Search for posts by Skullet

First Page  |  «  |  1  ...  59  |  60  |  61  |  62  |  63  ...  64  |  »  |  Last Search found 639 matches:


Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 08:09 PM

Voordat hij echt op kon staan om terug naar binnen te lopen voelde hij de lippen van Alexis op de zijne. Alexis liet door al snel te realiseren wat ze deed los. Verwonderd staarde hij even kort voor zich uit maar keek toen opzij naar haar. Hij luisterde kort naar haar woorden maar stond al snel genoeg op om haar hand vast te pakken zodat ze moeilijker weg zou kunnen lopen. Voorzichtig trok hij haar naar zich toe en pakte met zijn handen haar gezicht lichtjes vast en drukte zijn lippen op de hare. Op dit moment zou het hem niet uitmaken als het gezien zou worden. Hij had alleen nooit verwacht dat dit ooit zal gebeuren. Maar dit verklaarde al snel de gevoelens die door zijn lichaam heen gingen, dit verklaarde alles.

Suzy draaide haar hoofd wat naar achteren toe en keek Elena glimlachend aan. ''Oke, prima.'' had ze gemompeld en ze stapten van de rest weg. Het shirt trok ze over haar hoofd uit en de korte broek die ze aan had ook. Haar ogen sloten kort en ze wachtte eventjes op Elena. Al snel stapten ze het water in. Het voelde koud aan maar het was niet dat ze bevroren. Al zouden ze 'dood' vriezen, dat was niet mogelijk. Aangezien ze technisch al dood waren.

tumblr_nlboa5HBSb1t5l212o1_1280-1284.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 07:44 PM

Kai luisterde aandachtig naar wat Alexis vertelde. En hij gaf haar volkomen gelijk. Wetend dat er een wereld is, zo bovennatuurlijk als het is. Vampieren, weerwolven, heksen, hybrids. Dat was gewoon te veel om als iemand zonder krachten in te leven. Het was fijn dat er iemand was die hem begreep en om wat hij dan ook fout zou hebben gedaan het alsnog vergeten en vergeven. Het voelde fijn om iemand te hebben die hem zou begrijpen. Wetend dat als hij het Bonnie had verteld of misschien Damon wel. Die zouden hem helemaal voor gek hebben verklaard. Hij hield het verhaal meestal ook voor zich. En hoe graag hij ook zijn arm rond Alexis haar schouder wou leggen om te zeggen dat hij wist hoe zij zich voelde, hield hij het toch tegen. Zwakte was iets dat hij niet ging laten zien. Of dat hij ook om één of andere reden binnen een avond zonder praten opeens voor iemand gaf. Zoiets hield hij liever voor zich.

''Mystic Falls is nog altijd hetzelfde, de opeens nieuwe stad waar voor het eerst geen enkele doodde meer valt. En het valt niemand op.'' zuchtte Jeremy en legde zijn hand kort op Suzy's schouder. ''Nou dat noem ik nog eens fantastisch. Wou dat ik voor één dag maar even in een Mystic Falls leefde zoals dat. Kort sloot ze haar ogen en keek even om haar heen. Wie gaat er nog meer het water in of zal ik weer de enige zijn?'' zei ze en keek even de rest aan. Niemand zei iets maar toen hoorde ze een bekende stem van achteren komen. ''Natuurlijk ga je niet alleen.'' zei Elena die achter haar vandaan kwam en glimlachend haar armen rond Suzy heen sloeg.

tumblr_njf6gmm5fR1u44wypo1_400.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 07:10 PM

Kai keek verbaasd naar Alexis toen ze dat vroeg maar knikte uiteindelijk. Op een rustig tempo stapte hij achter  haar aan naar buiten toe en nam plaats naast haar op het trappetje voor het huis. En uiteindelijk begon hij met vertellen, zijn verhaal. Het was geen geheim eigenlijk, je kon net zo goed eerlijk zijn waarom je hierheen bent gestuurd. ''Je hebt vast wel gehoord van de Coven. Aangezien je Liv en Luke kent. Dat zijn de twins. En daarnaast ken je mijn zus Josette vast wel. In de coven word je geboren als iemand met magische krachten, op mij na natuurlijk. Ik ben geboren zonder krachten, ik moet het van iemand afpakken voordat ik magie in mijn macht heb. Josette en ik zijn de oudste, wij zouden moeten strijden voor de opvolgen van de Coven. Maar dat ging lastig als je geen magie had. Al mijn broers en zussen ging ik na, een poging op kracht. Maar Josette, Josette verborg te twins met een spreuk. Ik sloot een deal met Josette, maar die verbrak ze. Door mijn vader zit ik vast in deze wereld en door Josette.'' zuchtte hij een keek even kort naar Alexis.

Suzy keek hem vriendelijk aan en wanneer ze bij de bestemming waren gekomen stapte ze de auto uit. Ze liep naar de kofferbak toe waar ze de koeler met het ijs eruit tilde en meenam naar de soort bar die er was neergezet. Jeremy zag ze in de verte aan komen lopen samen met Matt. Ook zag ze niet veel later Alaric en Tyler komen. Allemaal kwamen ze meteen in een groep bij elkaar. Stefan zou hun waarschijnlijk snel genoeg opvallen. Dat zeker, hij was er 3 maanden niet. Tyler gaf ze een knuffel en hetzelfde geldde voor Jeremy en Matt en ze maakte het af met een glimlach. ''Top dat jullie zijn gekomen, hoe gaat het in Mystic Falls?'' zuchtte ze en keek eventjes kort naar het water. Het was al een stuk drukker geworden.

Suzy_IV.png

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 05:54 PM

''Tenminste iemand die hier zo graag weg wil komen dan ik alleen.'' zei hij opgelucht en legde zijn hand boven zijn hart neer. Iets wat Kai niet verwacht had gebeurde wel. Bonnie kwam naar voren gestapt naast Damon en knikte uiteindelijk haar hoofd. 'Prima, wat moet ik doen.'' mompelde ze redelijk geïrriteerd maar vast beraden. Kai graaide met zijn hand in zijn broekzak en haalde er een papiertje uit die hij tussen zijn wijsvinger en middelvinger naar voren houd. ''Alles wat je nodig hebt is te vinden in dit huis.'' zei hij met zijn ogen gericht op Damon aangezien hij hem nog steeds aankeek.

Suzy keek lachend Stefan's kant op. ''Captain nog wel, daar kan ik aan wennen.'' glimlachde ze en trok één van haar benen omhoog om met haar armen op te steunen. Het was haar opgevallen dat Caroline verbazingwekkend stil was. ''Caroline, wie zouden allemaal komen. Van wie je het ook maar hebt gehoord?'' vroeg ze en keek eventjes kort achterom. ''Nou al onze vrienden, Jeremy, Matt, Enzo en dan zouden hun ook wel allemaal mensen hebben uitgenodigt dus een aardig groot aantaal zal komen ja.'' mompelde ze.

tumblr_inline_ninjcu4jB71qc1pes.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 05:22 PM

Kai stond nog altijd tussen in Damon en Alexis die zaten te discuseren. ''Trouwens Damon, ter verbetering. Ik heb eigenlijk alleen jou iets gedaan want dat bracht de krachten terug van Bonnie en nu is er een mogelijkheid om terug te gaan naar je huis. Naar je lieve lieve Elena.'' grijnsde Kai en keek hem even kort aan. ''Waarom zou ik 1/4e deel van de mensheid in deze wereld af willen maken. Zo'n erg persoon ben ik nou ook weer niet.'' zei hij schouderophalend en keek even langs hem heen naar Bonnie. ''Ook weet ik wel zeker dat iedereen hier zijn vrienden mist en wie ben ik om jullie niet te helpen.'' zei hij glimlachend en zette een stapje naar de zijkant. ''Het enige wat jullie alle drie hoeven te zeggen is, ja.''

Suzy keek hem lachend aan maar ze voelde Caroline naast zich wat opspannen. Heel kort keek ze even die kant op en liet de glimlach van haar gezicht verdwijnen. ''Fantastisch.'' zei ze uiteindelijk weer en liet Stefan de koeler weer dragen en stapte uiteindelijk voorin de auto. De achterdeur van de auto hoorde ze dichtvallen en wanneer ze zich omdraaide zag ze Caroline zitten die toch een zwakke glimlach liet blijken. ''Oke, top. Je moet dit keer wel de wegvolgen anders knal je tegen bomen en vanalles op.'' waarschuwde ze Stefan.

Suzy_V.png

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 05:06 PM

Al vlug waren ze terug gekomen bij het Salvotore huis waar ze in verbleven. Kai stapte achter Alexis aan het huis naar binnen toe. Damon begon meteen te spreken toen hij haar zag maar na nog geen paar seconden hield hij zich stil en begon toen over Kai zelf. ''Ja ja ja, genoeg nou maar. Het maakt niet uit of ze me nou wel meegenomen heeft of niet. Je weet zelf ook wel dat ik toch altijd in de buurt ben en ik was sowieso van plan om toch even langs te gaan vandaag om te vragen of het plan nog wel doorging om terug te gaan naar huis.'' zei hij en keek even achterom naar Alexis. ''Maakt trouwens niet zoveel uit, het kan lang duren voordat het vervain uit mijn lichaam is getrokken en ik denk dat wanneer jullie de mogelijkheid hebben om weg te gaan het ook zo snel mogelijk willen.'' zuchtte Kai en keek even fronsend om zich heen.

Net wanner Suzy samen met Caroline buiten stonden kwamen ze Stefan ook al tegen met de koeler waar het ijs waarschijnlijk in zou zitten. Suzy pakte de koeler vast in haar hand en bond haar vingers om het handvat heen. ''Nou eigenlijk waren we van plan om naar de bestemming te gaan zodat we de laatste dingen konden klaarmaken zodat we konden beginnen.'' stelde Suzy voor en keek Stefan eventjes aan. ''Of je zou ons een lift willen geven zodat we niet hoeven te lopen. En vooral met deze koeler. Hij is zo zwaar.'' grapte ze en deed net alsof hij neer kletterde op de grond van het gewicht. Het moest namelijk wel realistisch blijven.

MParker6x22-1.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 04:36 PM

''Don't worry about it, I won't tell.'' zei hij om haar wat gerust te stellen. Met gesloten ogen steunde hij tegen de muur aan, wachtend tot Alexis weer beneden zou komen. Het geduld had hij wel, en dat zal hij altijd hebben zolang hij in deze wereld zat. Uiteindelijk was ze weer terug gekomen waarop hij haar even bekeek. ''Just stay calm, nothing will go wrong aslong as im there.'' mompelde hij en en keek haar even na. ''By the way, I would've come eitherway, with of without you. They could've expected me.'' zei hij schouderophalend en stapte achter Alexis aan naar buiten toe. Kai wist precies welke kant hij op zou moeten en was een  beetje vergeten dat Alexis er was dus begon hij wat langzamer te lopen.

Terwijl ze beiden terugliepen naar het campus en terug naar hun kamer viel het Suzy op dat Elena niet in de kamer was. Maar al snel wist ze waar ze heen was gegaan. Het ziekenhuis om wat dingen te doen waarschijnlijk. Zo was Elena namelijk wel, het hef in eigen handen nemen. Maar tegenwoordig deed iedereen dat. Suzy had zich tegen over een kast gezet en trok wat luchterige kleding eruit aangezien ze wel van plan was om te gaan zwemmen. Ookal was het maar voor even. Caroline was de badkamer ingestapt dus had Suzy haar zwemkleding en de korte broek aangetrokken met een simpele flannel erboven. Ze maakte een tas klaar waar ze alles vlug in stopte. Caroline was al een tijdje bezig met klaarmaken dus wanneer zij klaar was besloten ze maar te gaan. Elena zou vanzelf wel op komen dagen.

Suzy.png

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 04:01 PM

Zonder een woord te zeggen bleef hij haar aankijken. Gewoon haar laten uitspreken leek hem het handigst. Ze bleef dan ook doorpraten en onderbreken wou hij niet. ''No problem, did it with pleasure.'' beantwoorde hij wanneer ze voor een moment stopte met praten maar alsnel begon ze weer. ''Sure, I'll go with you.'' knikte hij en bekeek haar kleding eventjes. ''I think it would make you feel alot better if you get out of that dress you know. Or you wanna go to them and getting asked about what you've done inside that house.'' stelde Kai voor.

Suzy keek op van Caroline aangezien haar telefoon een geluid maakte. ''I wanted to know if you would use your strenght on me.'' zei Caroline, blijkbaar vroeg ze het zich af maar het was een logisch antwoord. Suzy gebruikte haar kracht niet op haar vrienden, meer omdat ze het niet wou. Het was oneerlijk. De enige mensen waar ze haar kracht tegen zou kunnen gebruiken zouden Stefan en Damon zijn, omdat die ouder zijn en sterk en de pijn zouden ze dus niet voelen. Maar Caroline en Elena aan de andere kant waren anders, die waren jonger. En ze wou hun niet pijn doen. Vlug controleerde Suzy haar telefoon en stuurde een smiley terug met een duim en keek vervolgens weer naar Caroline. ''Stefan has the ice, so we don't have to worry about that.'' knikte Suzy en pakte Caroline haar arm beet en zo stapten ze het bos door terug naar het campus waar ze zich zouden klaarmaken.

Captura-de-tela-inteira-26022015-011812bmp.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 03:23 PM

Zoals Kai had verwacht klonk de stem van Alexis al snel weer door de kamer heen waarop hij overeind kwam van de bank en haar aankeek. ''I'm surprised you didn't get scared seeing me.'' mompelde hij met een grinnik en wendde zijn blik kort even af zodat hij door het huis kon kijken. ''But that's besides the point. You did dumb, weird, not that good things because well, you were drunk. That easy said. You're probably wondering why I am here. I'll tell you that, I came here to keep you from doing worse things. And when I wanted to leave to 'check' up on Damon and Bonnie you asked me to stay. And that's what I did.'' legde hij haar uit en keek haar eventjes na.

Suzy keek hemaan en knikte even kort. ''Ik zie je later.'' glimlachde ze en zette een paar stappen achteruit en keek even om haar heen voordat ze het bos in verdween. Wanneer ze zeker wist dat niemand in de buurt was zette een sprint in maar werd alsnel uit haar balans gehaald door Caroline die haar over de grond heen rolde. ''Caroline, waar slaat dit nou weer op.'' mompelde ze al snel en probeerde zich omhoog te halen maar met de kracht die Caroline gebruikte ging het niet al te vlot. Suzy wist wel dat ze als vampier ouder was en dus sterker maar dat ging ze niet tegen Caroline gebruiken. ''Caroline..'' waarschuwde ze en uiteindelijk late ze haar grip los en hielp ze Suzy overeind. Een glimlach kwam te voorschijn op Caroline haar gezicht waarop Suzy kort fronsde.

Suzy_III.png

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 02:56 PM

Kai schrok wakker uit een diepe slaap door een de snelle bewegingen naast zijn zijde. Al snel had hij zichzelf al weer wat bij elkaar geraapt en wreef door zijn ogen heen op de slaap er weg te krijgen. Zonder iets te zeggen bleef hij op de bank zitten. Uiteindelijk zou ze de kamer wel weer naar binnen toe lopen en zich afvragen waarom hij er was, en niet Bonnie of Damon. Hij wist natuurlijk al wat hij zeggen moest. Het was dan ook niet moeilijk om te verzinnen aangezien het gewoon de waarheid was dat hij ging vertellen. Liegen? Daar was niks aan, er was niks leuks aan. De waarheid is gewoon veel beter en het komt misschien hard aan. Daar ging het niet op natuurlijk niet op. Je kan beter iemand pijn doet met de waarheid dan beter laten voelen met leugen terwijl je weet dat ze er uiteindelijk toch wel achter komt.

Suzy keek hem troostend aan. ''Stefan het gaat ook niet alleen maar over jou. Het was niet alleen jou familie, het waren ook mijn vrienden die me dierbaar waren.'' zei ze en knikte eventjes kort. ''Het feest zal over een uur beginnen dus ik zal kijken waar Elena en Caroline zijn en vervolgens weer hier heen. Het lijkt mij dat je je klaar wilt maken en je moet dat ijs ook nog regelen. En ik moet Elena en Caroline nog smeken om tenminste fatsoenlijk te doen. Ook zal ik kijken of ik wat kan vinden tegen de honger.'' zei ze tevreden tegen hem.

Malachai_Kai_Parker.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  59  |  60  |  61  |  62  |  63  ...  64  |  »  |  Last

« Back to previous page