ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 08:43 PM

Anya
De avond gaat snel voorbij en voor ik het weet lig ik in bed te slapen. Sochtends vroeg gaat de wekker af en ik zucht krreunend en zet hem nog even op snooze. Niet veel later schrik ik op en kijk naar de klok, ik moest eruit want als ik blijf liggen dan ben ik er over 3 uur nog niet uit. Met moeite kruip ik eruit en neem een lekkere douche, vervolgens kleed ik me aan, doe mn haar en makeup en ga beneden intbijten en maak mn tas klaar. Als ik hem op til frons ik even, '' hoe zwaar konden ze die tas maken? '' Als ik alles heb stap ik naar buiten, steek een sigaret op en begin naar school te lopen.

 https://i.pinimg.com/564x/8e/ed/2a/8eed2ad2e7aad03df809a22e314eb198.jpg

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/05/2017 08:58 PM

Sam
Ik leg ze alle drie in bed en begin aan mijn huiswerk. Doordat ik zo lang bij Anya ben gebleven heb ik nog veel huiswerk voor morgen te doen. Na een uurtje ben ik wel klaar en maak ik me klaar om te slapen. Rond een uur of elf lig ik in mijn bed en val al snel in slaap. Ik wordt wakker als mijn jongste broertje op mijn bed springt en het feest begint. Ontbijten en ontbijt voor de kinderen maken, lunch maken voor ons alle vier, zorgen dat niemand in zijn pyjama naar school gaat en als laatste mijn moeder wakker maken.
Als ik dat heb gedaan breng ik mijn zusje en jongste broertje op de fiets naar school en ga ik daarna zelf naar school. Meestal ben ik precies op tijd voor de eerste les net zoals vandaag. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 09:05 PM

Anya
Voor het eerst in tijden kom ik op school en wel nog te vroeg ook, eerste klas begon pas in 10 minuten. Trots kijk ik even om me heen en volg een andere leerling die bij ons in de klas zit zodat ik naar het juiste lokaal ga. Misschien was het nog wel handig om een rooster op te schrijven. Aangekomen bij de klas neem ik plaats op een stoel en laat mn tas met een klap op de grond vallen en schrik er ook een beetje van, altijd nog wennen die vele boeken. Ik pak mijn spullen eruit en haal even een hand door mn haren heen en wacht rustig af, het was nog best rustig in de klas.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/06/2017 07:19 AM

Sam
Als ik mijn broertje en zusje naar school heb gebracht, ga ik zelf naar school. Precies op de bel stap ik het lokaal binnen. Ik kijk rond en zie Anya zitten. Ik ga naast haar zitten en haal de spullen uit mijn tas terwijl ik zeg "Zo zo, je bent op tijd." En glimlach. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/06/2017 05:06 PM

Anya
Ik kijk op als Sam net voor de bel de klas binnen loopt. '' Rollen gewisselt? Jij bent laat '' knik ik. '' Ik moet toegeven, mn bed lag erg lekker vanomrgen, met moeite ben ik er toch uit gekomen en wat is die tas zwaar zeg '' '' Nu wist ik weer waarom ik geen boeken mee nam, je krijgt er nog een hernia van '' knik ik. '' Maar let op he '' zeg ik en open mn schrift '' Ik heb gister toch wat gedaan, ik had in bad toch niks te doen '' glimlach ik en kijk tevreden naar mn schrift.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/06/2017 08:50 PM

Sam
Ik zucht en zeg "Ik moest de kids naar school brengen." En ik ga naast haar zitten. Ik lach zacht en zeg "Daar wordt je sterk van." Ik rol mijn ogen en lach zacht waarna ik ga zitten. Ik pak de spullen uit mijn tas en lach zacht. "Zo zo, ik ben trots op je." Zeg ik lachend. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 02:10 PM

Anya
Ik knik als hij zegt dat hij de kinderen naar school moest brengen. “ Volgens mij ben jij echt de papa in huis “ plaag ik hem en open m’n boek op de goede pagina. “ ja goed he “ grinnik ik. “ de tijd ging echt snel, ik kon niet eens meer een film kijken want het was al laat “ verzucht ik.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/07/2017 02:16 PM

Sam
Ik zucht en rol mijn ogen. "Nu nog een mama" mompel ik onverstaandbaar en open mijn boek. Ik heb vanmorgen mijn moeder wakker gemaakt, maar ze was nog steeds dronken dus ben ik snel met de kinderen weggegaan. Ik zag nog een lege fles wijn op het aanrecht staat. Ik begin met wat opdrachten en zeg lachend "De tijd gaat dan snel he?" waarna ik wat aantekeningen maak van wat de docent verteld. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 03:20 PM

Anya
“ He ik maak maar een grapje hoor “ zeg ik als hij zucht, met z’n ogen rolt en wat mompeld. Ik bijt eventjes op m’n lip, misschien had ik het beter niet kunnen zeggen en m’n mond moeten houden, misschien lag het wel gevoelig. Ik schrijf het bord over en knik “ ja vooral als je nog niet zo snel bent “ knik ik

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/07/2017 06:08 PM

Hannah
 Ik bijt op mijn lip en zeg "sorry" ik kijk weer naar mijn opdrachten, maar niks lukt. Waarom moet ik nou weer zo stom doen? Waarom kan ik geen gewone ouders hebben? Ik zucht en schrik op uit mijn gedachten als de docent iets tegen me zegt. "Ehm... sorry, ik was er niet helemaal bij met mn hoofd." Zeg ik en voel mijn wangen rood worden.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum