Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  59  |  60  |  61  |  62  |  63  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 07:14 PM

Anya
Ik trek m’n hand terug en knik enkel “ hm oké dan “ zeg ik. Hij zag er niet prima uit maar blijkbaar wilde hij er niet over praten. “ vrijdag vrijhouden he “ knik ik en pak z’n agenda. - vrij houden - schrijf ik erin. “ Dna vrolijk ik je wel weer op “glimlach ik klein. Ik pak m’n spullen en begin naar de volgende les te lopen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 06:34 PM

Anya
Ik kijk om en frons even “ sorry? “ zeg ik vragend en kijk naar hem en zie dat hij weer zich tot z’n opdrachten keert dus ik doe het ook. Uiteindelijk praat hij toch weer en kijk ik om. “ sorry voor wat? “ vraag ik aan hem en leg m’n hand oo z’n boven been en geef er een liefelijk knijpen in. “ gaat het wel met je? Je bent afwezig “ fluister ik zacht “ heb ik wat verkeerds gezegd? “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 03:20 PM

Anya
“ He ik maak maar een grapje hoor “ zeg ik als hij zucht, met z’n ogen rolt en wat mompeld. Ik bijt eventjes op m’n lip, misschien had ik het beter niet kunnen zeggen en m’n mond moeten houden, misschien lag het wel gevoelig. Ik schrijf het bord over en knik “ ja vooral als je nog niet zo snel bent “ knik ik

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 02:10 PM

Anya
Ik knik als hij zegt dat hij de kinderen naar school moest brengen. “ Volgens mij ben jij echt de papa in huis “ plaag ik hem en open m’n boek op de goede pagina. “ ja goed he “ grinnik ik. “ de tijd ging echt snel, ik kon niet eens meer een film kijken want het was al laat “ verzucht ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/06/2017 05:06 PM

Anya
Ik kijk op als Sam net voor de bel de klas binnen loopt. '' Rollen gewisselt? Jij bent laat '' knik ik. '' Ik moet toegeven, mn bed lag erg lekker vanomrgen, met moeite ben ik er toch uit gekomen en wat is die tas zwaar zeg '' '' Nu wist ik weer waarom ik geen boeken mee nam, je krijgt er nog een hernia van '' knik ik. '' Maar let op he '' zeg ik en open mn schrift '' Ik heb gister toch wat gedaan, ik had in bad toch niks te doen '' glimlach ik en kijk tevreden naar mn schrift.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 09:05 PM

Anya
Voor het eerst in tijden kom ik op school en wel nog te vroeg ook, eerste klas begon pas in 10 minuten. Trots kijk ik even om me heen en volg een andere leerling die bij ons in de klas zit zodat ik naar het juiste lokaal ga. Misschien was het nog wel handig om een rooster op te schrijven. Aangekomen bij de klas neem ik plaats op een stoel en laat mn tas met een klap op de grond vallen en schrik er ook een beetje van, altijd nog wennen die vele boeken. Ik pak mijn spullen eruit en haal even een hand door mn haren heen en wacht rustig af, het was nog best rustig in de klas.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 08:43 PM

Anya
De avond gaat snel voorbij en voor ik het weet lig ik in bed te slapen. Sochtends vroeg gaat de wekker af en ik zucht krreunend en zet hem nog even op snooze. Niet veel later schrik ik op en kijk naar de klok, ik moest eruit want als ik blijf liggen dan ben ik er over 3 uur nog niet uit. Met moeite kruip ik eruit en neem een lekkere douche, vervolgens kleed ik me aan, doe mn haar en makeup en ga beneden intbijten en maak mn tas klaar. Als ik hem op til frons ik even, '' hoe zwaar konden ze die tas maken? '' Als ik alles heb stap ik naar buiten, steek een sigaret op en begin naar school te lopen.

 https://i.pinimg.com/564x/8e/ed/2a/8eed2ad2e7aad03df809a22e314eb198.jpg

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 08:30 PM

Anya
'' Jij ook '' knik ik en loop achter hem aan en lach eventjes '' Ja hoor maar dan zit je niet zoveel met me opgescheept '' knik ik en hou de deur open. '' Tot morgen '' antwoord ik en sluit de deur achter hem. Zelf loop ik naar de keuken waar ik wat brood uit de vriezer haal en mezelf boven omkleed in mn badjas. Als ik beneden kom is mn brood ontdooit, ik beleg het en eet het snel naar binnen en drink een glas water.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 08:21 PM

Anya
'' Nee het hoeft echt niet hoor, ik ben het gewend '' knik ik '' Er staan maaltijden in de koelkast, voorbereid '' zeg ik. Ik schiet in de lacch '' Oh wat gul zeg een paar uur '' lach ik. '' Nee des te eerder ik het af heb des te eerder hoef je me niet meer bijles te geven '' knik ik. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 08:09 PM

Anya
Ik glimlach klein en als we beneden zijn ruim ik mn glas even op. '' Oh nee hoeft niet hoor bedankt '' knik ik. '' Ik eet 9 van de 10 keer alleen, het is wel lekker rustig hoor '' zeg ik maar en laat me weer op de bank zakken. '' Kan ik gelijk vanavond beginnen aan die stapel boeken hier '' lach ik zacht.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  59  |  60  |  61  |  62  |  63  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page