ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 08:00 PM

Anya
Ik kijk even in m’n ooghoeken naar Sam die moeilijk kijkt maar als hij niet erover wild worsten wat hem nu bezig houdt kon ik er verder ook niks mee. Dus open ik mijn schrift op een lege pagina en begin wat te krabbelen. Al gauw is het pauze en ik ga als een van de eerste de deur uit en ga naar buiten toe met vrienden waar we in het gras gaan zitten. Ik steek een sigaret op en geniet van het zonnetje in m’n gezicht.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/07/2017 08:03 PM

Sam
De bel gaat en ik schrik op uit mijn gedachten. Ik sta op en in de gang gaat mijn telefoon. Ik neem op en hoor dat het de school van mijn zusje is. Ze voelt zich niet lekker en ik moet haar op komen halen. Ik zucht en loop naar mijn fiets. Ik stap op en fiets het schoolplein af. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 08:07 PM

Anya
Ik praat en lach met ons groepje en kijk naar Sam die langs loopt, op z’n fiets stapt en dan weg fietst. Ik frons even en hoor niet veel later de bel. Ik twijfel of of ik zal blijven zitten maar uiteindelijk besluit ik toch maar on mee naar binnen te gaan en m’n best te doen in de klas.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/07/2017 08:11 PM

Sam
Ik haal mijn zusje op en breng haar naar mijn oma die niet veel kan, maar ik kan haar moeilijk bij mijn dronken moeder neerzetten. Ik fiets na een half uur haar verzorgen en in bed leggen weer terug naar school. Ik ga naar het lokaal waar ik les zou hebben en als de bel gaat dat het uur is afgelopen loop ik naar binnen. Ik leg uit aan de docent "Sorry dat ik het vergeten ben te zeggen, maar ik moest een uurtje naar mijn stageplek dus daarom was ik er niet." De docent zegt dat hij het begrijpt en het niet erg is. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 08:15 PM

Anya
Als de bel gaat kijk ik even naar m’n werk wat ik gedaan heb. Het was niet veel maar ze moesten blij zijn dat ik wat gedaan heb. Ik pak m’n spullen bij elkaar en zie Sam weer het lokaal binnen komen. Ik sta op en loop hem gewoon voorbij zoals voorheen altijd eigenlijk gebeurde. Ik kijk even op het vlotje dat ik uit m’n jaszak haal waar ik het rooster oo heb geschreven en ga door naar de volgende les.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/07/2017 08:20 PM

Sam
Ik bijt op mijn lip als Anya me voorbij loopt. Ik loop achter haar aan en leg mijn hand op haar schouder zodat ik haar omdraai. Ik kijk haar aan en zeg "Sorry, er is wel wat, maar je kan me niet helpen. Als je echt wil weten wat er is, moet je vanmiddag na school met mij meekomen." Ik slik even en loop dan weer door. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 08:25 PM

Anya
Ik schrik op als ik een hand op m’n schouder voel en draai me om. Als het Sam is rol ik met m’n ogen, en nu kon hij wel praten. Als hij zegt dat er wel wat is verbaast het me niet omdat ik het al gezegt heb. “ Als jij het zegt zal het zo wel weer zijn natuurlijk “ zeg ik als hij zegt dat ik hem niet kan helpen. “ Sorry maar ik heb gene behoefde aan om met iemand mee te gaan die het niet waardeerd “ zeg ik en loop dan weer door. Als hij het eerst niet wilde vertellen en nu in eens wel moest hij zelf maar eerst uitzoeken wat hij echt wilde voordat hij bij mij aankomt. Ik ga zitten in de volgende klas en pak m’n spullen weer.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/07/2017 08:29 PM

Sam
Ik kijk haar geïrriteerd aan en zeg "Wees blij dat ik überhaubt iets tegen je zeg. Als je mee zou komen, zou je de enige zijn die er iets van zou weten. Blijkbaar wil je het niet en blijkbaar wil je al helemaal niet overgaan, want zonder mij gaat dat je echt niet lukken. Wie waardeert het nu niet?" Ik kijk haar boos aan en bijt mijn kaken op elkaar. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 08:35 PM

Anya
Ik wil wat zeggen maar ik hou wijselijk m’n mond, als ik iets zou zeggen zou het helemaal niet meer goed lopen, niet vandaag. “ Ja ik wil het niet? Hallo wie bood het Aan on erover te praten? En wie was er zo eigenwijs ? “ zeg ik en ik word ook geïrriteerd. “ eerst wil je het niet vertellen, ik negeer je en nu loop je achter me aan dat je het we wilt vertellen, kijk eerst wat je zelf echt wilt voor je hier boos op mij wordt “ zeg ik en pak mijn spullen bij elkaar “ Van mij hoeft dit ook niet hoor “ zeg ik en sta op. “ Dag meneer, ik zie u wel weer “ zeg ik tegen de leraar en loop weg en ga buiten om de hoek zitten. Ik zal het tegendeel bewijzen. Ik pak mijn boeken uit m’n tas en duik erin.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/07/2017 08:40 PM

Sam
Ik zucht en bijt op mijn lip. "Sorry, ik heb niet goed geslapen vanacht en mijn zusje was ziek dus die moest ik ophalen. Het spijt me echt, ik wilde je niet boos maken. Ik ben gewoon van slage en dat is geen goed excuus om het op jou af te reageren. Als je wilt wil ik je nog helpen en je bent welkom om bij mij thuis te kijken wat er aan de hand is, maar ik ga dat hier niet zeggen." Zeg ik en er springen tranen in mijn ogen.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum