Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  63  |  64  |  65  |  66  |  67  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 10/02/2017 10:49 PM

Fay
Ik breng wat brood naar de grote eetzaal waar iedereen voor zich zelf kan opscheppen en open dan de deuren waar al veel mensen stonden te wachten om te gaan eten. Ik laat ze binnen en zelf ga ik door naar buiten toe met een boek. Ik ren eventjes door de tuinen heen en laat me in het gras vallen en open het boek waar ik probeer uit te lezen. Het ging nog niet helemaal flexibel en zonder fouten maar het was te doen zolang ik er geen haast achter zette.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 10/02/2017 10:33 PM

Fay
Ik laat mijn jurk in de kast hangen en ga zelf even voor het raam staan waar ik ver weg net Ryder zie en glimlach klein. Het zag er inderdaad niet heel spectaculair uit. Als Ryder weg gaat besluit ik zelf ook naar beneden te gaan om naar de keuken te gaan. Als ik mn vader zie glimlach ik en zie Ryder ook staan. '' Pap '' roep ik en zwaai even. '' Meneer Woods, ik wil u nogmaals bedanken voor een veilige middag '' zeg ik overdreven en duik dan de keuken in, misschien werkte het maar hij zou toch zijn eigen charmes verder moeten gebruiken. Ik pak wat groente en begin te helpen met snijden voor de grote soeppan voor de werknemers zometeen. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 10/02/2017 10:06 PM

Fay
'' Gelukkig maar '' glimlach ik als hij toch wel blij is met wat ik heb geregeld voor hem. '' You can try '' grinnik ik en glimlach klein als ik zn lippen weer in mn nek voel '' Dat kieteld '' lach ik zacht. Ik schiet in de lach '' hm ja als je het zo brengt laat hij je zeker niet meer in de buurt '' grinnik ik en pruil naar hem als hij weer tegenover me gaat zitten. Als het rijtuig stopt stap ik zuchtend uit het rijtuig en geef mn spullen aan een van de maids. '' Bedankt meneer Woods voor deze fijne rit '' knik ik naar hem en begin te lopen naar mijn vertrekken.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 10/02/2017 09:14 PM

Fay
Ik glimlach naar hem en zodra we rijden pak ik zijn handen even vast. '' Het spijt me dat ik niet wat beters voor je heb kunnen regelen, het was dit of ja je weet het zelf wel '' knik ik. '' Hoe graag ik hetzelfde wil, hier heb ik verder geen inspraak over '' zucht ik zachtjes '' Misschien kan je het hem zelf vragen? '' stel ik voor en knijp zacht in zn handen en glimlach klein.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 08:54 PM

Anya
'' Zoals? Schaken? '' plaag ik hem en kijk hem even verwarrend aan maar rol dan even met mn ogen, mafkees. '' Dan krijg je ze nooit, niemand wilt er uit zien als een zombie '' knik ik '' Je moet aardig tegen ze zijn, dan krijg je er nog wat voor terug '' '' De meeste dan ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 08:46 PM

Anya
Ik haal even mn schouders op '' Ik zeg niet dat je dronken hoeft te worden maar plezier in het leven is wel verplciht en daarom gaat vrijdag gewoon door en heb je gewoon een zwaar weekend dit keer '' knik ik en geef hem een zacht duwtje. '' Niet zo gemeen over ze, dit werkt anders nooit hoor ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 08:35 PM

Anya
'' Ohnee geen spraken van, jij blijft zolang tot het is afgelopen '' '' Dat moet ik immers ook, alleen dit duurt veel langer '' knik ik '' Deze vrijdag avond dan heb je ook nog tijd over om de rest van het weekend te leren of wat je ook doet '' grinnik ik. '' Misschien moeten ze er meer interrese in tonen dan gaat het beter '' knik ik en kijk de klas rond '' hm ja het zijn wel een beetje zombies of niet dan? ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 08:27 PM

Anya
'' Nee ik vraag je niet mee uit '' lach ik zacht '' Les een meiden vragen jongens niet mee uit, dat moet gewoon andersom '' grinnik ik '' Zie het meer als een geschenk terug, jij helpt mij hier toch? '' zeg ik. '' Maar makeup kan elke vrouw dat is gewoon standaard '' knik ik.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 08:14 PM

Anya
Ik knik eventjes en denk na. Als ik met een idee kom moet ik even grijnzen '' Ga je uberhaupt wel eens savonds uit? Dan ga ik het je leren '' lach ik zacht en schud mn hoofd '' Hm nee dat valt wel mee hoor, ik vind dingen wel leuk maar ik ben er niet goed in ofzo ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 07:59 PM

Anya
Ik schiet even in de lach om wat hij zegt '' Niemand is muzikaal, dat is gewoon te moeilijk '' knik ik lachend '' Maar serieus, niet goed met meisjes? '' lach ik zacht. '' Dat is het makkelijkst wat er is, je kn het heus wel '' knik ik en haal eventjes mn schouders op '' Ik ben niet echt ergens goed in '' grinnik ik.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  63  |  64  |  65  |  66  |  67  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page