ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 07:53 PM

Anya
'' Gelukkig maar '' knik ik en ga daarna rustig met de opdrachten. Na een tijdje vraagt hij of ik bijna klaar ben en ik knik eventjes '' Bijna '' zeg ik en maak de laatste opdracht af. '' Dus vertel eens, waar ben jij niet goed in? '' grijns ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/02/2017 07:57 PM

Sam
Ik lach zacht als ze dat vraagt en zeg "Ik ben niet goed met meisjes en ik ben ook echt niet muzikaal. En waar ben jij echt goed in?" 
Ik stop alles alvast in mijn tas zodat ik dat straks niet hoef te doen en kijk haar aan.

Reply Edited on 10/09/2017 05:17 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 07:59 PM

Anya
Ik schiet even in de lach om wat hij zegt '' Niemand is muzikaal, dat is gewoon te moeilijk '' knik ik lachend '' Maar serieus, niet goed met meisjes? '' lach ik zacht. '' Dat is het makkelijkst wat er is, je kn het heus wel '' knik ik en haal eventjes mn schouders op '' Ik ben niet echt ergens goed in '' grinnik ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/02/2017 08:10 PM

Sam
Ik lach zacht "Ik ben serieus niet goed met meisjes. Ik kan best praten enzo, maar echt. Ik ben niet goed met meisjes." zeg ik lachend. Ik frons even "Je bent heus wel ergens goed in. Iedereen is ergens goed in." zeg ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 08:14 PM

Anya
Ik knik eventjes en denk na. Als ik met een idee kom moet ik even grijnzen '' Ga je uberhaupt wel eens savonds uit? Dan ga ik het je leren '' lach ik zacht en schud mn hoofd '' Hm nee dat valt wel mee hoor, ik vind dingen wel leuk maar ik ben er niet goed in ofzo ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/02/2017 08:20 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg lachend "Ik ga niet echt vaak uit nee, maar vraag je me nou uit?" Ik kijk haar aan en zeg "Je bent echt wel ergens goed in. Ik bedoel, ik zou bijvoorbeeld geen make-up kunnen doen ofzo, maar jij zeker wel."

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 08:27 PM

Anya
'' Nee ik vraag je niet mee uit '' lach ik zacht '' Les een meiden vragen jongens niet mee uit, dat moet gewoon andersom '' grinnik ik '' Zie het meer als een geschenk terug, jij helpt mij hier toch? '' zeg ik. '' Maar makeup kan elke vrouw dat is gewoon standaard '' knik ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/02/2017 08:30 PM

Sam
Ik lach zacht "Oke, nou bedankt voor het geschenk. Ik ben niet echt een feestmens, dus niet raar staan kijken als ik na een halfuur al wegga." zeg ik lachend. "Toch kan je het een stuk beter dan meerdere andere meiden uit onze klas." zeg ik lachend.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 08:35 PM

Anya
'' Ohnee geen spraken van, jij blijft zolang tot het is afgelopen '' '' Dat moet ik immers ook, alleen dit duurt veel langer '' knik ik '' Deze vrijdag avond dan heb je ook nog tijd over om de rest van het weekend te leren of wat je ook doet '' grinnik ik. '' Misschien moeten ze er meer interrese in tonen dan gaat het beter '' knik ik en kijk de klas rond '' hm ja het zijn wel een beetje zombies of niet dan? ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/02/2017 08:43 PM

Sam
Ik lach zacht en kijk naar haar. "School is zeg maar ook wel verplicht en dronken worden en zo niet." Zeg ik lachend. "De rest van het weekend heb ik een voetbalwedstrijd en doe ik vrijwilligerswerk." Zeg ik. Ik lach zacht en zeg "Ik wilde het niet zeggen, maar je hebt wel gelijk." 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum