Search for posts by Skullet

First Page  |  «  |  1  ...  60  |  61  |  62  |  63  |  64  |  »  |  Last Search found 639 matches:


Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 02:25 PM

Kai keek haar verbaasd aan wanneer zeSuzy_I.png dat vroeg. Het kwam onverwachts en had er helemaal niet over na zitten denken. Ze lag nu dan ook al helemaal op de bank dus schuifde hij haar benen een beetje aan de kant en nam op die kant van de bank plaats. De gala jurk lag versperd over de bank heen als een deken dat hem toch wel deed glimlachen. Telkens dacht hij er weer aan. Waarom voelde hij zich zo. Het zou door haar komen want een andere oplossing zou hij niet kunnen verzinnen. Tenminste, nu nog niet. Hij zou er achter komen. Hij was er honderd procent zeker van.

Suzy keek hem verbaasd aan waarop ze kort haar wenkbrauwen omhoog haalde. ''Dan weet ik dat ook weer.'' glimlachde ze en keek hem weer even aan. Aandachtig had ze geluisterd naar wat Stefan allemaal vertelde. Het was echt begrijpelijk dat hij zich zo voelde. Alsof het zijn schuld was dat hij Damon en Alexis had verloren maar dat was niet zo. Suzy had hetzelfde probleem gehad. Vroeger altijd herhalend dat het haar fout was dat haar ouders vermoord waren. Maar het was niet haar schuld, het was de schuld van de jongen die haar had veranderd. En jaren lang had ze gedacht dat het haar fout was. ''Stefan, als je denkt dat het jou fout is moet je het vergeten. Het was niet jou fout, en blijf dat herdenken. Het was niet jou fout.'' knikte ze naar hem.

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 01:52 PM

Kai keek haar zuchtend aan en trok haar wat mee de ruimte uit. Uiteindelijk bleef ze staan en deed hij het ook maar. Aandachtig luisterde hij naar wat ze te zeggen had. ''Alexis.'' mompelde hij en keek even kort naar haar vinger die tegen zijn borstkas prikte. De alcohol die ze binnen kreeg maakte haar op één of andere manier anders. Minder kwetsbaar, tenminste daar leek het op volgens Kai. ''Alexis, you think I don't know you which is true ofcourse. But there is one thing I'm sure of. You're everything but a little child.'' knikte hij en trok haar dichter tegen hem aan en tilde haar vervolgens omhoog in zijn armen en liep met haar doorheen het huis. ''And if you can atleas try to not move and just lay down you're headache will me less tomorrow.'' zuchtte hij terwijl hij haar neerlegde op de bank.

Suzy keek hem lachend aan en sloeg haar armen rond zijn middel en genoot eventjes van zijn omhelzing. Ze had het zeker nodig. Voor een lange periode, of nouja. Als vampier was het eigenlijk totaal niet lang, misschien één procent van haar hele leven. Wanneer hij vroeg over hoe het ging zuchtte ze even kort en keek hem kort aan. ''Het ging wel oke. Het ging slechter met Elena en Caroline als ik eerlijk moet zijn. Elena heeft Alaric gesmeekt om haar geheugens over Damon te wissen. Het is moeilijk om te praten erover, aangezien ze op een verschrikkelijke manier reageerd. En Bonnie en Alexis. Tjah, het is gewoon anders zonder hun. Het is lastiger.'' zuchtte Suzy en keek kort even weg van Stefan. ''Als je het niet gelooft, ga je gang. Maar je zal hetzelfde antwoord krijgen.'' knikte ze en legde haar armen over elkaar heen.

tumblr_nlboa5HBSb1t5l212o1_1280-1284.jpg 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 01:01 PM

Kai had zich naar de deuropening toe bewogen en Alexis stond helemaal wild the doen met een fles drank in haar hand. Hoofdschuddend keek hij er naar en zuchtte eventjes kort. ''Alexis toch.'' momelde hij verwonderd. Voor iemand als dit had hij haar niet gezien, maar blijkbaar was ze iemand als die niet haar zin kreeg van alles ging uitspoken. Nog maar net kon hij uitvogelen wat ze zei maar het was niet echt verstaanbaar door de luidde muziek. Uit het niets viel de fles alcohol op de grond waardoor het glas overal over de grond heen lag. Met een paar vlugge bewegingen stapte hij de ruimte door en drukte de radio uit zodat de muziek meteen ophield met spelen. Hoe ze zou reageren wist hij niet, maar ze moest hier mee stoppen anders zou ze helemaal naar de klote zijn de volgende dag. ''Ik zou wel willen, maar liever niet vandaag.'' mompelde hij en pakte haar bij haar arm vast en begeleidde haar een andere kant op waar het glas niet zou liggen.

Met verwondering keek Suzy naar stefan en zuchtte eventjes kort. ''Stefan toch, het was te begrijpen dat je weg ging. Je hebt zowat alles verloren dat familie van je is. De rust had je even nodig zonder al het gezeik van wat er gaande is in Mystic Falls.'' had ze begrijpend gezegt en keek hem eventjes aan. ''Dankjewel, dat zal ik op de prijs stellen.'' glimlachde ze en zuchtte eventjes kort. ''Ik heb je 3 maanden niet gezien Stefan, 3 maanden lang zonder een omhelzing van je.'' grinnikte ze en keek hem aan terwijl ze haar armen open hield. Ze miste hem echt heel erg maar had het al die tijd aan niemand laten merken. Altijd had ze geleerd om je emoties niet te laten zien, maar uiteindelijk zou je jezelf zo groot houden dat er geen klein beetje meer bij kan. Op dat moment begeef je het.

Suzy_II.png 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 12:27 PM

Bonnie hield Kai niet echt tegen met het lopen en telkens zette hij een stapje achteruit. Met zijn mond gesloten was hij al vlug dichtbij de uitgang van de winkel. ''Jullie weten waar ik ben als jullie je uiteindelijk bedenken over mijn hulp of niet. En anders weet ik jullie wel te vinden.'' glimlachde hij en stapte zo de winkel uit door het gebroken glas waar Alexis heen was gegaan. Een luid kabaal klonk door de straat heen, en het was dus niet moeilijk om te verzinnen in welk huis Alexis was gegaan. Natuurlijk wist Kai het al aangezien hij haar had gevolgd met haar ogen. Dat was iets dat hij al had gedaan sinds ze met zijn drieën hier zijn gearriveerd. Er was iets fascinerend aan haar. Hij begreep het niet  echt aangezien dit anders voelde dan anders. Maar hij zal er achterkomen wat. Ondertussen was hij ook al bij het huis aangekomen. De muziek was nu echt heel luid geworden. De deur deed hij open en stapte het huis naar binnen toe. Hij wist dat hij niet gevolgd werd door Bonnie en Damon op dit moment want dat had hij wel gehoord en anders wel gevoelt. Het huis stapte hij door en volgde de muziek.

Al snel zag Suzy de bekende auto van Stefan in de verte aanzien komen. Redelijk vlot stond hij al naast haar en begonnen ze naar de bestemming te lopen. Hier en daar gaf ze wat argumenten over hoe het makkelijker was het pad te onthouden. Het was namelijk in het bos vlak bij een meer dus redelijk afgelegen was het wel. Wanneer ze bij de plek waren aangekomen keek ze kort op en ging voor hem staan. ''Uuuhm, ja. Ik heb vast wel iets in de kamer liggen en anders zou ik Elena even vragen of ze iets mee zou kunnen nemen uit het ziekenhuis.'' glimlachde ze naar hem en keek even kort om haar heen. Hier en daar waren mensen bezig met het klaarzetten van dingen. ''IJs is al een lange periode een probleem geweest aangezien we niet echt simpel Mystic Falls binnen kunnen lopen en Matt heb ik al een lange tijd niet kunnen bereiken.'' mompelde ik. ''Voor de rest is eigenlijk alles wel geregeld, zoveel hoeft er niet gedaan te worden.'' mompelde ze en keek hem eventjes aan en plaatste haar hand op zijn arm. ''Je hoeft echt niet te bewijzen dat je het goed probeert te maken. Ze komen er vanzelf wel achter.'' glimlachde ze.

tumblr_njf6gmm5fR1u44wypo1_400.jpg 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 10:01 AM

Nog altijd verbaasd bleef Kai naar Alexis kijken. Pittige meid en ze wist degelijk dingen af van de supernatural wereld. Maar niet genoeg over hemzelf. Net wanneer Kai iets wilde gaan zeggen begon Damon tegen Alexis. Genietend luisterde hij naar het argument maar het was duidelijk dat de dingen die Damon zei hard aankwamen. Pas wanneer Alexis weg was gerend volgde hij met zijn ogen haar bewegingen en staarde kort naar het huis waar ze in was gegaan. Een wenkbrauw haalde hij kort op en draaide zich om terwijl hij kort zijn handen klapte. ''Indrukwekkend Damon.'' grinnikte hij maar keek naar Bonnie. ''Maar jullie zullen nog altijd mijn hulp nodig hebben. Maar als jullie mij kunnen excuseren zal ik eens gaan kijken bij je nichtje.'' had hij gezegt maar de waarschuwende hoest uit Bonnie haar stem liet hem doen stoppen.

 

Suzy bleef nog even staan op de plek en kreeg uiteindelijk weer een berichtje terug. ''Doe maar de parkeerplaats, daar zie ik je wel verschijnen.'' had ze naar hem toe verzonden en begon uiteindelijk te lopen naar de parkeerplaats die niet heel veel verder was. Hier en daar kreeg Suzy nog vreemde blikken naar haar toegegooit maar die negeerde ze. Ze moest zich wel proberen in te houden aangezien ze leek alsof ze niks kon. Daarom had ze ook een quote die haar favoriete was: when I am silent; there's thunder hidden insde. Ze gebruikte hem nooit het was iets dat ze altijd voor zichzelf hield. De eerste keer dat ze een vampier was geworden wist ze er niks van. Haar familie werd de prijs van het niet weten.

 
Suzy_IV.png 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/28/2016 10:56 PM

Kai keek verbaasd de kant op van Alexis. Wachtend tot ze uitgesproken was natuurlijk. Haar ogen bleven gefocused op Kai verbazing wekkend. Wanneer ze uiteindelijk klaar was met spreken zette Kai een stapje naar voren toe. ''Omdat jullie mij nodig hebben.'' grijnsde hij en haalde zijn armen kort omhoog. ''Ik zal je vertellen waarom nou precies. Ik ben de enige die weet hoe jullie terug kunnen komen naar jullie geliefden en het enige wat ik zal vragen van jullie is een tripje terug naar diezelfde wereld. Dat is het enigste. En waarom ik het zelf niet heb gedaan is om de volgende reden. Ik ben een Parker weetje, geen Bennet. Bennet bloed is de sleutel om terug te komen naar huis.'' legde Kai duidelijk uit. ''Oowja en Alexis, ik ben niet terug gegaan omdat het niet mogelijk was. Tot dat jullie kwamen.'' knikte hij en zette nogmaals een stapje naar hun toe. ''Maar anders zouden we hier gezellig met zijn viertjes kunnen blijven.'' stelde hij voor, de keuze was namelijk aan hun.

Suzy was de kamer uit gelopen en had zuchtend de tas met haar spullen over haar schouder heen gegooit. Haar ogen gingen hier en daar door de gangen heen. Ze bevond zich net buiten tot ze het geluidje hoorde van haar telefoon. Abrupt bleef ze stil staan en checkte even kort op haar mobiel. Stefan. Het verbaasde haar dat hij haar nummer nog had. Al een paar keer had hij overnieuw begonnen met zijn leven en elke keer had hij iedereens nummer verwijderd. Stomverbaasd bleef ze naar het berichtje kijken en slikte uiteindelijk even. ''Als je op het campus komt kan ik je wel laten zien waar het is. Beetje moeilijk om uit te leggen.''  typte ze neer in de sms en drukte op verzenden. Of hij zou komen wist ze niet maar wachten deed ze maar voor de zekerheid.

tumblr_inline_ninjcu4jB71qc1pes.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/28/2016 10:05 PM

Lachend keek Kai naar het meisje genaamd Alexis die terug aan het rennen was en meteen naast Damon hurkte. Met zijn handen nog altijd een stukje boven zijn hoofd keek hij van Bonnie naar Alexis naar Damon. De woorden van Alexis kwamen redelijk hard aan waarop hij kort zijn wenkbrauwen omhoog haalde als reactie. ''Lieve, lieve Alexis. Snap je het nou niet?'' beantwoorde hij haar vraag met een eigen vraag. ''Sinds Bonnie haar magie terug heeft, is er een kans voor ons om terug te komen. Natuurlijk had ze wel even iets of iemand nodig om er zeker van te zijn dat ze er tot in staat is. Maar het is gelukt, ik vroeg me wel af of Damon een goed genoeg zwakte zal zijn maar altijd het proberen waard.'' grijnsde Kai naar de rest.

Zuchted keek Suzy de meiden voor een laatste keer aan en stapte naar het bed toe waar ze een tas vandaan haalde. Waar Stefan heen zou gaan om te verblijven wisten ze allemaal niet dus ze zouden hem wel vanzelf zien verschijnen. Caroline was meteen chagerijniger geworden dan dat ze al was dus draaide Suzy zich naar haar toe. ''Caroline, je moet de schuld niet zijn kant op schuiven. Het komt allemaal door de Originals. Door hun zaken, hun offeringen zijn we op dit standpunt gekomen. Dus als je iemand de schuld wilt geven, doe het dan op hun.'' had Suzy gemompeld en pakte haar spullen van het bed af. ''Ik ga naar de bestemming toe om te kijken hoe het er allemaal uit zien. Of jullie meegaan zie ik wel.'' zuchtte ze.

Suzy_V.png

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/28/2016 09:23 PM

Kai keek grijnzend toe naar Damon die een fles Burban van het rek afhaalde en de dop er vanaf haalde. ''Dus jij bent de gene die ons al maanden lang volgt. Dus vertel, wat wil je.'' mompelde Damon duidelijk geïrriteerd en nam een slok van de alcohol. Meteen begon hij te hoesten en het ijzerkruid (vervain) ging zijn lichaam naar binnen toe waardoor het begon te verbranden. Stikkend zakte hij neer op de grond waarop Kai lachend toe keek. ''Jou dood natuurlijk.'' lachde hij en trok één van de parasollen uit het rekje en sloeg alle flessen omver. Het alcohol goot over zijn lichaam heen en meteen zijn huid verbrandde. Het was een handige truck aangezien hij Bonnie via zijn ooghoeken zag concentreren op een kaars. Verbaasd keek hij toe en uiteindelijk ging het vlammetje aan. De parasol denderde uit zijn handen op de grond en zijn handen bracht hij voor een stukje omhoog.

Suzy keek hem glimlachend na en knikte uiteindelijk. Wanneer Stefan was vertrokken draaide ze zich om en sloot de kamerdeur achter zich en keek naar Elena en Caroline die haar fronsend aan keken. '''Wat?'' had ze simpel geantwoord terwijl ze glimlach van haar gezicht verdween. ''En waarom heb je hem uitgenodigd?'' vroeg Caroline met een beetje woede in haar stem waarop Suzy automatisch zuchtte. ''Caroline, man up. Het is Stefan, we kennen hem voor weet ik veel hoelang. Hij zou vast een goede reden hebben dat hij die tijd weg is geweest. Misschien om over het verlies te komen van zijn broer en nichtje die er niet meer zijn. Cut him some slack.'' zuchtte Suzy en keek de meiden eventjes aan.

MParker6x22-1.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/28/2016 08:38 PM

Kai keek verbaasd op toen de zak chips uit zijn handen werd geslagen. ''Juistem, ik kan me beter voorstellen. Ik ben Kai, aangenaam.'' knikte hij en kwam overeind van de stoel en keek even fronsend naar Damon toe. ''En hoe ik jou naam weet, dat zouden jullie nu toch wel moeten raden niet?'' had hij gemompeld met alsnog de grijns op zijn gezicht. In zijn ooghoeken zag hij Bonnie wat bewegen met haar hand. Natuurlijk wist hij dat er nog iemand was. Om precies te zijn Alexis. Al een tijdje had hij het oog vooral voor haar, maar waarom wist hij niet precies. Met een knip van zijn vingers voelde al een beetje magie. Niet veel, maar genoeg om de deuren van de winkel te sluiten. Dat allemaal dankzij Bonnie. Ze wist niet dat ze al magie had, maar Kai natuurlijk wel. ''Je bent degene die ons al dagen lang achtervolgd.'' zei Bonnie uit het niets waarop Kai uiteindelijk een zucht liet gaan. ''Dankjewel, de nutteloze zegt eindelijk iets nuttigs.'' grijnsde hij.

Suzy keek naar de deuropening waarin Stefan stond en vervolgens draaide ze haar hoofd wat naar achteren toe om te kijken naar Caroline die duidelijk zichzelf in probeerde te houden. Zelf stapte ze naar Elena toe en opende de deur wat meer zodat ze voor Stefan stond. ''We zijn blij dat je terug bent Stefan, altans ik.'' had ze gezegt, het laatste deel wat zachter ookal wist ze dat de anderen haar konden horen. Haar ogen sloot ze kort en legde haar hand kort even op zijn arm die hij over elkaar geslagen had. ''Caroline is een feest aan het organiseren voor vanavond, als je wil zou je wel langs kunnen komen. Als je er toevallig zin in hebt.'' knikte ze en liet haar hand van zijn arm afglijden en keek eventjes achterom naar Elena en Caroline die elkaar aankeken. Uiteindelijk schudde ze hun hoofden waardoor er een korte glimlach op Suzy's gezicht verscheen.

Suzy.png

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/28/2016 07:52 PM

Kai hoorde de stemmen duidelijker worden. Of het nou stemmen waren, wist hij wel zeker maar het was meer één woord dat Damon had gezegt. Duidelijk had iemand zijn bewegingen gezien achter de strandspullen. Niet dat het hem uitmaakte, hij zou toch wel woorden gezien en anders worden gehoord. Dus wat zou het uitmaken. Zijn ogen bleven gericht op de zak chips terwijl hij wat meer onderuit ging liggen op de stoel. Zijn ogen dwaalden er doorheen terwijl hij verder begon te eten. Voeten wat omhoog op een stukje tafel maar daar bleef het dan ook bij. Voetstappen zorgden ervoor dat Damon dichterbij kwam. Wanneer Kai zeker wist dat Damon hem had gezien keek hij op van de zak en een grijns kwam tevoorschijn op zijn gezicht. ''Ook hallo Damon.'' had hij gemompeld en stak de zak chips naar voren toe. ''Ook iets?'' zei hij als vervolg.

Suzy keek fronsend op bij het horen van een klop op de deur. ''Elena, Caroline?'' had ze verbaasd gemompeld maar beiden haalden ze hun schouders op niet wetend wie het ooit zou kunnen zijn. Er was nooit echt iemand die hun kamer op het campus kwam bezoeken. Tenminste niet zonder het te melden. Dit was compleet onverwachts. Elena had zich naar de deur toe bewogen en trok hem open zonder verder er bij na te denken. Zelf wist Suzy nog niet wie het was maar Caroline bleef geshockt op haar plaats staan starend langs Suzy heen en maakte geen beweging. ''Stefan.'' hoorde ze Elena achter haar zeggen waarop Suzy zich omdraaide en het vertrouwde gezicht zag verschijnen in de deuropening. Een glimlach kwam op haar gezicht terecht en trok haar armen over elkaar heen. Het was wel 3 tot 4 maanden geleden dat ze hem had gezien. Dat hij weg was gegaan zonder een bericht achter te laten en nu stond hij in eens hier. Voor de kamerdeur. En waarvoor hadden ze alle drie geen flauw idee van. ''Wat doe jij hier?'' vroeg Caroline uit het niets waarop Suzy kort de brok in haar keel wegslikte. ''Nu je het zegt, inderdaad. We dachten dat je weg was. Dat je niet terug zou komen.'' vervolgde Suzy.

Captura-de-tela-inteira-26022015-011812bmp.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  60  |  61  |  62  |  63  |  64  |  »  |  Last

« Back to previous page