Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  60  |  61  |  62  |  63  |  64  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Idee: bloggers (?)

from AestheticRain on 05/17/2015 09:54 AM

Ik dacht er zelf ook aan. Maar dat gaat best moeilijk aangezien er eigenlijk alleen een Admin functie is. Ik kan zelf geen ficties maken. De toekomstige mode krijgen ook de admin functie. Prinsella heeft die al.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: idee: model

from AestheticRain on 05/16/2015 12:28 PM

Ik weet niet of ik dat zou doen, want dan krijg ik zo'n reacties:
'Je doet goTopmodel na!'
Geen zin in.. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: UPDATE: Forum Blog!

from AestheticRain on 05/12/2015 07:58 PM

hayoo

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

UPDATE: Forum Blog!

from AestheticRain on 05/11/2015 09:20 PM

Hoi! 

We hebben jullie verwarde reacties gezien. Omdat de blogs weg zijn.
Ik zal eerst vertellen waarom, maar Prinsella, de hoofdmoderator, heeft dit ook al aangekondigd.
De blogs zijn weg omdat het een trial was van 14 dagen. Daarna zou ik moeten betalen. Aangezien deze site NIET betaald wordt, gaan we dit niet doen. De site moet gratis blijven.

OPLOSSING
We hebben een oplossing. Hij is niet zo handig als de blogfunctie. Maar hij bestaat! We maken een BLOG-Forum aan. Je mag daar je eigen blog-topic op zetten. Het fijnst is om je bovenste steeds te bewerken voor Blog updates. Maar je kan ook gewoon een nieuw bericht maken en degene die je blog volgen(Ja, dat kan ook. Je kan topics onthouden met een knopje) kunnen dat als het goed is zien. Het blog forum zal om 21:25 op 11 mei geopend worden.

Liefs,
Prinsella (Hoofdmoderator) & Quarintox (Admin) 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: COMPETITIE: Shizz Art

from AestheticRain on 05/05/2015 09:40 PM

Hee meiden, de datum wordt steeds verzet omdat ik telkens er wat tussen heb en zo.. Mijn hond is nogal ziek, en ik ben ook niet helemaal goed. Het spijt me heel erg!

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: COMPETITIE: Shizz Art

from AestheticRain on 05/03/2015 05:56 PM

Jepp

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: COMPETITIE: Shizz Art

from AestheticRain on 05/02/2015 06:55 PM

05/02/2015 04:05 PM - girl-j Wie heeft er gewonnen ?

Ik heb de competitie uitgesteld voor extra tijd.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Over het radio idee

from AestheticRain on 05/01/2015 07:24 PM

Heel leuk! Ik weet alleen niet of het werkt met de HTML en zo, aangezien ik al een soort radiootje erop heb gezet met een playlist, maar die werkt niet echt...

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: COMPETITIE: Shizz Art

from AestheticRain on 04/30/2015 08:29 PM

Lieverds, jullie vergeten allemaal je model naam, of het is onduidelijk te zien!!

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Idee: Radio

from AestheticRain on 04/30/2015 07:36 PM

Ugh! Die HTML werkt niet echt mee..

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  60  |  61  |  62  |  63  |  64  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page