het Aan on erover te praten? En wie was er zo eigenwijs ? “ zeg ik en ik word ook geïrriteerd. “ eerst wil je het niet vertellen, ik negeer je en nu loop je achter me aan dat je het we wilt vertellen, kijk eerst wat je zelf echt wilt voor je hier boos op mij wordt “ zeg ik en pak mijn spullen bij elkaar “ Van mij hoeft dit ook niet hoor “ zeg ik en sta op. “ Dag meneer, ik zie u wel weer “ zeg ik tegen de leraar en loop weg en ga buiten om de hoek zitten. Ik zal het tegendeel bewijzen. Ik pak mijn boeken uit m’n tas en duik erin.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 08:25 PM

Anya
Ik schrik op als ik een hand op m’n schouder voel en draai me om. Als het Sam is rol ik met m’n ogen, en nu kon hij wel praten. Als hij zegt dat er wel wat is verbaast het me niet omdat ik het al gezegt heb. “ Als jij het zegt zal het zo wel weer zijn natuurlijk “ zeg ik als hij zegt dat ik hem niet kan helpen. “ Sorry maar ik heb gene behoefde aan om met iemand mee te gaan die het niet waardeerd “ zeg ik en loop dan weer door. Als hij het eerst niet wilde vertellen en nu in eens wel moest hij zelf maar eerst uitzoeken wat hij echt wilde voordat hij bij mij aankomt. Ik ga zitten in de volgende klas en pak m’n spullen weer.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 08:15 PM

Anya
Als de bel gaat kijk ik even naar m’n werk wat ik gedaan heb. Het was niet veel maar ze moesten blij zijn dat ik wat gedaan heb. Ik pak m’n spullen bij elkaar en zie Sam weer het lokaal binnen komen. Ik sta op en loop hem gewoon voorbij zoals voorheen altijd eigenlijk gebeurde. Ik kijk even op het vlotje dat ik uit m’n jaszak haal waar ik het rooster oo heb geschreven en ga door naar de volgende les.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 08:07 PM

Anya
Ik praat en lach met ons groepje en kijk naar Sam die langs loopt, op z’n fiets stapt en dan weg fietst. Ik frons even en hoor niet veel later de bel. Ik twijfel of of ik zal blijven zitten maar uiteindelijk besluit ik toch maar on mee naar binnen te gaan en m’n best te doen in de klas.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 08:00 PM

Anya
Ik kijk even in m’n ooghoeken naar Sam die moeilijk kijkt maar als hij niet erover wild worsten wat hem nu bezig houdt kon ik er verder ook niks mee. Dus open ik mijn schrift op een lege pagina en begin wat te krabbelen. Al gauw is het pauze en ik ga als een van de eerste de deur uit en ga naar buiten toe met vrienden waar we in het gras gaan zitten. Ik steek een sigaret op en geniet van het zonnetje in m’n gezicht.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 07:51 PM

Anya
Ik rol met m’n ogen en sta op “ ik heb vandaag geen bijles nodig “ zeg ik. Ik had geen zin om met een chagrijn de hele dag door te brengen. Zijn negativiteit brengt mij alleen maar naar beneden dus het beste lijkt me dan ook om mijn spullen te pakken en naar de andere kant van de klas te lopen zo ver mogelijk bij hem vandaan en ga aan een tafel zitten met m’n boeken open. Ik stop m’n oortjes in wn zet muziek op en luister daar na en staar ondertussen uit het raam vandaan.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 07:31 PM

Anya
“ just trying to be your friend “ zeg ik “ maar als je alles verborgen houdt ja dan snap ik als je ze kwijt raakt “ mompel ik in mezelf. Ik blijf stug staan als hij er langs wilt maar het gaat niet. Toch komt hij op het idee om me op te tillen en ik schiet in de lach “ Sam “ roep ik lachend en voel hoe hij me de klas in draagt. Ik zie toch wat meiden jaloers kijken en grijns even naar ze “ Je krijgt nu wel aandacht “ grijns ik en ga zitten op de stoel.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 07:22 PM

Anya
Ik wacht bij de deur en sla m’n armen over elkaar heen en wacht op Sam en hou hem tegen voordat we de klas in gaan. “ je kan niet tegen me liegen, ik heb een leugendetector in me zitten “ knik ik. “ we gaan niet eerder naar binnen voor dat je het zegt “ “ het maakt me echt niet uit hoor als je me pijn doet, I’m used to it “

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  58  |  59  |  60  |  61  |  62  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page