Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  64  |  65  |  66  |  67  |  68  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 07:53 PM

Anya
'' Gelukkig maar '' knik ik en ga daarna rustig met de opdrachten. Na een tijdje vraagt hij of ik bijna klaar ben en ik knik eventjes '' Bijna '' zeg ik en maak de laatste opdracht af. '' Dus vertel eens, waar ben jij niet goed in? '' grijns ik.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 07:04 PM

Anya
Ik kijk eventjes op als Sam wat zegt en haal mijn schouders op en kijk vervolgens in mn schrift. '' Ik vind de antwoorden prima zo maar of het echt zo is, ja dat kn ik niet zeggen '' grinnik ik zachtjes en pak het boek er eventjes bij en blader er verder wat door heen. '' Moeten we dit alles nog doen voor de examens? '' zucht ik. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 06:24 PM

Anya
'' Tegen die tijd zijn mn vingers dan wel getraind, dan heeft het niet zoveel nut '' knik en en ruim me spullen op en zucht. '' Een schooldag duurt veel te lang ''' zucht ik en loop achter de rest aan naar het volgende lokaal.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 06:08 PM

Anya 
'' Niet overdrijven '' zeg ik en schrijf rustig verder. Na een tijdje stop ik en zucht '' Waarom gebuiken we geen computers? Mn vingers doen echt pijn '' zucht ik en pak mn flesje water erbij waar ik uit drink en ga wat onderuit zitten.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 11:08 AM

Anya
Ik rol even met mn ogen '' Je bent leuker als je niet zeurt weet je '' zeg ik en ga zitten. Ik pak mn schrift weer en doe hetzelfde als afgelopen uren. Aantekeningen maken op mijn manier en de opdrachten die op het bord staan. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 10:58 AM

Anya
Ik zucht even als we nog drie uur moeten. Net als de bel gaat heb ik de laatste opdracht af en pak ik mijn rugtas rustig in. '' Je hoeft niet op mij te wachten hoor, ik ben niet zo snel '' knik ik en sla mn tas over mn schouders en begin dan te lopen achter de rest van de groep aan.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 10:42 AM

Anya
Ik frons '' Iedereen is al klaar, ik heb niet alle tijd '' zucht ik en zie dat hij weer wat aanwijst wat fout is en verbeter het zo goed als het lukt. '' Is deze dag nog niet voorbij? '' mompel ik in mezelf en ga weer door met de opdrachten.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 10:36 AM

Anya
Ik kijk in mn schrift '' Het bord '' lach ik zachtjes en kijk op '' Stukjes uit het boek ''. Ik maak rustig de opdrachten verder en schud mn hoofd '' bijna '' mompel ik en probeer wat sneller te werken aangezien het leek dat iedereen al klaar was.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 10:18 AM

Anya
'' Wat ben jij laat '' grap ik even en als hij zn boek opent probeer ik hetzelfde als hem te doen. Aantekeningen maken tijdens de les ookal vond ik het maar vaag waarom. Daarna de opdrachten maken die in het boek staan. Spannend was het niet maar je moest er wat voor over hebben om je examens te halen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 10:01 AM

Anya
De pauze gaat eigenlijk snel voorbij en voor ik het weet gaat de be weer en ik zucht zacht. Ik neem even plaats op het bankje en eet snel een pepermuntje en dan mn kauwgom en sta weer op, straks zaten ze weer te zeuren. Ik sla mn tas over mn schouder en loop naar binnen toe achter wat mensen aan van de klas. In het lokaal ga ik zuchtend zitten en pak mn schriftje weer en mn pen.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  64  |  65  |  66  |  67  |  68  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page