ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 10:58 AM

Anya
Ik zucht even als we nog drie uur moeten. Net als de bel gaat heb ik de laatste opdracht af en pak ik mijn rugtas rustig in. '' Je hoeft niet op mij te wachten hoor, ik ben niet zo snel '' knik ik en sla mn tas over mn schouders en begin dan te lopen achter de rest van de groep aan.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/02/2017 11:04 AM

Sam
"Dat weet ik, de vorige keer deed je er een half lesuur over." Zeg ik en ik loop achter haar aan. Ik ga weer naast haar zitten en open mijn boek. Weer maak ik aantekeningen en de opdrachten. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 11:08 AM

Anya
Ik rol even met mn ogen '' Je bent leuker als je niet zeurt weet je '' zeg ik en ga zitten. Ik pak mn schrift weer en doe hetzelfde als afgelopen uren. Aantekeningen maken op mijn manier en de opdrachten die op het bord staan. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/02/2017 01:01 PM

Sam
Ik lach zacht "Ik wist niet dat je me leuk vindt" zeg ik lachend en maak mijn opdrachten. Ik kijk naar wat Anya maakt en zie dat ze nog niks fout heeft gedaan en ik glimlach. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 06:08 PM

Anya 
'' Niet overdrijven '' zeg ik en schrijf rustig verder. Na een tijdje stop ik en zucht '' Waarom gebuiken we geen computers? Mn vingers doen echt pijn '' zucht ik en pak mn flesje water erbij waar ik uit drink en ga wat onderuit zitten.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/02/2017 06:14 PM

Sam
Ik lach zacht en kijk naar wat ze schrijft. "Je kan het altijd voorstellen, maar ik denk dat je dat beter over een paar weken kan doen, als ze zien dat je nu wel hard werkt." zeg ik tegen haar. Na een tijdje gaat de bel weer, wat een saaie dag eigenlijk. "Nog twee uur te gaan." zeg ik terwijl ik mijn spullen weer in mijn tas stop en opsta.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 06:24 PM

Anya
'' Tegen die tijd zijn mn vingers dan wel getraind, dan heeft het niet zoveel nut '' knik en en ruim me spullen op en zucht. '' Een schooldag duurt veel te lang ''' zucht ik en loop achter de rest aan naar het volgende lokaal.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/02/2017 06:55 PM

Sam
Ik glimlach als ik zie dat ze naar het lokaal loopt en loop achter haar aan. Ik ga weer naast haar zitten en glimlach even.
Ik maak weer aantekeningen en de opdrachten en kijk als ik klaar ben weer naar Anya. "Snap je het?" vraag ik aan haar.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 07:04 PM

Anya
Ik kijk eventjes op als Sam wat zegt en haal mijn schouders op en kijk vervolgens in mn schrift. '' Ik vind de antwoorden prima zo maar of het echt zo is, ja dat kn ik niet zeggen '' grinnik ik zachtjes en pak het boek er eventjes bij en blader er verder wat door heen. '' Moeten we dit alles nog doen voor de examens? '' zucht ik. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/02/2017 07:47 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Het ziet er best goed uit hoor" Ik lach weer en zeg "Ja, maar het meeste is herhaling."
Ik bijt op mijn lip als ik bedenk dat alles waarschijnlijk nieuw is voor haar. Ik kijk weer naar het bord en maak nog wat opdrachten.
"Bijna klaar?" vraag ik na een tijdje.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum